Søgning på: Andet. Resultater: 17741 til 17760 af 91205
-
Binomialfordeling
ForumindlægHej Jeg ville høre, om hvis man nu bliver bedt om at lave sandsynlighedsfordelingen (i mit tilfælde binomialfordelingen), skal man så bare bestemmes sandsynlighederne for hver af de værdier X kan antage? Eller skal man også lave andet? På forhånd tak -
Hjælp til at bruge cosinusrelationere
ForumindlægI en trekant er den ene side 880, den anden side 300 og den tredje side 926,4987858 Hvordan beregner jeg den modstående vinkel til siden 880 vha. cosinusrelationerne? -
Stamf. til (sinx)^2
ForumindlægJa, hvad er stamfunktionen til (sinx)^2 ???\n\nSkal jeg have fat i noget med 1/lnlsinxl*et eller andet eller?\n\nHvad er en stamfunktion til sinx i det hele taget? -
Haster - Tænk på et tal!
ForumindlægHej alle, min veninde og jeg skal skrive en opgave ( analyse) til bogen af Anders Bodelsen: " Tænk på et tal", til på fredag. Er det muligt nogle kunne have noget liggende ?? På forhånd tusinde tak for hjælpen! -
Raketligningen
ForumindlægDav, To raketter: 1 på 280ton med en udgangskraft på 4400kN og 1 på 10ton med en udgangskraft på120kN kan der siges noget klogt hastighed eller andet i henhold til raketligningen? mange tak:) -
Hvad betyder farverne?
ForumindlægHej alle sammen. Der er noget med at blå betyder råb ellers er det en anden farvé. er der en der kan huske hvad farvene betyder og sådan nogen ting ? Skal nemlig bruge det (; tak på forhånd -
ekstram ? HJÆÆLP
ForumindlægHej. Jeg kan simpelthen ikke forstå hva ekstrema er, altså lokale maksimum og minimum samt globale maksimum og minimum.. Jeg håber, en eller anden kan hjælpe. -
gitterformlen
ForumindlægKan andet end lys (fotoner) danne konstruktiv og destruktiv interferens, så man kan se det som i gitterformel-eksperimentet?\nJeg synes, at nogle sagde 'ja.' -
noter til teorier?
ForumindlægEr der nogle som har nogle noter/eller gode hjemmesider til teorier i samf.? Dvs.: - Hvilke der findes, - Hvordan de kan bruges - hvilke fagområder? Andet ? :) Håber nogle kan hjælpe !! :) -
elastisk stød
ForumindlægHvis to vogne kommer mod hinanden med nogenlunde samme hastighed, men den ene vogn vejer mere end den anden. Hvilken vogn vil så få størst hastighed tilbage efter kollisionen? -
Syddansk universitet, HD 1 del, erhvervsøkonomi, Unichem A/S
ForumindlægHej Er der nogle fra Syddansk universitet, som evt har deltaget på Complet kursus eller på anden vis har fået fat i en vejledende løsning til eksamenscasen 2009, der omhandler virksomheden Unichem A/S? -
The 50's
ForumindlægHåber at I kan hjælpe mig med dette spørgsmål...what is a icon?why do we call elvis and marilyn icon of the fifties? -
komparativ metode
ForumindlægKan jeg godt bruge denne metode når jeg sammenligner en kilde med en anden kilde, eller ved at jeg f.eks. sammenligner min AT film med virkeligheden? -
Matematik Aflevering
ForumindlægNogen som har lavet en mateamtik aflevering på Handelskole niveau b, fra maj 2003.?? Så vil jeg meget gerne have den sendt... Mange tak.. Hjælper gerne med noget andet til gengæld... Håber nogen vil hjælpe... -
Endnu et spm
ForumindlægI min diskussion har jeg kigget på fysiologiske eftervirkninger det er der vel ikke meget diskussion over? jeg siger jo ikke på den ene side og på den anden men handler diskussion i biologi overhovedet om det? -
projekopgave om forældreløse UNGE I DANMARK!!!!!!
Forumindlægjeg skal i uge 22 arbejde med forældreløse UNGE i danmark og har ikke nogle andelser om at hvordan jeg ville fremlægge om ville spg om kan gi forslag to MY -
Er det en metode?
ForumindlægJeg har kontaktet forskellige lande for at skaffe en bestemt infomation til min AT-fremlæggelse, men er det en metode når man på den måde skaffe information eller er det noget andet? På forhånd tak :) -
Kemiske ordener
ForumindlægEr der nogen der kan forklare hvad "nulte, første og anden ordens reaktioner og deres hastighedsudtryk" går ud på? Eller nogen der ved, hvor jeg kan finde en ikke alt for forvirrende forklaring? Tak på forhånd! -
Rettelse af franskaflevering
ForumindlægHej alle.Jeg ville blive virkelig glad hvis en eller anden med styr på det franske havde lyst til at kigge på min aflevering. Den er til tirsdag den 7.På forhånd tak, her kommer den:: -
afstande i rummet
Forumindlægjeg skal rede gør for beregning for afstande i rummet. men jeg kan ikke se andet ende afstanden fra punkt til plan. hvad skal man ellers komme ind på???? nogen ideer.
