Søgning på: srp historie samfundsfag nazisme. Resultater: 17621 til 17640 af 27855
-
Planetbevægelser
ForumindlægJeg sidder med en problemstilling til en SRP, som jeg gerne vil have lidt råd til: "Der ønskes en redegørelse for bevægelse af en planet, der kredser om en stjerne, der ikke er meget tungere end planeten" Hvad er værd at komme ind på, når man har 2 masser, som er omtrent lige store, s... -
Hjælp til konklusion.
ForumindlægJeg har nu skrevet min konklusion til min SRP, men eftersom at jeg er meget i tvivl om, hvorvidt det er en god konklusion eller om den ikke, har jeg ingen idé om. Er der derfor en venlig sjæl der evt ville kigge på den, og give den ris og ros? -
Lynhurtig hjælp - analyse af klassisk nummer!
ForumindlægJeg sidder her og har undervuderet mine evner og tid en smule med hensyn til SRP, så har ASAP brug for en der kunne have lyst til at hjælpe mig med en funktionsanalyse af "Ombra Mai Fu" Largo fra "Xerxes". Det er den første side i det vedhæftede dokument. -
URKUND, Fanger den det her?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg skal imorgen aflevere min SRP, hvor jeg mp indrømme visse ting er kopiret fra andres opgaver. Jeg har selvfølgelig omskrevet alle ordne med mine egne. Så tænkte på om Urkund så stadig tager det som snyd? -
Er det plagiat?
ForumindlægHej. Jeg afleverede min SRP for godt 1 måned siden, og var godt tilfreds med resultatet. Forleden dag snakkede vi om SRP'en igen, og jeg fik lyst til at kigge på min igen - her opdagede jeg så til min store rædsel, at der er 5 sætninger, som næsten er taget direkte fra en andens SRP. Dette ... -
Aborigines rights
ForumindlægHej jeg står og mangler nogle historiske kilder til min SRP, som skal handle om Aborigines rights gennem perioden kolonisering Keg vil helst gerne have nogle historiske kilder, som viser Aboriginal ud fra senderens synspunkt eller bare en historisk kilde som handler om Aboriginal -
Kommunikationsanalyse
ForumindlægHej Jeg sidder med SRP lige nu.. og er kørt fast ved en kommunikationsanalyse, og jeg tror i bund og grund det frodi jeg ikke forstår det? Er der en som kan skære det sådan lidt ud i pap for mig, hvordan og hvorledes? Det er en selvbiografi, ved ikke om det gør den store forskel ved forklaring... -
Kommunikationsanalyse og kildekritisk Analyse
ForumindlægHej Jeg sidder lige nu og skriver SRP, og jeg har simplehen SÅ svært ved at forstå "googles" svar, når jeg søger på en Kommunikationsanalyse.. er der måske én af jer som kan skære det nogenlunde ud i pap for mig? :) -
Ketohexoser og seliwanoffs væske
ForumindlægHej. Jeg sidder med min SRP, og jeg skal forklare teorien bag Seliwanoffs væsken. Jeg har fået denne reaktionsskema af min lærer, men jeg forstår desværre ikke helt, hvad der sker. Er der nogen der kan forklare det? Eller bare hjælpe mig med at forstå den? Tak på forhånd :) -
Kvadratets fuldstændiggørelse
ForumindlægHej, er der nogen herinde som kan hjælpe mig med kvadratets fuldstændiggørelse. Jeg skal i min srp gøre rede for, hvordan man ved hjælp af kvadratetsfuldstændiggørelse kan løse andengradsligninger og derefter løse ligning 2x^2+4x+2=0 ved hjælp af kvadratets fuldstændiggørelse. -
Intermediate kemi oversættelse
ForumindlægSidder og skriver SRP i Kemi, og prøver at finde det danske kemifaglige begreb for 'Intermediate' mit bedste bud var et mellemprodukt, men jeg synes ikke helt det passer med sammenhængen det drejer sig nemlig om en ion der er meget reaktiv og således reagerer videre meget hurtigt -
Haster! Afstemning af redoxreaktion vedhæftet
ForumindlægHej! Jeg er igang med min SRP. Jeg skal afstemme en organisk redoxreaktion i surt miljø. En oxidation af salicylalkohol til salicylsyre med Beckmanns blanding, men jeg kan simpelthen ikke se, hvad jeg har gjort galt!? Reaktionen og afstemningsskema er vedhæftet. -
Korrektur læsning af abstract
ForumindlægJeg sidder med mit SRP i skrivende stund, og jeg mangler en kvalificeret person til at læse mit abstract igennem for fejl, m.v. Jeg skal aflevere i morgen, så det vil være fantastisk hvis der sidder en derude som kan hjælpe. Med Venlig Hilsen Amanda -
Er det relevant at inddrage en regressionsanalyse i min vurdering?
ForumindlægHvis man skal vurdere strategiske muligheder (hvor jeg tog udgangspunkt i vækststrategier) sammen med en økonomisk konsekvensvurdering, er en regressionsanalyse så relevant i vurderingen? Fx udregne fremtidig omsætning til at vurdere, om der er råd til de strategiske muligheder? Det er i SRP (vø,... -
Metoder i Dansk og Biologi
Forumindlæghej jeg skal skrive SRP i Dansk A og Biologi A Men har haft en ret ustabil Projektlære og har derfor ikke styr på metoder til fagene. er der nogle der har nogle noter eller eksempler på metodeafsnit til de to fag sammen eller vher for sig? alt hjælp modtages med smil :) -
Engelsk
ForumindlægEr disse to den samme metode? Hermeneutics hermeneutic spiral jeg forstår ingenting af de engelske metoder, udover at jeg har været dum nok til at skrive jeg har brugt disse to i min srp, som om de er to forskellige nogle der kan hjælpe -
Syntsesen af citalopram
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive min SRP i kemi og Idehistorie. Her i skal jeg redegøre for syntesen af citalopram. nogen der kan hjælpe med de sidste 2 reaktioner, og måske en forklaring af hvad Grignard reaktion er -
Synopsis
ForumindlægHej er der nogle der måske kunne hjælpe mig med at finde én problemformulering ud fra to artikler, så jeg kan komme ordentligt igang med min synopsis, kan ikke rigtig komme ordenligt igang! :( Artikler er : Artikel 1 : Fjernsyn : Vi sidder klinet til tv-skærmen Information | 22.01.2... -
Kan jeg tage en re-eksamen?
ForumindlægHej, jeg går på STX, 1. år lige nu, og har lige været oppe i samfundsfag. Mit mål er at jeg afslutter med et gennemsnit på 11. Jeg har 5 A-niveau fag, og jeg har lige fået 02 i samfundsfag, hvilket vil komme til at trække langt ned i mit gennemsnit, og hvis mit gennemsnit skal ende på 11, har j... -
Martin Luther King - metode
ForumindlægJeg skal til eksamen i AT imorgen og er i tvivl om i hvor høj grad, jeg skal komme ind på min metoder og hvordan jeg skal uddybe det. Jeg har skrevet om Martin Luther King i fagene samfundsfag og engelsk, hvor jeg indtil videre har skrevet følgende: Engelsk: Jeg har i faget engelsk benyttet...
