Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17541 til 17560 af 39386
-
karakter
ForumindlægHej :) Nogen der ved hvor mange fejl i en matematik prøve man må have, for at få 12? ... og for 10? -
Differentialligning - løsningskurve
ForumindlægHej Sidder med denne matematik opgave, og vil høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med at løse a og b? :) -
Vejledende Eksempler på eksamensopgaver Hjælp
ForumindlægHej Er der nogen der har facitliste til: Vejledende Eksempler på eksamensopgaver i matematik HF B-nivau 2006.? Tak. -
hjælp søges hurtigt!
Forumindlægx2 + 4x + c = 0 der er kun en løsning og jeg skal finde ud af hvad c er. hjælp mig jeg er en spasser til matematik .. -
Hvad er konfidensinterval?
ForumindlægEr der nogle her som er gode til matematik/statistik som kan fortælle mig hvad det egentlig er man finder ud af, når man har fundet et konfideninterval? -
Eksamenssæt
ForumindlægEr der nogle, der ved hvor jeg kan finde eksamenssæt i matematik, dansk og bioteknologi? Tak. -
Hvilke muligheder og begrænsninger har to fag og hvorfor er de vigtige sammen?)
ForumindlægHvilke muligheder og begrænsninger har samfundsfag og matematik og hvorfor er de vigtige sammen? -
Hvor meget vejer kyllingen..
ForumindlægHej - Jeg sidder med følgende to matematik opgaver og håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig :) -
kurs udregning
Forumindlægmangler hjælp til og kunne udregne dette stykke, er meget svag i matematik..Hvad koster 350 pund til kurs 1400??? -
uddannelse til anlægsgartner
Forumindlæghej jeg har bruge for hjælp til matematik jeg har bruge for hjælp på den sedste spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig :) -
Folkeskolens afgangseksamen
ForumindlægEr jeg den eneste der bare ved, at jeg har fucket fsa matematik op i dag? Er så ked af det over det -
FACIT
ForumindlægHej er der nogen der har adgang "Matematik stx b december 2017 facit" tak på forhond -
Hjælp
ForumindlægHejsa er der nogle som kan hjælpe mig med en matematik opgave. Jeg har vedhæftet den -
Er det en god idé?
ForumindlægHej! Er det en god idé at skrive med blyant til den skriftlige matematik eksamen. Hvis nej, hvorfor? -
Funktion
ForumindlægJeg har denne opgave i matematik, der driller mig lidt - Har vedhæftet den Håber nogle vil hjælpe mig lidt -
hjemside
Forumindlæghej folkens! kender i nogen gode hjemsider, hvor man kan øve sig til matematik? -
FSA
ForumindlægNogle der ved hvor jeg kan finde FSA i dansk og matematik 2008? -
Matematisk ræsonnement
ForumindlægHvordan gør man rede for matematisk ræsonnement til en eventuel matematik mundtlig eksamen. Hvad er dette? Hvordan kan det forklares? -
procent fald
ForumindlægVille i hjælpe mig med en matematik opgave? :-) Opgaven er sådan: Hvor mange procent er et fald fra (f.eks.) 6 til 4? :-) -
problem med parrabel opg i mat opgavesæt
Forumindlæghej jeg har fået stillet et spørgsmål i en matematik oogave som lyder: kig vedhæftede filer
