Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 17721 til 17740 af 169995
-
Link til tidligere eksamenssæt??
ForumindlægHey. Er det et sted hvor man kan se tidligere år's skriftlige eksamens opgaver for A niveau i matematik? Kan i evt. stikke mig et link? -
Eksamensplan
ForumindlægPå ministeriets hjemmeside står der at man ikke kan komme op i en mundtlig prøve før den 16. (på nær eks.projekt). Jeg går på HF enkeltfag, og derfor ligger min eksamen den 13 maj. Jeg skal til skr. mat. d. 14. og skr. engelsk d. 16. Min stidste skoledag er den 7. maj. Jeg har altså kun 5 dage ti... -
Søger efter skriftlig eksamenssæt
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig at øve på nogle gamle eksamener i fysik A-niveaum er der nogle, som har det? -
Fransk aflevering
ForumindlægHej.. er der et klogt hoved der kan hjælpe mig med en fransk aflevering. Den skal afleveres i morgen, så helst hurtigst muligt:)På forhånd tak.Les efforts d’Antonio pour libérer AïchaAntonio tout fait pour avoir Aïcha de retour, n’importe quoi .Antonio a écrit en tout des centaines de lettres au... -
Praktik - København
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig, at høre om I kendte til steder, hvor jeg kunne komme i praktik i, gerne helst i København nær Amager. Jeg går i folkeskole pt. og skal have fundet en ny praktikplads. Helst noget psykologisk anlagt, eller noget journalistisk. Jeg ønsker helst ikke at skulle i prakt... -
spørgsmål angående reglerne for at gange snittet
ForumindlægHej Jeg overvejer at søge ind på farmaci, hvor der er et adgangskrav som lyder, at man skal have et gennemsnit på 6,0 i fagene matematik A, fysik B og kemi B. Gælder det også for gennemsnittet af de 3 fag at man må gange det med 1,08, hvis man søger ind på uddannelsen inden 2 år eller er ens s... -
menneskerettigheder hjælp.
ForumindlægHEJ nogen der kan hjælpe mig med at besvare de to opgaver, som jeg har svært ved. - Kan man karakterisere menneskerettighederne ideologisk? + begrundelse Hvad betyder det, at menneskerettighederne ikke er juridisk bindende, og hvorfor er det internationale organisationer som FN, Europarådet o... -
Differentiation af en lineær funktion
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen, og et af spørgsmålene lyder: Redegør for hvordan en lineær funktion differentieres. Jeg har prøvet at redegjort dette, og jeg har vedhæftet dokumentet. Vil lige høre, hvad i synes? -
Et spørgsmål om gennemsnit i forbindelse med tysk
ForumindlægHej Jeg blev forleden spurgt af en ven i forbindelse med hans afslutning af Tysk A ved en skriftlig eksamen. Der opstod desværre nogle tekniske problemer undervejs, som desværre betød, at han ikke fik afleveret en færdiggjort eksamensopgave. Han fik desværre 00 i den skriftlige eksamenskarakter... -
vækstmodeller
Forumindlæghej.der er et spørgsmål som handler om vækstmodeller til eksamen med budgangspunkt i lineare,potens og eksponentiel. Kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg skal komme ind på udover diverse beviser(for a i de 3 forskellig funktioner) bestemelse af forskrift og regression. Hva mener i? mvh. -
valgfaaag ?
ForumindlægHvordan foregår valgfag? er det ligesom når man har et normalt fag :) Altså hvis jeg vælger fransk som valgfag på b-niveau , kommer jeg så 100 % op i det til eksammen ? kan jeg supplere det til a-niveau ? Vil bare gerne høre hvordan et valgfag kommer til at foregå? -
Gode råd
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal så småt til at skrive DIO opgave her på 3. år på handelsskolen. Jeg ville høre om der er nogen der har et par gode råd, inden skrivningen og under skrivningen? Samt kunne jeg også bruge en smule hjælp til min problemformulering. Jeg skal skrive i fagene Int... -
Engelsk - OVERSÆTTELSE!!!!
ForumindlægHej! Jeg har en oversættelse jeg godt kunne tænke mig at få rettet igennem!(teksten der skal oversættes til engelsk)Tak for Deres henvendelse af 22. februar 2001, hvori De beder os være behjælpelig med at etablere kontakt til udenlandske unge, der gerne vil arbejde i USA i sommerperioden i år.Vi ... -
Min lærer gør mig utilpas!
ForumindlægDen er klassisk: Jeg er sproglig og skal op i naturfag. Min lærer giver mig fine karakterer - men han er noget af det mest nedladende på denne jord. Han snakker i et konstant ironisk tonefald, og ja - han gør mig dårligt tilpas.. Hvordan abstraherer man fra det under en eksamenssituation? -
Engelsk hjælp
ForumindlægHey ville blive ovenud glad hvis nogen gad rette og læse korrektur. På tusind tak hvis nogen meget venlige sjæle avde tid I think it’s great for the international economy that so many young students want to be self starters. I know that not all projects are going great. But some of them do work f... -
Beregne snit (efter reform)
ForumindlægHej alle! Jeg er i tvivl om hvordan mit (går i 2.G) gennemsnit beregnes. Tæller både afsluttende årskarakterer og eksamenskarakterer eller hvordan hænger det sammen efter den nye reform? jeg er bekendt med hvorledes niveauer vægtes, men erstatter eksamenskarakterne afsluttende årskarakterer eller... -
Antal eksamener
Forumindlæghej :) Er der nogle der ved hvor mange eksamner man skal op til alt i alt på stx? og hvor mange mundtlige og skriflige det drejer sig om? Jeg har hørt at man skal op i alle sine a-fag, er det rigtigt? -
jeres endelige snit
ForumindlægHvad blev jeres endelige snit så? og er i tilfredse/utilfredse samt hvad skal i bruge det til?Personligt fik jeg et snit på 10,0 hvilket er rimelig tilfredsstillende. Efter sommerferien har jeg tænkt mig at læse jura :-) -
Simulering.. Hjælp!
ForumindlægHej.. Nogen som ved hvordan man bruger målsøgning i Excel ? -
Samtale partner
ForumindlægHejsa, jeg skal snart op i fysik og har læst enormt meget idag og der er en masse spørgsmål som jeg regner med popper op imorgen, og jeg ville høre om der var nogle der var kvikke til fysik som gad og lytte til nogle af mine spørgsmål.Det jeg forestilte mig var jeg kunne tilføje en på msn og så n...
