Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 17641 til 17660 af 48240
  • farlig syre

    Forumindlæg
    Hvis jeg nu trækker syrer og base til min eksame (folkeskole) er det så farligt at røre fortyndet svovlsyre eller saltsyre? Da jeg jo skal lave nogle forsøg, fx: elektrolyse
  • MEKA-metoden/skemaet

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har fået et oplæg til eksamen om den såkaldte MEKA-metode. Jeg har ingen forstand på emnet og ville høre om der var nogle der kunne hjælpe med at forklare hvad det er? På forhånd tak!
  • Karakterer

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne spørge om karakterer. hvad kommer med i gymnasiegennemsnittet? hvis jeg nu har et fag hvor jeg har fået 7 i årskarakter, men til eksamen fik jeg 10. hvad kommer så med i gennemsnittet?
  • Facit til eksamenssæt MAT A i dag!

    Forumindlæg
    Hej alle nogen der ved hvor man kan finde en facitliste til den skriftlige eksamen der blev afholdt i dag, den 12. december. Det er til 1 årigt A niveau. Eller måske er der nogle af jer der har lavet det...
  • Engelsk terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og skal op til terminsprøve i engelsk i morgen. Mit umiddelbart gæt er at det bliver de opgaver som var til eksamen sidste år. Er der nogen som vil fortælle mig titlerne på disse opgaver?
  • Vindmøller

    Forumindlæg
    Hvilke forsøg kan man vise til en eksame hvis emnet er "vindmøller"? Og hvad skal man vide omkring vindmøller, og hvilke spørgsmål kan læreren finde på at spørge om? Tak på forhånd:)
  • Metoder

    Forumindlæg
    Alle dem der har været op til AT-eksamen siger at der lægges meget vægt på metoder. Er der nogle der kan forklare hvad de forskellige metoder er til fx. samfundsfag og religion? På forhånd tak.
  • Just like that

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har en analyse eller opgave om just like that, som jeg kan læse. Det er en tekst som er i vores pensum til engelsk mundtlig eksamen, udner emnet growing up. Mange tak på forhånd ;)
  • Matematikeksamen i folkeskolen (9. og 10. klassetrin)

    Forumindlæg
    I morgen tirsdag afholder folkeskolen skriftlig eksamen i matematik, bare til orientering så vi ikke kommer til at hjælpe nogle med at snyde.... < LINK >
  • Årskarakter

    Forumindlæg
    Hej, tæller ens årskarakter med i gennemsnittet? Hvis man f.eks. skal op i Dansk skrif. og har 7 i årskarakteren men får 4/02 til eksamen, tæller det hele med? og gælder det samme med mundligt? Har bare hørt det tæller en smule.
  • Skal svare en ven hjælpp - det haster

    Forumindlæg
    Hej allesammen, min ven som er spanier har bestået sin eksamen, og jeg vil gerne sige tillykke til hende på spansk. Er dette korrekt?: Felicitaciones para pasar el examen.
  • hvordan udtaler man det?

    Forumindlæg
    Jeg er lidt i tvivl nu her når jeg skal til eksamen om hvad man kalder de bibelske skrifter, fx hvis der står Matthæus 18,25 siger man så matthæus evangeliet kapitel 18 vers 25 eller hvad?
  • Hvad er fokus?

    Forumindlæg
    Hej mennesker! Jeg skal op til AT eksamen og jeg vil høre om I havde nogle gode råd? Især til metoderne hvad kunne være relevant at fremlægge udover metodernes begrænsninger?
  • HJæææælp

    Forumindlæg
    Hej skal snart op til 'eksamen' og har virkelig brug for mere viden om et bæredygtigt landbrug nogen som kender noget til det eller kan smide et link eller bøger. Taaak på forhånd.
  • ? Til alle samf. FSA folk!

    Forumindlæg
    Hej! Ville bare spørge alle dem der nogensinde har været oppe til FSA samfundsfag: - Hvordan var det? Svært? Nemt? Kedeligt :P? - Hvordan opfattede i denne eksamen? Forberedte I jer meget, og hvordan forberedte I jer? - Hvad fik I så i karakter? Tak.. n_n
  • Rapport-guide

    Forumindlæg
    Hej!Vil høre om der er nogen som ligger inde med en go' "rapport-guide" til fagene fysik og kemi?på forhånd tak
  • Polær og upolær elektronparbinding

    Forumindlæg
    Hej derude! :) Jeg har lige et spørgsmål vedrørende kemi. Jeg forstår ikke helt det med polære og ikke-polære bindinger? Og hvad vil det sige, at bindingen er polariseret? På forhånd tak!
  • A-Niveau fag

    Forumindlæg
    Hejsa, Er det muligt at have dansk, historie, matematik, fysik, kemi og biologi på A-niveau i gymnasiet? På forhånd tak Rasmus Tolker
  • Aktuel stofmængdekoncentration

    Forumindlæg
    Jeg forstår ikke kemi bogen måde at beskrive hvad aktuel stofmængdekoncentration er? nogle der kan forklarer det med nogle lettere ord. Tak
  • Sygeeksamen?

    Forumindlæg
    Jeg er i tvivl om, om jeg har lagt det her spørgsmål under den korrekte kategori... Mit spørgsmål er; Under hvilken forhold kan man tage en sygeeksamen eller udsætte sin eksamen (hvis det er muligt)? Jeg skrev til min skole om min situation, og de sagde, at jeg kun måtte tage sygeeksamen, hvis ...

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010