Søgning på: kemi c pensum. Resultater: 17521 til 17540 af 72126
  • Plz! har virkelig brug for hjælp:S

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe mig med de to kemi spørgsmåle? hvordan kan aldehyder og ketoner dannes ved oxidation af alkoholer? hvad kan vi bruge stoffet 2,4-dinitrophenylhydrazin til?
  • Sulfitioner til reducering af MnO4 - til Mn 2+

    Forumindlæg
    Mit spørgsmål lyder : Hvor mange sulfitioner skal der til for at reducere MnO4- til Mn2+?? (det er kemi 2.g stx)
  • Hjælpelære

    Forumindlæg
    HeeY.. Jeg vil gerne har en hjælpelære til matematik, fysik og kemi da jeg har svært ved disse fag. Jeg går i 2.g håber der er en som vil hjælp.
  • nogle forslag?

    Forumindlæg
    Hej!Jeg har kemi på B niveau.Vi skal lave et projekt om brintbiler. Har I måske nogle gode forslag hvad man kunne undersøge/beregne?
  • Reaktionskema

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal øve mig til en kemi prøve næste uge, Vil lige høre om der er nogen der gider at forklare mig hvordan jeg gøre dette.
  • skema til reaktioner..

    Forumindlæg
    Hey alle.. er lige i gang med kemi rapport og har et lille spørgsmål.. Hvad hedder det skema man laver hvor man beregner massen, molar massen og stofmængden for alle de produkter man har i et reaktionsskema?
  • Hjæælp

    Forumindlæg
    er der nogen som har skrevet en kemi rapport om potentiometrisk titrering?????????? for jeg har svært at regne koncentration af HCL.
  • jernindhold i ståluld

    Forumindlæg
    hvem gider at hjælpe mig med kemi nu plezzzz har brug for hjælp ska' aflever den imorgen
  • hjælp

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål som jeg gerne vil få at vide til min Fysik og kemi opgave. er atomkernen positivt ladet eller neutalt
  • privetlærer søges til kemib

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brug for en dygtig lærer til kemi b og matematik a. Min e-mail er bita2001@msn.com tak
  • Titrering med kaliumpermanganat som indikator

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med en kemi rapport. Jeg har afstemt reaktionen, jeg forstår bare ikke hvad der gør at farven bliver pink? Er det mangan(ll)ionerne?
  • NaBH4 Reduktionsmidlet

    Forumindlæg
    Hejsa ! Er nogen istand til at svare mig påhvorfor NaBH4 er et godt reduktionsmiddel i organisk kemi ? Med venlig hilsen Henrik Vitrup
  • opgave blå bog

    Forumindlæg
    hej. nogen der har den bog der hedder studentereksamensopgaver i kemi august 1996-maj 2000 som tilfældigvis har lavet opgave 1 august 1996? på forhånd tak
  • Kogepunkt

    Forumindlæg
    Hey stuideportalen. Vil gerne have hjælp hurtigt til en kemi opgave. Hvordan er 2-methyl-3-ethylpentan's kogepunkt i forhold til octans? Tak på forhånd
  • Friedel-Crafts

    Forumindlæg
    Hej! Leder efter en kemi-ekspert.. Er Kolbe-Scmitt syntesen også en Friedel-Craft acylation? Eller hvordan hænger de sammen? Håber virkelig en vil hjælpe :)
  • Energikredsløbet

    Forumindlæg
    Jeg har eksamen i Fysik/Kemi og skal forklare om, hvordan kerneenergi bliver omdannet til kemisk energi. Nogen der kan hjælpe?
  • Energikredsløbet

    Forumindlæg
    Jeg har eksamen i Fysik/Kemi og jeg skal tale om hvordan elektrisk energi bliver omdannet til termisk energi. Nogen der ved det?
  • Grundvand

    Forumindlæg
    Hej, Har i nogle eksempler(spørgsmål) til grundvand. Det skal være tre spørgsmål. Som indeholder fysik kemi, geografi og biologi.
  • Hvor finder man hjælp?

    Forumindlæg
    Er der nogen som ved hvor man kan tage kontakt, hvis man gerne vil have noget "ekstra undervisning" i kemi?
  • H og H+

    Forumindlæg
    Hej alle kloge kemi-hoveder :p .. Jeg tænkte på om der egentlig er nogle forskel på H og H+ ?