Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 17781 til 17800 af 48240
-
Hmm. Forvirret HJÆLP! Gymnasium
ForumindlægHej. Jeg skal starte på Gymnasium efter sommerferien, men er ikke helt klar over, hvordan hele processen forgår. Hvornår skal der købes boger? Og hvornår er sidste chance for det? Når man skal på naturvidenskablig, hvad kan man så risikere og lave, som f.eks fagene, (udover matematik & Biolo... -
Hvilken prøveform?
ForumindlægJeg har brugt meget af denne morgen på at diskutere med nogle venner, hvilke form for test/prøver, der er bedst.Der er IKKE tale om afsluttende eksamener eller årsprøver...Her er nogle af de muligheder vi diskuterede:1) Uforberedt prøve u. noter2) Uforberdt prøve m. noter3) Forberedt prøve u. not... -
Studenter lige om lidt!
ForumindlægOverskriften siger sig selv.. Blev bare lige nød til at komme ud med det, he he! Nå men held og lykke med resten af jeres eksamener! Har selv historie i morgen! :/ -
mit snit?
Forumindlæghej jeg vil gerne læse til tandlæge men har ikke det rigtig snit til at komme ind.har kun 7,5 (afsluttet 3.g)har tænkt på supplering og diverse udlandsophold men det er ikke nok til at komme ind.nogle der ved hvad jeg kan med det snit?andre akademiske uddannelser jeg kan komme ind på med et snit ... -
Tømmermænd
ForumindlægHvad gøre man udover at tage en kodimagnyl? -
Selvstuderende
ForumindlægHej, Jeg tænkte om der var nogle herinde der var selvstuderende, da jeg gerne vil vide noget mere om det. -
Hej
ForumindlægEr der en der kan fortælle mig hvordan en spansk eksamen foregår?? På forhånd tak :) -
Billedkunst! hurtig spørgssmål.
ForumindlægMå gerne til eksamen vise et billed fra en bog. ? eller skal man have det i papir ? -
jura familie- arveret
Forumindlæghej jeg søger hjælp til familie- arveret eksamen Vh Melanie -
Talepapir
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl der vil kigger på min talepapir til spansk eksamen? :) -
disposition
Forumindlæghej, skal man gennemgå sin disposition til en mundtlig eksame i dansk? -
Tegneprogrammer
ForumindlægHej, der skulle ikke være nogle der kunne uddele af deres viden omkring alternativer til ACD-Lab's ChemSketch ? -
Finanskrise og økonomiske balancestørrelser
ForumindlægJeg har trukket emnet Finanskrise og økonomiske balancestørrelser i dag i samfundsfag på A-niveau. Men sidder lidt fast og kan ikke rigtig komme videre, nogen der har nogen bud til hvad jeg kan gøre? Mine bilag er: Politiken 26.5.2010 " genopretningsplan" Politiken 26.5. 2010 " VKO... -
Matematik skriftlig - computer eller "i hånden"?
ForumindlægHej! Jeg skal til skiftlig eksamen i matematik B på tirsdag, og jeg er nysgerrig for at vide, hvad andre gør i delprøven med hjælpemidler. Bruger i fx WordMat, eller laver I det bare "i hånden"? Jeg har selv en Mac, og det virker WordMat ikke til, så jeg er meget i tvivl om, hvad jeg s... -
En københavner i Jylland
ForumindlægHey. Er der nogle, som har analyseret ''En Københavner i Jylland''? Står nemlig og skal op i den til eksamen, og jeg kan ikke helt komme igang. Så hvis der er en venlig sjæl, som vil sende en analyse, ville det være rigtig dejligt. Tak på forhånd -
Tæller årskarakten for et fag på b-niveau?
ForumindlægHej. Mit spørgsmål er om årskarakteren tæller med i 3.g beviset eller om det kun er eksamenskarakteren der vil tælle med? Hvis jeg dumper matematik b til enten den mundtlige eller skriftlige eksamen og får karakteren 4 eller 7 som årskarakter. Har jeg så ikke bestået det fag? -
Hvad skal der til for at bestå et fag?
ForumindlægHej Jeg er bare i tvivl om, hvad der skal til, for at bestå et fag. Det er noget med en årskarakterer, og hvor meget faget vægter osv. Men lad os sige, at man har matematik B. I årskarakterer får man: Mundtlig: 4 Skriftlig: 02 Eksamen: Skritlig: 00 Består man ? -
Superstudent?
ForumindlægHej. Jeg er interesseret i nogle facts omkring superstudenter ad matematisk linje på alment gymnasium. Umiddelbart har jeg ikke kunne finde noget brugbar statistik e.lign. her i forummet eller andetsteds.For det første:Hvor mange studenter om året har et gennesnit på den pæne side af 10? Hvor man... -
Gymnasie Elever?
ForumindlægHej gymnasie elever .. (: Jeg vil bare spørge om, fx hvis jeg gern vil have matematik på C niveau, kan jeg få det i alle tre år? &' hvordan vil det være, altså er det næsten som folkeskole, er det sværer? Og er HHX nemmere end STX? -
temperatur - optimum - tættest på maximum - hvorfor?
ForumindlægHejsaTemperatur - optimum - tættest på maximum - hvorfor?Ja - syes ikke jeg finde et ordentlig svar.Et bud kunne være - ved at sænke temp. ødelægges membran og proteiner. Ved højere temperatur sker det samme, men der vil også være affaldstofffer fra stofskiftet, hvilket måske er grunden.Måske ogs...
