Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17561 til 17580 af 52201
  • Gratis lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil blot lige gøre jer flittige studerende opmærksom på et nyt og helt gratis initiativ for alle jer der har problemer med matematikken. Det drejer sig om en gruppe erfarne gymnasielærer.. Min storbror er selv en adjunkt i matematik og en af de frivillige gymnasielærere bag initiativet :...
  • Årsprøve

    Forumindlæg
    Må lærere godt give os prøveoplæg til årsprøve, som vi allerede har arbejdet med? Fx. i dansk og matematik 1.g på højniveau?
  • Mundtlig eksamen - hvor lang tid

    Forumindlæg
    Hej! Hvor lang tid har man til forberedelse og eksamination i 3-årigt højniveau i matematik på gymnasiet? I tvivl om det er 30 min. eller 24 min.?
  • HILFE.

    Forumindlæg
    er der nogle der har nogle notater med matematik på A niveau på 1.g plan. Jeg går i 9.ende og jeg vil se hvor svært/let det er ,om jeg vil kunne følge med..
  • HJJJJJJjjjjjjjjjjjÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆlp

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg skal op i matematik også vil jeg spørger jer, hvad skal man forberede sig på, det vil glæde mig at i vil hjælpe mig, tak på forhånd:)
  • uvm?

    Forumindlæg
    hey.. er der nogen der kan henvise mig til 2.g matematik opgaver på uvm, altså eksamensopgaver/terminsprøver.. kan ikke rigtig finde rundt der..
  • Opgaver til eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvor jeg kan finde gamle 1 times sæt på nettet? Det er matematik B, jeg leder efter. Tak på forhånd :)
  • Enhed eller ej

    Forumindlæg
    Er det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik?
  • help

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde der sidder med retteark/udregninger/svar til matematik maj-juni 2007. Det er den der handler om Operaen. Jeg tilbyder gerne penge for det!
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    hej, Jeg skal op i terminsprøve snart. Og vil virkelig gerne forberede mig til matematik: problemregning. Er der nogle gode hjemmesider som i kender, så jeg kan øve mig. Det er meget vigtigt for mig. Tak ;)
  • Hjælp tak hurtigt

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen i matematik på c niveau i morgen, og skal have det på B-niveau i 3.g, vil den karakter imorgen så komme på mit eksamenspapir?
  • HJÆLP!! MMatematik flex c

    Forumindlæg
    Hej derude. Er der nogen som kan hjælpe mig med matematik C på flex modul 1,2 og 3 selvfølgelig mod betaling. Virkelig VIGTIGT!
  • uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved nogenlunde hvilke formler man skal kunne uden hjælpemidler til matematik 1-årig A-niveau?? På forhånd tak
  • Chat- og SMSsprog

    Forumindlæg
    Hvordan kan den øgede brug af e-mail, chat og sms kan påvirke andre skriftsproggenrer som fx avisartikler, læserbreve og det skriftlige arbejde i skolen?\n\nNogen som har nogle ideer?
  • Dit hadefag

    Forumindlæg
    Ja.. Hvilket fag hader du allermest - og hvorfor? Bare et sjovt lille spørgsmål.. (:
  • Asienstudier - Japan

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har som mange andre færdiggjort min HTX, og vil nu drage videre til et universitet, så snart jeg er færdig med at arbejde som lærervikar i mit sabbatår. Spørgsmålet er dog: Er det muligt at uddanne sig som lærer i eventuelt engelsk (senere hen matematik) i Japan med denne bachelor...
  • Rettelse af eng.

    Forumindlæg
    Nogen der lige kan rette mine eng. sætninger jeg har lavet?1. Many girls is not interested in soccer.2. Have you seen my parents new car.3. He often speaks german with his parents.4. The young man shouted angry at the police.
  • Notetagning i IØ

    Forumindlæg
    Hejza..Jeg har i dag haft mine første timer i international økonomi og er meget itvivl om hvordan jeg bedst tager noter til faget.Mit spørgsmål til jer går på hvordan I vil anbefale at jeg gør det?Hvordan laver man nogle gode overskuelige notater?I må også meget gerne komme med notetagnings-råd t...
  • Sporlængde af CD

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Ja, jeg sidder lige og kigger mine noter igennem og forstår ikke hvad jeg selv har skrevet!? Hvordan regner man bølgelængden λ ud? Og er der nogen der kan regne ud, hvilken formel jeg har brugt her? : tan-1(114) / 241 = 25,32º Jeg har været så dum ikke at skrive fo...
  • Fejlsætning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med en fejlsætning hvori jeg ikke helt kan gennemskue fejlen. Sætningen lyder: "Studies show that boys and girls do not perform equally good in standarized tests" Jeg håber at der er nogen som har lyst til at hjælpe mig. På forhånd, tak :)

Søgninger relateret til matematik noter skriftlig