Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 17761 til 17780 af 135334
-
Sæt a uden for parentes i a + b
ForumindlægSæt a uden for parentes i a + b. hvordan gøre man det -
Dansk eksamen Chicken Hanne-Vibeke Holst
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et par Metaforer i Novellen Chicken af Hanne-Vibeke Holst? har eksamen i morgen og kan simpelthen ikke finde nogen? tak på forhånd Må gerne GÅ HURTIGT -
haster -hurtigt opgave: en funktion hvor a og b skal bestemmes.
ForumindlægEn funktion f er af typen f(x)=b*x^a, og der gælder at f(2)=4 og f(4)=64 bestem tallene a og b hvordan gør jeg det? -
Matematik eksame - rentes regning
ForumindlægJeg skal til en mundtlige eksame i mamtematik, og det vil være dejligt, hvis DU kunne hjælpe mig med dette spørgsmål? Bevis hvordan man finder sætningen for fremtidsværdien for annuitet, dvs; An = y*(1+r)n -1/r ved hjælp af eksponentielfunktionen -
Energiforbrug - Eksamen, 24 timer
ForumindlægHej. Det her haster lidt, da det er en 24-timers eksamen! (c-niveau) Jeg har trukket "energiforbrug". Jeg skal præsentere de forskellige størrelser, vi knytter til energi og energiforbrug. Men hvilke størrelser er det? Og kan nogen forklare lidt om energiforbrug og evt. nyttevirkning? D... -
spørgsmål til old-eksamen
Forumindlæghej derude jeg skal til old-eksamen ( ny reformen) og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal læse til det, så jeg får mest muligt ud af det.. og hvad jeg præcis skal have styr på? altså af evt. begreber, myter osv? -
tror i 2g'erne slipper for mundtlig mat?
ForumindlægSidste år læste jeg at en stor del af 2g'erne slap for mundtlig mat-eksamen. Tror I også det gælder i år? -
Tysk-Årsprøve/eksamen - Tips?
ForumindlægJeg skal til tysk årsprøve her d. 8/6.. Jeg går i 1.g.Jeg er ikke god til tysk.. fik 5 i årskarkter :(.. Men det er simpelthen fordi jeg ikk siger nok i timerne.. Men det gør jeg i hvert fald næste år!!Men altså, er der nogen der har nogle tips til en tysk årsprøve i 1.g ? Jeg mangler stadig lidt... -
AT eksamen - Metoder, psykologi?!
ForumindlægHåber virkelig en eller anden kan hjælpe mig med det her, for er bare helt lost! Jeg har valgt et emne der hedder "Moderne rejsende og kommunikation", i Dansk og psykologi, hvor min problemformulering er:• Undersøgelse af rejseblogs som kommunikationsform og genre, samt de unge rej... -
Hjælp eksamen snart differentialkvotienten
ForumindlægHej.. jeg skal snart op i matematik mundtlig. i 4 af spørgsmålene skal jeg redegøre for differentialkvotienten. Jeg ved jeg skal bruge tretrins reglen. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave det. Nogen kloge hoveder, der kan fortælle mig det. -
Eksamen I Overmorgen... :S
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er lige blevet færdig med 9. klasse, og skal nu til nogle forskellige eksamner, og det første er fysik/kemi... Jeg mangler mest forsøg, så det ville bare være SÅ fedt, hvis I kunne hjælpe mig... :p Jeg mangler forsøg til emnerne: ¤ Atomer ¤ Og Syrer/baser Jeg hå... -
IØ mdt eksamen
ForumindlægHej...Jeg søger efter evt. sider som kan hjælpe en til at få lavet gode noter nu når jeg skal op til IØ mdt. snart...Skal lige siges dette fag bestemt ikke er min stærke side, derfor har jeg kun brug for seriøse svar! Da det haster en anelse..Håber nogle har nogle gode links, noter eller lign. so... -
Dansk Eksamen - Jomfruen
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig, hvor lang tid novellen Jomfruen strækker sig over? Jeg er selv meget i tvivl. -
Prøve eksamen- Dansk!
ForumindlægJa jeg skal så op i dansk i prøveeksamen og jeg har fået vide at jeg enten kommer op i Lyrik eller noveller.. Vil så vide om i kan anbefaler nogle noveller/lyrik som i har haft i 8.klasse eller noget i måske kom op i?? Vil gerne øve mig :) Håber virkelig i kan hjælpe ;) Og btw. har i... -
Samfundsfags eksamen imorgen!
ForumindlægHej derude :-) Jeg skal op til samfundsfagseksamen imorgen, og jeg har noter til hele pensum. Men jeg kan self. ikke det hele udenad det klart. Vi har prøveform A - den hvor man går op og træker og sp 40min forberedelsestid. - Nu da jeg har rimelig styr noterne, ved jeg ikke hvad jeg skal ... -
Hjælp til et spørgsmål, til mundtlige eksamen
ForumindlægJeg har i flere timer siddet forgæves og kigget på dette spørgsmål og kan stadig ikke forstå den. Spørgsmålet er : Procent og rente: Du skal gøre rede for kapitalfremskrivningen. Herunder skal du gøre rede for fremskrivningsfaktoren og hvordan man kan finde de ubekendte i formlen. ... -
Den kolde krig - eksamen
ForumindlægHej:) Jeg har idag trukket den kolde krig, hvor udleverede materiale fokuserer på blokaden og Berlin murens opbyggelse og fald. Forskellige politikere udtaler sig om hændelserne. USA, Tyskland, Sovjet og Frankrig er de væsentlige involverede lande. Jeg er meget i tvivl om hvikle problemstilling... -
Samf Eksamen, 24t, A
ForumindlægKort sagt, er der nogen der ved hvordan sådan en forløber? Skal eleven forme et oplæg eller hvordan er det? Panik :D -
Eksamen "spørgsmål"
ForumindlægHej alle. Jeg kender en der skal til terminsprøve her i marts måned og han spørger om jeg ved om han muligvis ender med at løse et eksamensæt fra 2009 (fra sidste år)??? Plejer man at få eksamensopgaver der højest er et år gamle eller er det forskelligt? TAk på forhånd. -
FUCK BIOLOGI EKSAMEN
Forumindlæg.
