Søgning på: Andet. Resultater: 17701 til 17720 af 91205
  • Industrialisering, perspektivering

    Forumindlæg
    Hej (igen)! Jeg har problemer med at perspektivere industrialiseringen med noget andet indenfor historie.. Er der mon nogle der ligger inde med en rigtig god perspektivering? :-) // En snarlig student :-)
  • isomere

    Forumindlæg
    CH3COOH har et kogepunkt på 117,90 HCOOCH3, som er en strukturisomer har et kogepunkt på 31,50 1. Hvordan navngiver jeg HCOOCH3? 2. Hvorfor har den ene et højere kogepunkt end den anden?
  • Matematik opgave

    Forumindlæg
    Hej..jeg har lige nogle opgaver jeg ikke kan løse.. nogen der vil hjælpe?1. a-4a+6a 2. 2*(3-a)+43. (x-3)^2(altså i anden)
  • la lengua de las mariposas

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har nogle gode noter eller bare et eller andet om la lengua de las mariposas. Synes bare teksten er svær. Håber virkelig der er nogen, der har noget til teksten. tak!
  • Tysk - mådeudsagnsord ??

    Forumindlæg
    Hej mennesker ? .. Jeg har en aflevering for til i morgen om mådeudsagnsord. vil gerne lige have at en kan få kigget på det. Det er kun 6 sætninger ? kun 6 og ikke andet. Jeg har vedhæftet det som fil. Tusind tak på forhånd.
  • forskrift

    Forumindlæg
    Hej nogle der kan fortælle hvordan disse to opgaver skal gribes an? altså jeg tænker x=y1-y2/x1-x2? men kan det passe, eller skal man gøre noget andet da det er eksponetiel forskrift?
  • AT

    Forumindlæg
    Hej folkens.. Er der nogen af jer derude, der har lavet opgaver om pesten i København i 1711 i matematik ? Det handler blandt andet om SIR-modellen .. HVis der er, vil jeg meget gerne se jeres opgave :)
  • Europa parlamentet

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med en Samf opgave og kunne godt tænke mig at finde typiske argumenter for og imod Europa-Parlamentet. Nogen der kender nogle links eller andet.? På forhånd tak
  • formel

    Forumindlæg
    heeey, hey. er der nogen der kender formlen for tværsnitsarealet af en cirkel????? please... det ville være super hvis der er nogen der lige gider slå det op et eller andet sted.. :P kan nemlig ikke selv finde det nanna -- tak på forhånd
  • Ordsprog..

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg søger et ordsprog for et eller andet med at det ulovlige altid er mere tiltrækkende end det lovlige eller sådan noget :S Er der nogle der kender dette, evt på engelsk? På forhånd tak :)
  • Lotteri

    Forumindlæg
    Lige noget helt andet end lektier osv!Er der nogen der har kendskab til det tyske lotteri? Har hørt meget godt om det, og overvejer at spille med, men er der nogen der kan anbefale det? Eller det modsatte?
  • mat..hvad betyder det?

    Forumindlæg
    hvad betyder følgende? (klik på linket)http://www.freeimagehosting.net/uploads/8d16e850ad.jpgskal jeg :dividere V med 360 derefter gange med (pi) og gange igen med r (i anden) ? eller hvad betyder det egentlig?
  • Nogle der vil tjekke mit handelsbrev igennem

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har tysk på andet år nu. Jeg har fået til opgave at oversætte to handelsbreve. Hvis der er nogle som vil tjekke det igennem for fejl, så ville jeg blive super glad :-)
  • Parallelle planer

    Forumindlæg
    Hvordan finder man ud af, om planerne er parallelle. Hvis jeg ved, at den ene normalvektor er (1,1,0) og den anden (1,0,-1), hvordan kan jeg regne det ud? Vis gerne tak. Også om, hvordan de er ortogonale. Taak!
  • Træ i vand

    Forumindlæg
    Hej! Et lidt mystisk spørgsmål....Når man lægger et stykke træ i vandet, så bevæger det sig frem og tilbage ligesom bølger - er der nogen anden forklaring til dette? Jeg skal svare på hvordan bevægelsen er i forhold til bølgerne.Hilano :)
  • Løse ulighed vha graf???

    Forumindlæg
    HejJeg har i et koordinatsystem EN parabel og EN ret linie. Jeg skal løse en ulighed der hedder -0,5X+5 Nogle hints til hvordan metoden er?!Tusind tak på forhånd, i er så hjælpsomme herinde!MVH ANDERS
  • Fysikrapport...

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg har lavet en fysikrapport om Newtons anden lov :) Jeg ville spørge, om der var en, der hurtigt ville kigge den igennem efter fejl og mangler, som jeg skal udbyde/rette?
  • Supplering karakter

    Forumindlæg
    Hej, Den karakter man får, efter at have suppleret et fag, har det NOGEN som helst indflydelse på sit gennemsnit fra gymnasiet eller andet? Er det så ikke ligegyldigt, hvilken karakter man får, så længe, at man består?
  • Partiel Brøk

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med en opgave og kan ikke lige umiddelbart finde en x-værdi, som kunne gøre jeg fandt frem til A, B, C - så hvad jeg egentlig spørger om er der en anden metode?
  • Længde af en litterær artikel.

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg sidder og skriver en litterær artikkel om novellen "søndag" and Camilla Christensen.. Jeg kom i den forbindelse til at tænke på hvor lang den skal være?? Nogen der har et godt bud?