Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 17501 til 17520 af 47925
-
råd
Forumindlæghej...er der nogen der har gode råd/ideer til hvordan man kan forbedrede sig til mundtlig eksame i Eø -
danskeksam A
Forumindlæghej hvordan foregår en mundtli og skriftlig eksam i den ny reform for jeg vil læse på pensumet her i sommerferien -
hvad er et produkt?
Forumindlæghejsa jeg ville bare lige vide om produktet i en samfundsfags eksamen skal være fysisk? eller kan det godt være en film eller lignende? -
Den rigtige studieretning, ?? (:
ForumindlægHejj allesammen, Jeg er en pige, er 16 år gammel og lige begyndt på gymnasium. Da jeg gerne vil være læge, har jeg valgt den naturvidenskabelige studieretning med Mat. A, Kemi B & Biologi A. Men er lige pludselig blevet i tvivl om, at det måske var den forkerte retning , jeg har valgt for at ... -
Hjælp (Skiftning af gymnasie)
ForumindlægJeg er klar over at det er ret meget sent, men jeg har rigtigt lavt gennemsnit pga. min depression. Jeg har tænkt på at være arkitekt, og det kræver rigtig meget skoleerfaring og god arbejdslyst. Ikke bare mine karakterer er lave, men også fraværne. Jeg går på 3.HTX og tænker på at skifte gy... -
En (fejlplaceret?) fysikrapport.
ForumindlægJeg faldt netop over en rapport fra en klassekammerat (https://www.studieportalen.dk/opg/ungdomsopg.php?o=3361,), som jeg tilfældigvis ved ikke kan have lagt rapporten herind. Jeg ved også at det ikke er noget personen ønsker kommer herind. Derfor vil jeg gerne vide hvem der har uploadet opgaven,... -
Harvard
ForumindlægHej :) Jeg er en gymnasieelev og er begyndt at tænke lidt over hvad jeg skal efter og har tænkt på Harvard, men hvad kræver det for at man kan blive optaget på Harvard medical school? Er der specifikke krav for at man kan blive optaget? Tak på forhånd :) -
Hvad kan jeg bruge det til?
ForumindlægHvis jeg vælger studieretningen:Matematik A, Kemi B og Fysik B- hvilken videregående uddannelse kan jeg så vælge, er der en hjemmeside om det?Jeg har hørt om medicin-studiet, men andre? -
Hvad hedder man når...
ForumindlægHej, når man har taget en kandidat i matematik hedder man Cand.scient og ligeledes gør man hvis man har en kandidat i fysik, men kommer der ikke mere på titlen så man kan skelne de to? Og så tænkte jeg også på hvad titel man har når man har taget sin bachelor i matematik og hvad man egentlig ka... -
His+fys ?
ForumindlægHej. Jeg valgte at skrive i historie og fysik, af en eller anden grund... Men sidder nu i det problem at jeg ikke rigtig kan finde et emne. Så nu henvender jeg mig til alle de kloge og kreative hoveder her. NOGEN DER HAR IDEER? Alt modtages med kyshånd. Tak på forhånd. -
Få 12 i dansk A - Hvor svært er det?
ForumindlægHej, Jeg skal på sommerkursus i dansk her til sommer (Gymnasial Supplering). Dvs. jeg tager dansk B->A på ca. 1 måned. Jeg vil dog meget gerne vide, hvad der skal til for, at man får 12 (eller 10 i nødstilfælde) i dansk A. Jeg snakker om både den mundtlige del og om den skriftlige de... -
Hvad syns du ?
ForumindlægJeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? jeg er dårlige til disse fag jeg har haft indtil videre, det er slet ikke nogen fag j interessere mig for, men j har hellr ik håb om at få... -
Alfa, Beta & Gamma
ForumindlægHej...da jeg skal op til eksamen her på mandag vil jeg godt lige være inde på det med Alfa Beta og Gamma strålingen...* Er der nogle der kan fortællemig lidt om de 3 strålinger* Hvad bruger man dem til?* Hvad kan jeg vise lærer og cencor?* Evt, noget på gymnasie niveau?Malfoy -
Vedr. 5 A fag til 4 A fag
ForumindlægEfter KU har været nogle r*vhuller og lave karakterkrav på 6.0 eller derover for optagelse, er jeg kommet i en rigtig dum situation. Jeg dumpede matematik på A niveau, da jeg i 3.G blev meget syg, og derfor ikke deltog i særlig meget af undervisningen. Jeg gav op. Jeg fik kyssesyge, og tabte mi... -
Reaktionsligninger
ForumindlægHej. Fysik. Reaktionsligninger til metaller i syre?:)) -
En der er god til dette fag?
ForumindlægSøger efter en som er god til fysik! -
Isp? Hvad er det?
ForumindlægHej, hvad er Isp i fysik/kemi sammenhæng ? tak! -
Afvigelse i %
ForumindlægHvordan man regner afgelse i fysik? -
søger hjælp??
Forumindlægnogle der vil hjælpe med fysik?? -
energi
Forumindlæger der nogen der vil hjælp med den fysik opgave
