Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17641 til 17660 af 60879
  • Hjælp mig med at sende eksamens sæt på kemi A

    Forumindlæg
    hej alle, jeg sidder med studentereksamensopgaver i kemi fra maj 2005. jeg er dygtig til kemi får 10 og 12, men jeg er stesset i denne og næste uge, så ville hører om der er nogen der har lavet denne opgave og ville sende den til mig via. mail, jeg vil med glæde selv hjælpe andre ved at sende en ...
  • Bestemte integraler MAT A eksamen 2015

    Forumindlæg
    Hej. Er der en der kan give mig en maple command over hvordan jeg løser følgende opgave? En metode i GeoGebra er heller ikke helt ved siden af, men helst Maple. Jeg orker virkelig ikke at stå til eksamen og få en tilsvarende opgave. Jeg har siddet i 2 timer for at finde en metode. Det eneste j...
  • det vi har mistet af Sarah Engell synopse mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Nogen der har lavet en analyse til novellen: Det vi har mistet af Sarah engell? Eller har adgang til skolehjælpen, og vil hjælpe med analysen? på forhånd, mange tak:)
  • Forbedredelse til eksamen - Delprøve - Verballed, konjunktioner og apostrof

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er i gang med en delprøve som forberedelse og ville høre om jeg er helt væk her? - På forhånd tak- Assignment 2 Syv forskellige eksempler på verballed er understreget. Skriv for hvert eksempel, hvilken tid der er anvendt i verballeddet. Forklar, hvorfor der i ét af eksemplerne er anven...
  • IB eller stx

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i tvivl om hvilken ungdomsuddannelse jeg skal vælge når jeg afslutter 9. klasse. På den ene side vil jeg gerne på IB, fordi jeg gerne vil udfordres. Men jeg har en række skræksenarier pga. "sværhedsforskellen" at det bliver for hårdt, jeg dumper osv. og dermed ikke kan kom...
  • HAR DU LYST TIL AT RETTE EN ENGELSK ESSAY FOR GRAMMATIK FEJL

    Forumindlæg
    Halløj jeg er lige blevet færdig med min engelsk essay, og jeg har brug for en venlig sjæl til at rette den for fejl jeg måske har overset. Jeg sender personen opgaven vi email :-)
  • Engelsk Tale om "Less Gun control" i Danmark

    Forumindlæg
    Nogen der har nogle gode ideer om hvad man kan skrive i en engelsk tale omkring Less control i danmark, det er noget der haster RET meget så, hvis der er nogen der vil være så sød at hjælpe, kunne virkelig godt bruge nogle ideer, :)
  • Oplysning af titler på tidligere engelsk niveau B opgaver?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil gerne bede folk om at hjælpe mig med at oplyse titlerne på de tidligere opgaver i engelsk niveau B på handelsskolen? Det vil være super lækkert. Måske er der nogen som evt. kan give links til oplysning af de udgivne opgaver. På forhånd tak.
  • AT 2017: Menneskets forhold til naturen - samfundsfag og engelsk

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Skal igang med at skrive AT (menneskets forhold til naturen), men er usikker på hvilken emne det skal være og hvilke metoder og teorier jeg kan bruge. Er der nogen der vil hjælpe? Har fagene engelsk A og samfundsfag A. Alle råd og tanker værdsættes. Tak på forhånd
  • Dio med religion som emne. Så vil jeg vælge dansk og engelsk

    Forumindlæg
    Hej. Kan nogen non hjælpe med lidt. Min gruppe er snart færdige med første del af DIOen. Emnet er religion. Jeg overvejer så at vælge dansk og engelsk ind til og så skrive om f.eks hellig krig. Har nogen nogle forslag til hjælp- Tak skal I have.
  • Engelsk b-niveau 2008 2. delprøve

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil høre om der er nogle der har lavet en aflevering af: Engelsk b-niveau 2008 2.delprøve. Jeg er ligeglad med om det er opgave A eller B. Er det en aflevering i vil dele med mig? Håber virkelig at der er en den vil hjælp en i nød?
  • HJÆLLPP !! Eksamensopgave engelsk A maj 2008

    Forumindlæg
    Hej... Jeg søger en eksamensopgave i engelsk på A niveau fra maj 2008 ?, Opgaven handler om franchising, og overskriften er således, "Starting up your own business"... Håber virkelig i vil hjælpe :))   Tak på forhånd
  • Internet til matematik A eksamen i år (2017)?

    Forumindlæg
    Vi er i vores klasse blevet lidt i tvivl om man må bruge internet til eksamen i år, da nogle lærer påstår vi må, mens andre påstår det modsatte...
  • SØGER UNDERVISER/HJÆLP/MENTOR TIL MUNDTLIG DANSK EKSAMEN PÅ LÆRERSEMINARIET

    Forumindlæg
    Jeg søger en person, som kan hjælpe mig med min mundtlige dansk eksamen til august på lærerseminariet. Jeg skal følge studieordningen fra 2010. Håber du kan hjælpe!
  • Hjælpelærer til dansk mundtlig eksamen synopse, kortfilm.(med løn)

    Forumindlæg
    Hey. Jeg er en 16.årig gammel pige der går i 10.klasse. Har brug for en hjælpelærer, til min dansk synopse til dansk mundtlig eksamen. Jeg har trukket kortfilm:-) helst en der bor i nærheden af århus. Der slf løn med i det.
  • Fysik b 3.g hold eksammen

    Forumindlæg
    Hej Sp Kan nogle forklare mig hvad de grundlæggende bølgeegenskaber er? Tak for hjælpen på forhånd
  • Dumpning

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har naturvidenskablig studieretning, og jeg har dumpet i kemi og engelsk... og jeg afslutter desværre begge fag i år.. Hvis jeg nu ikke kommer op til eksamen i de to fag... Kan jeg så tage nogle aftenkursus'er så jeg dække dem (Jeg går i 2g nu)
  • forklaring af forskellige eksamens spørgsmål i fysik C

    Forumindlæg
    Hey nu har jeg skrevet og gjort næsten alle noter klar til imorgen, hvor jeg skal til eksamen i 24timer fysik (c niveau). Der er dog nogle ting jeg ikke har fået lavet, da jeg ikke har kunnet finde nok svar på det: · Det elektromagnetiske spektrum · Udsendelse af lys fra atomer · Kontinuert, emi...
  • Kan jeg møde op til eksamen og dumpe med vilje?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen i old i morgen. Det er en sygeeksamen fra sidste år, da jeg blev ramt af langvarig hjernerystelse, og af den grund har jeg heller ikke haft overskud til selv at læse hele pensum op i år. Jeg vil virkelig gerne undgå at sidde til eksamen og få en dårlig oplevelse, fordi j...
  • Nogen der vil rette lidt spansk, til eksamen imorgen?

    Forumindlæg
    Som sagt, er der nogen der kunne være så venlige, rette min spansk fremlæggelse? Det ville være en stor hjælp. Jeg skal også have før nutid og nær fremtid til at indgå i denne fremlæggels, men jeg ved bare ikke hvor det kan indgå?? :S El texto trata de una mujer que se llama Aurora. El texto es ...