Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 17621 til 17640 af 187712
  • Michelle, den virtuelle robot..

    Forumindlæg
    Hvis du vil møde Michelle, en sød og relativt intelligent virtuel robot, som udvikler sig løbende, så har du muligheden for at tale med hende (og samtidig træne dit engelske sprog) her: http://demo.vhost.pandorabots.com/pandora/talk-oddcast?botid=a7db6e886e3644bd
  • Spørgsmål vedrørende første verdenskrig

    Forumindlæg
    Heej alle sammen :) I morgen skal jeg lave en kort fremlæggelse om følgende spørgsmål til 1. verdenskrig: 1. Hvorfor sluttede krigen som den gjorde? Hvad var de afgørende begivenheder? Kunne man forestille sig et andet udfald? Så ville hører om I har et bud på disse spørgsmål? På forhånd tak! :)
  • 10.klasse - råd

    Forumindlæg
    Lærer mam noget nyt i 10 klasse i matematik, engelsk og dansk, fysik/kemi osv. Jeg kunne godt tænke mig at vide mere, om man lærte noget nyt/ er det same som 9 klasse eller hvordan foregår det?
  • Navneord, verber osv

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har ikke helt styr på verberne, f.eks. substantiv og udsagnsord. Jeg ved ikke hvad er hvad, og derfor spørger jeg om nogen kan komme med alle de navne som findes, som navneord osv
  • Identitet og storbyen

    Forumindlæg
    Hejsa, Fik udleveret min problemstilling i foregårs, og har overemnet identitet og storbyen. Mine fag er dansk og engelsk, og som den danske del af min analyse skal jeg analysere en selvvalgt novelle fra jan sonnergaards novellesamling "Otte opbyggelige fortællinger om kærlighed og mad og f...
  • oversættelse af sætning

    Forumindlæg
    De mandlige studenter skulle med deres underskrift erklære sig parate til at gøre tjeneste i hæren efter deres studium er der nogen, der kan oversætte denne sætning? jeg synes, den er meget kringlet!
  • snyd

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et stror problem nu. Jeg havde afleveret en biologi rapport også fik jeg hjælp af en her fra. men han brugte så store ord også sagde han jeg skulle skrive det sådan som han skrev også aflevere jeg det. Også fik jeg den tilbage så skriver min lærer at det er (afskift)!! kopi! Nu har j...
  • Indsættelses øvelse.

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe med den her indsættelses øvelse? Se vedhæftet fil
  • hvem er skide god til engelsk

    Forumindlæg
    jeg har brug for en der kan rette min opgave...
  • forholdsord styre akk.

    Forumindlæg
    Hvad vil det egentlige sige, hvis et forholdsord styre akkusativ?
  • ein eine eller einem?

    Forumindlæg
    Hey, jeg har brug for hjælp fordi jeg ikke ved hvornår man skriver, ein eine eller einem eller om man overhovedet kan sige einem.
  • 1. Verdenskrig

    Forumindlæg
    Hey, Er der nogen der kan hjælpe med at besvare dette spørgsmål, eller nogen der kender nogle tekster/kilder om dette? Hvordan var forfatters og digters syn på første verdenskrigen?
  • SRP-

    Forumindlæg
    Hej er der nogen af jer der kan hjælpe mig med følgende spørgsmål: vurder hvilken betydning dekodning af militær koder i krigstid kan have for matematikken udvikling
  • Meget kort stil

    Forumindlæg
    Der Lehrer geht durch dem Klassenzimmer. er hat eine Überraschung für den Schüler. er schaut durch dem Fenster und sagt: nächsten Freitag machen wir eine Klassenfahrt durch dem Wald und durch der Heide. wir spazieren um dem See. hier ist der Plan für der Klassenfahrt.
  • Berlin

    Forumindlæg
    Er der nogen, der meget pædagogisk kan forklare mig hvorfor Berlin muren blev rejst op d. 13. August 1961?
  • velfærdsmodeller

    Forumindlæg
    Hvad bruger man dem til indenfor samfundsfag? Og hvilken bruger DK? På forhånd tak. PS : Hvis I bliver spurgt i samfundsfag om, hvad velfærd er, hvad ville i så svare?
  • Spørgsmål

    Forumindlæg
    Hejsa, en der kan hjælpe mig med at forstå spørgsmålet? :) det ville være dejligt. Schreibe auf grund des texts über die wohnverhältnisse und die finanzielle situation des polnischen ehepaares? På forhånd mange tak.
  • Terrorisme [20. århundrede kontra det 21. århundrede]

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder har jeg fået til opgave af min vejleder at lave en sammenligning af terroren rundt om i verdenen. Mere konkret skal jeg vurderer/sammenligne terrorismen fra det 20. århundrede kontra terrorismen fra det 21. århundrede. Jeg er kommet godt igang med min opgave, men er kommet...
  • Relative pronomener

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har afleveret en stil, og har netop fået den tilbage. Jeg havde en del fejl med de relative pronomener, som jeg skulle rette. Dette har jeg forsøgt nu. Jeg skrev til at starte med: Sie war eine hervorragend Bratwurst, wie die Deutschen hatten Karryketchup auf-gieBen, und danach hieB...
  • HJælp hvilken betydning har en hypotaktiske opygningg for modtageren

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med hvilken en betydning det har for modtageren, at han/hun bruger hypotaktiskopygning, altså afsenderen gør brug af og, der, som og da.