Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17541 til 17560 af 60879
-
PRIVAT UNDERVISNING I SPANSK SØGES - EKSAMENS HJÆLP TIL SPANSK!!
ForumindlægHej alle! Jeg går i 3.g i gymnasiet, og skal til mundtlig eksamen i spansk. Derfor søger jeg noget hjælp inden eksamen. Da jeg har et meget stramt eksamensprogram er det bare én dag jeg har brug for hjælp. Det drejer sig om mandag d. 7. juni fra kl. ca. 17-18 og så i 3-6 timer frem - indtil jeg f... -
Hælp til analyse af Paradise Hotel til dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til min dansk mundtlig eksamen. Jeg ska op i reality TV, jeg har valget Paradise Holet, men jeg ved ikkehelt hvordan jeg skal lave min analyse, hvis der nogen der kan hjælpe mig med det, jeg ska fokusere meget på virkemidler og det er kun et afsnit jeg ska analysere, je... -
Mdt. eksamen i biologi B - struktur i fremlæggelsen (HASTER)
ForumindlægHej, Har netop i dag trukket spørgsmål mundtlig eksamen i biologi B. Da dette er en 24-timers eksamen sidder jeg derfor nu og forbereder fremlæggelsen. Jeg er dog i tvivl om, hvordan fremlæggelsen skal struktureres - jeg har fået oplyst to artikler, seks figurer samt et par tilhørende spørgsmål,... -
udenhjælpemidler
Forumindlæghej er der nogen der har eksempler på eksamensopgave udenhjælpemidler i engelsk? jeg skal op i engelsk skriftligt og kunne godt tænke mig og øve på udenhjælpemidler delen af eksamen -
Grænseværdi og kontinutet!
ForumindlægSkal til mundtlig eksamen torsdag, og blev i tvivl og den grundlæggende betydning af disse to begreber: grænseværdi og kontinutet.Nogen der vil bruge et par linier til at forklare det for mig? -
Matematik eksamen HH 2 år.
ForumindlægNogen der har noget at sige til matematik eksamen? Er det kun mig der synes at der var en del halvsvære opgaver?!? -
Mundtlig eksamen i kernefysik, hvad gør jeg?
Forumindlæghej dudes, jeg skal til eksamen i kernefysik, hvad ville være bedst når jeg skal op, det er uden forsøg, men skal jeg lave en power-point eller hvordan ? -
EØ A eksamen maj 2006
ForumindlægDer er nogen der ligger inde med opgaverne eller besvarelserne til erhvervsøkonomi A eksamen på HH fra maj sidste år? Håber der er nogen der kan hjælpe! -
EKSAMEN TEKST! De fire vægges verden
ForumindlægHej alle! Er der nogen, der ved om man kan finde novellen "De fire vægges verden" på nettet? Det haster meget, da jeg skal til eksamen i morgen, så jeg skal meget gerne have læst den. -
Hvordan foregår kemi A eksamen? :S
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan kemi A eksamen foregår?? Er ved at blive en smule nervøs :( :S :p -
Jeg skal til eksamen i morgen og har et lille problem haster
ForumindlægHej alle sammen jeg skal til eksamen i morgen og skal analysere et digt af klaus rifbjerg det hedder et glas vand håber der er nogle som kan hjælpemig med det -
Politik og spin - 24 timers eksamen på b-niveau
ForumindlægJeg har trukket emnet politik og spin til min eksamen og har brug for en gennemgang af easton og molin modellen. Hvordan ville i gribe emnet an? På forhånd tak -
HASTER. Jeg vil meget gerne bede om hjælp til en engelsk oversættelse. Det ville jeg blive mgeget glad for.
ForumindlægGreenpeaces Historie Greenpeace blev dannet i 1971, da en lille gruppe canadiere besluttede at stoppe USA’s atomprøvesprængninger på den lille ø Amchitka ud for Alaska. De lejede en gammel fiskerbåd ved navn Phillys Cormack, og sejlede ud til testområdet. Selvom de ikke nåede frem i tide, da de... -
Essay: A gap of sky, engelsk A-niveau
ForumindlægHej SP. Jeg har lige skrevet mit essay færdigt, er det nogen der kunne have lyst til at se på noget grammatik? Ville være super lækkert mvh klaskefar -
er der nogle der vil rette min engelsk opgave igennem? Den er en novelle skrevet af Catherine Merriman
Forumindlægjeg skal aflevere den i morgen og det kunne være rart hvis der var en der ville rette den igennem? -
ret grammatiske fejl i en meget kort engelsk tekst HASTER MEGET
Forumindlæghej Dear sir Thank you for your reservation of a hotel room in the period from 10 to 12 May. We write you this to confirm your reservation and to hear if we can help you with further information. As an extra service in connections with your stay, we attach a line of links to different attraction ... -
HTX forrebedelsesmateriale 2010
ForumindlægHey Er der nogen der nogen der har lavet opg 4 og 5 i forberedelsematerialet til skriftlig eksamen mat A? Skal selv op mundtlig V.h. Alexander -
Matematikeksamen i folkeskolen (9. og 10. klassetrin)
ForumindlægI morgen tirsdag afholder folkeskolen skriftlig eksamen i matematik, bare til orientering så vi ikke kommer til at hjælpe nogle med at snyde.... < LINK > -
Hvilken karakter har betydning for om man kan rykke op til 3g
ForumindlægHejj.. Jeg har lige et spørgsmål. jeg har lige afsluttet 2 g og har været op i engelsk både skriftlig og mundtlig og det gik ikke så godt. Jeg fik 00 fra begge. desuden har jeg også været op i matematik fik 00 og biologi skriftlig og mundtlig og fik 02 i begge og i AT årsprøve og fik igen 02.... -
Vægter års karakterer hvis jeg har været til eksamen i faget?
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg har fået 4 i fysik eksamen, men jeg har fået 00 i års karakter. Og der står både vægt 1 ved begge to, så jeg er i tvivl. Vægter både min årskarakter og min eksamens karakter til mit gennemsnit? Det ville være dejligt hvis jeg kunne få lidt svar hurtigst muligt, ...
