Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 17701 til 17720 af 34450
-
Engelske vendinger om klima?
Forumindlægjeg skal op til eksamen her snart og jeg mangler nogle engelske vendinger om klima. Hvis der er nogen der kender nogen så må i meget gerne skrive dem. -
Lektiehjælp MatB, KemiC
ForumindlægHej! Er der en der kan hjælpe mig med forberedelse til MatB eksamen, KemiC? Jeg bor i Lyngby, så helst en i nærheden. -
Hvordan analysere man en artikel...?
ForumindlægSkal til eksamen i morgen og hvis jeg trækker en artikel aner jeg ikke hvordan jeg skal analysere den.... Er der nogle som kan hjælpe mig med det...? -
International politik - konflikt og samarbejde
ForumindlægHej, kunne godt bruge lidt hjælp til overstående emne. Hvilke teorier jeg skal ind på osv.. Det er samfundsfag A 24 timers eksamen.... Takker hvis nogen er så flinke og hjælpe :D -
Forberedelse til B-niveau?
ForumindlægHej, hvordan forbereder jeg mig bedst muligt til engelsk B-niveau eksamen? ;) Og hvad gør man hvis man mangler en tekst som man engang i 2.g har læst? -
Ohms Lov
ForumindlægHej (: Jeg skal op til mundtlig fysik eksamen i morgen og jeg er rimlig i tvivl om hvad Ohms lov er. Er der nogen der kan hjælpe mig? Tusind tak på forhånd! -
Ingen forbedrelsestid? mdt engelsk.
ForumindlægHej, Til den anden del af eksamen, hvor man trækker et spørgsmål. Har jeg fået at vide at man ikke får nogen forbedrelsestid? -
CIE-diagram.
ForumindlægSkal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe? -
Differentialligninger
ForumindlægJeg skal til matematik eksamen og har nogle spørgsmål om differentialligninger. Jeg mangler en præcis definition af hvad en differetialligning er. Samt hvad der menes med hæmmet og uhæmmet vækst? -
Sammenhæng mellem areal og bestemt integral
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig sammenhængen mellem arealet under grafen og bestemte integral? Ps skal til eksamen mandag.... -
AFSLUTNINGSSKEMA/REGNSKABSAFSLUTNING
ForumindlægEr der nogen der har et afslutningsskema, som er lavet evt. med noter? jeg skal til eksamen i morgen og forstår det simpelthen ikke? :O på forhånd TAK! -
hjælp til at finde et essay?
ForumindlægHej. Jeg har trukket essay til dansk eksamen, og er meget i tvivl om hvilken essay jeg skal vælge. Så hvis i har et godt essay, vil jeg meget gerne havde det af vide :) -
Tillykke til årets studenter!
ForumindlægEt stort tillykke til alle dem der springer ud som studenter i den kommende uge! Held og lykke med den sidste eksamen! Vi har alle fortjent vores hue! Dennis -
Analyse af digt-hvordan finder jeg rytme i mit dig? Det haster
ForumindlægHvordan finder jeg rytme i mit digt : Til Vinter-lærken af Christian Winther?? det er til eksamen imorgen. -
Folketinget og regeringen?
ForumindlægHej derude. :^) Kan i fortælle mig forskellen på Folketinget og Regeringen? Jeg er nemlig lidt i tvivl, og vil gerne have helt styr på det inden eksamen. Hilsen Mathias. :^) -
Bevis af Bølgeligningen?
ForumindlægBølgeligningen, der hedder V = lambda * frekvens - hvordan beviser man den? Min lærer siger det ville være super at have med til eksamen, men det står ikke i nogen af mine bøger? -
Hvad er MnO4-?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal til eksamen i kemi og er i gang med at læse op. Så er der nogle som ved hvad MnO4^- er? Kunne det være Manganoxid eller sådan noget? -
Hjælp til mediefag
ForumindlægEr der nogen , der kan hjælp mig med at analysere Filmen Kill bill vol.2? Jeg skal til mediefag eksamen og har bruge for den! Plez Hjælp!!!:( -
Gennemsnitlig årlig rente
ForumindlægDa jeg er igang med at læse til eksamen skal jeg kunne gøre rede for begrebet 'gennemsnitlig årlig rente'.... - Og hvordan gør man så det? :S -
disposition
Forumindlæghej hvad synes i .. hvordan skal jeg lave en dispositin til mundtlig engelsk eksamen... Kender i evt. soldiers home...? pls. help:) Taak
