Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 17621 til 17640 af 163702
-
Inspiration - HASTER!
ForumindlægJeg er ved at skrive et essay på engelsk med overskriften " I have a dream". Jeg er kørt fast , og har kun skrevet et par linjer. Lidt inspiration? Så er i søde ;) -
Skr. eng. eksamen
ForumindlægHej! Er der nogen som ved hvad titlen var på sidste års engelsk eksamens opgave a-niveau? -
DSSO
ForumindlægEr der nogen der skriver om Dances with Wolves i DSSO i engelsk A? -
Hjælp til SRP
ForumindlægHar brug for hjælp til SRP (en del hjælp), den skal skrives i Engelsk A og samfundsfag B - Så er der lidt til julegaverne ;-) dani.a[email protected] -
Hamlet
ForumindlægNogle der har nogle gode noter til hamlet på engelsk a-niveau? -
Terminsprøve - se igennem?
Forumindlægnogen der vil se mit engelsk A essay igennem? der er tale om en ogave fra dagens terminsprøve.. -
eksamen 2012 og 2013 liggende?
ForumindlægHej. Er der nogen der har engelsk a 2012 december og 2013 december eksamen liggende? -
Rettelse
ForumindlægHEj, nogle som vil kigge på dette? På forhånd tak :) Dansk: En kraft er en påvirkning, som kan give en masse en acceleration. Friktion ved faste legemers bevægelse på et fast underlag kaldes tør friktion, og skyldes molekylære kræfter. I 1687 udgav Isaac Newton sit værk Principia, hvor han ops... -
C Oversættelse
ForumindlægHej, Jeg skal lave C oversættelse i 'Engelsk Grammatik' på side 23.På politistationen i Minneapolis, Minnesota, udspørger en politibetjent Linda Jackson. Dagen før er hun blevet ramt af en bil på hovedgaden uden at blive alvorligt skadet; bilens fører, kørelærer Tom Brown, er også tilsted... -
Hvilken studieretning????
ForumindlægHej. Jeg er lige startet i 1.g og er derfor i grundforløbet. Jeg skal snart til at vælge studieretning, men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge. Valget står mellem samf a engelsk a og tysk a engelsk a og samf b. Jeg er god til tysk og derfor vil tysk på a give mig en kæmpe fordel. Jeg overvejer også... -
fejl i tekst om billede
ForumindlægEr der nogen der vil kigge efter fejl? så ville det være super dejligt. Mvh. Sarah-Sofie In a dark lighted room several of common red painted pictures are exposed. Beneath one of the large picture lays three little children dressed in red school uniforms. They have probably chosen to draw after ... -
Studieretning...
ForumindlægHvilke fag er obligatoriske? Er det sandt, at historie A er obligatorisk under alle studieretninger? Nogle der kender til de obligatoriske fag og niveauer, hvis man vælger den naturvidenskabelige med mat, fysik og kemi ? Ku virkelig være dejligt med hurtig respons. På forhånd tak. -
Isoler X i ligningen
ForumindlægHey Folks :D Sidder med et spørgsmål til mundtlig Matematik som jeg håber der er nogen der kan hjælpe med :D Isoler x i ligningen: y=b*x^a Og giv et eksempel på anvendelse af potensmodellen.. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe :D -
eksamen
ForumindlægJeg står og skal have min hue her om lidt :) Men jeg var oppe i to mundtlige sidste år og har trukket 4 skriftlige i år. Så har jeg jo aflagt SRP og ved jeg skal op i AT. Kan det være rigtig jeg kun skal op i en ukendt mundtlig eksamen? det kunne jo være lækkert! Kh en håbefuld -
Valg af emne
ForumindlægHej - Jeg skal vælge emne til SRP til mandag... Jeg har engelsk A og historie A... Er der nogle som har nogle fede emner jeg kan skrive om? Kom med alle mulige ideer tak:) -
citere?
ForumindlægJeg har samfundsfag på højniveau og skal om nogle dage aflevere min første aflevering i dette fag. Jeg er så blevet lidt i tvivl om man skal citere, når man skriver sådan en opgave. Altså fx, når jeg skal sammenligne to bilag, skal man så bruge nogle citater fra disse bilag som man gør når man fo... -
Eksamen
ForumindlægHej.Hvordan forløber en eksamen i fysik egentlig i 2.g? -
Helium
Forumindlæghmm.. Jeg har fået en opgave for, som lyder..Når man trækker vejret i en atmosfære hovedsageligt bestående af helium taler man med en høj pivende steme, som Anders And..Hvorfor påvirker helium stemmen?Ja, jeg har kigget hele min bog igennem men kan ikke finde et svar.. Har kun mine egne teorier..... -
Binomialfordelingen
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan gøre rede for binomialfordelingen?? -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i kemi C imorgen og har aldrig prøvet at komme op til eksamen i kemi, nogle der kan hjælpe mig med at forklare hvordan og hvorledes eksamenen kommer til at foregå? Er det en god ide og lave synopse til alle emnerne?
