Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 17661 til 17680 af 187712
-
Synopsis Hjælp
ForumindlægUdarbejd en synopsis hvis hovedtema skal være de fascistiske /nazistiske ideologier. Nogen der kan hjælpe komme med nogle ideer? Jeg har simpelthen ikke styr på det her synopsis? er det bare om at lave nogle spørgsmål og besvare dem, eller? Pleasee somebody help......... -
Eksamen i retskrivning og læsning
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i retskrivning i morgen, hvilket mange andre også skal. Jeg ville bare høre om der ikke er nogle herinde der er gode til ordklasser og komma? Det er de to ting i retskrivning, jeg ikke er nær så god til. Plejer at få 10-12 i retskrivning, men vil bare gerne lære noget ... -
præpositioner
ForumindlægHej :) I en opremsning, hvor der står en præposition foran, styrer denne så alle de efterfølgende bestemte/ubestemte kendeord? På forhånd tak :) -
Oversættelse
ForumindlægSkal have hjælp til at oversætte de her sætninger: Jeg har kun været i Berlin én ganng Hvor har du været? Jeg har været hjemme. Havde de været ved stranden ? De var alle glade. Tidligere (früher) havde huset været rødt. = Früher war das Haus rot gewesen. Ved ikke om det er rigtigt? -
Jungvolk
ForumindlægHvad gjorde man med drengene i lige præcis Jungvolk (10-14 år) ? -
kigge min oversættelse igennem?
ForumindlægI filmens scene 43 udspiller der sig en afgrundsdyb forskel mellem Sophie Scholl og forhørslederen, hr, Mohr. Mohr optræder som en repræsentant for den nazistiske ideologi, og hvor man ser hans holdninger til mennesker, der er og tænker anderledes. Den frie, almindelige menneskerettigheder som t... -
MathCad
ForumindlægHej :) Er der nogen, der kan fortælle mig hvordan jeg får MathCad-programmet til at løse 4 ligninger med 4 ubekendte? Jeg har bare skrevet de 4 ligninger under hinanden efterfølgende. På forhånd tak.. -
Ledighed i Danmark
ForumindlægHey there. Jeg har fået en samf. opgave som jeg har ret svært ved. Håber nogen kan hjælpe mig lidt på vej med følgende spørgsmål: - Er arb. løsheden et stort problem for den enkelte, samfundet, velfærdsstaten? - Hvad er din holdning til det danske flexicurity system? - Hvordan skal politikerne ... -
karakter
Forumindlæghey tror i det her er nok til et 10-tal i 9. klasse: Engel und Joe Der Film „Engel und Joe“ Handelt von einem Mädchen das Johanna heisst, aber sie wird nur Joe gerufen. Joe wohnt in eine Wohnung zusammen mit ihrer Mutter und der Freund der Mutter der Mike heisst. Einen Tag streitet J... -
Hvornår skal verber stå sidst i en sætning?
ForumindlægHvilken af disse sætninger er rigtige i forhold til verbummet "variieren", og hvornår ved jeg om verbet skal stå sidst i en sætning, hvis der kun er et verbum? Das Gedicht ist mit unregelmäßigen Strophen komponiert, weil die Strophen variieren von 3 bis 8 Strophen Das Gedicht ist mit ... -
hjælp mig
Forumindlæghej alle jeg skal op i 9. kl.'s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I nogle ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak -
Hvad er forskellen på ..
ForumindlægHej .. Har et projekt i skolen og jeg "tror" ikke jeg kan blive færdig hvis jeg ikke får svaret på det her spørsmål som er: Hvad er forskellen på modstandsbevægelse og terror? Giv eksempler. Jeg prøver at finde et svar, men hvis i kender ét ville jeg blive meget taknemmelige hvis I skre... -
FSA Skriftlig fremstilling - Noter??
ForumindlægMå man gerne medbringe sine noter med til 20 min. samtale ?? -
amish please hjælp
Forumindlæghvilke fag har de i skolen. undervisiningen-- -
kanoturen
ForumindlægMunkeåens kanoudlejning: en kano i 1-6 timer: 55 kr pr time over 6 timer: 45 kr pr time Basses bådudlejning: En 3-pers kano i 4 timer: 190 kr Derefter 55 kr per ekstra time .... Da Lea og Patrick fremlægger prisforslagene for klassen, foreslår Stine, at de rigner igen for at høre om de k... -
Granhuse flygtningelejr
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive en opgave om bogen "Med ilden i ryggen". I bogen bliver familien flyttet til en flygtningelejr i Danmark. Man får at vide at den hedder Granhuse ligesom en by. Jeg har prøvet at slå lejren op, men kan ikke finde den. Jeg er kommet i tvivl om lejren overhovede... -
Historie eksamen STX - Hurtigt spørgsmål!
ForumindlægSkal man inddrage ALLE de opgivne tekster og billeder? Det er der nogen, der siger, og jeg synes, det virker som meget at skulle nå på 10 minutter! :s -
bøje "fordern"
ForumindlægHvordan bøjer jeg fordern? Jeg skal bruge det i datid (3. person), og selvom det er et svagt verbum er jeg ikke helt sikker på endelsen. Vil meget gerne have hurtig hjælp :-) -
Kan AP og APL bruges til noget?
Forumindlæglige startet i 1.g og da jeg fandt ud af at karakterene i de her fag ikke kommer til og tælle med i gennemsnittet, mistede jeg hurtigt interressen. Mit spørgsmål er så om man lærer noget nyttigt i de her fag, som kunne bruges til dansk eller lign. eller burde jeg bare sove længe de dage hvor... -
Sætning - i tvivl
ForumindlægEr i tvivl om denne sætning er rigtig --- Melda streitet mit ihr Mutter, weil es gibt viel Chaos in Meldas Zimmer.
