Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 17781 til 17800 af 32040
-
Artikel
ForumindlægGoddag alle sammen. Jeg støtte på noget engelsk da jeg ikke kan engelsk vil det være besværligt for mig at læse det. Er der nogle der kan/vil oversætte det til dansk, sådan jeg kan forstå det.Our product has been available in the UK Market for several years now, during which time it has become an... -
Dumpet eller bestået?
ForumindlægHej! Jeg skriver på vegne af min veninde, fordi hun er bange for, ikke at få huen på alligevel. Vi er nemlig i tvivl: er det det endelige snit, som gælder, eller spiller antal dumpede fag også en rolle? Jeg har hørt, at hvis man dumper tre gange, så får man ikke sin hue, også selvom snitt... -
Grammatik osv.
ForumindlægJeg har engelsk B, efter sommerferien bliver det engelsk A. Jeg vil gerne i kontakt med nogen der har engelsk A eller lign. kundskaber der kan hjælpe mig (i et stille og roligt tempo) med at forstå grammatikken, for jeg synes at jeg har for mange "røde streger". Det vil være længer vare... -
Rettelse af opg
ForumindlægHej søde mennesker herinde. Jeg har lige skrevet en engelsk stil, men engelsk er ikke lige min stærke side. Jeg tænkte på om der var en venlig sjæl der ville rette lidt i den, og vise mig mine fejl. Det skal siges mit engelsk er ringe forhold til gymnasie niveauet. Håber der en en venlig sjæl... -
a question...!?
ForumindlægJeg har afleveret min dansk'-stil, og skal nu skrive en fristil i engelsk. Aner ikke hvad jeg skal skrive om, men har tænkt mig at bruge den danske-stil, og skrive det om fra dansk til engelsk. Men ved ikke om det kan kaldes for "at snyde", hvis jeg skriver min gamle stilen, som er ... -
Eksamen
ForumindlægHej - jeg aflsutter 2.g til sommer og skal derfor op i et af mine afsluttede fag. Jeg kan komme op i Engelsk, Naturfag, Geografi og Tysk, så her kommer spørgsmålet - jeg var oppe i engelsk i 1.g som årsprøve så formindsker det mine chancer for at komme op i engelsk eller er det ligemeget?? -
hjælp haster til imorgen
Forumindlæghej jeg skal oppe i engelsk mundtligprøve imorgen, foran hele klassen. det skal handle om apartheid, men jeg ved ikke rigtig hvad apartheid er, er der nogle der kan skrive hvad Apartheid i sydafrika er. på engelsk ... altså hvad apartheid handlede om.? kan skrive det på engelsk? jeg vil blive me... -
Eng-Eksa
ForumindlægHej derude. Jeg skal afslutte STX med engelsk som sidste eksamen. Jeg tænker på, hvordan man skal gribe eksamenen an? Endvidere tænker jeg på, om der er nogen, der kan henvise en til analysemodel, som eventuel de har brugt eller som egner sig til en engelsk eksamen. Jeg håber meget på svar, da je... -
Markedting Management
ForumindlægHejsa.. Jeg ville kort høre om der nogen som har nogle noter til markedting managemt første års, har nemlig svært ved at forstå alle begreberne på engelsk. Derfor kunne det være super hvis der nogen som enten har noter på engelsk eller engelsk-dansk... Håber der nogen som kan hjælpe Rosa -
Hjælp?!
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en disposition på engelsk til min engelsk eksame. Det skal afleveres her på onsdag. Men jeg har et lille "problem", jeg kan ikke huske hvad "læst" - read, ved det, men .. Altså: we have readen a lot of papers, ville jeg sige. Men i engelsk korekturr... -
Lærer vælge linjefag
ForumindlægHey everybody, har et simpelt spørgsmål. Jeg skal vælge linjefag til min læreruddannelse og kunne godt tænke mig at vælge engelsk som linjefag. Man skal dog have engelsk i b-niveau og have bestået med et 8 tal(gamle skala) på sit studenterbevis. Jeg har derimod haft engelsk på A-niveau med et 7 t... -
jeg har brug for hjælp
ForumindlægHej jeg har en engelsk stil . Er der nogen der er god til engelsk som kan hjælpe mig at rette det. Jeg er meget dårlig til engelsk gramatik , så der må være meget gramatik fejl i min stil . jeg skal aflever den idag . jeg håber at der er nogen som kan jeg hælpe mig med det . tak :)) -
"et bånd blev knyttet mellem dem"??
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive en opgave, og har brug for hjælp til følgende sætning, oversat til engelsk: "Med hensyn til hans far, blev der knyttet et stærkere bånd mellem dem." Det lyder rigtigt for mig, men jeg ved ikke hvordan det skal siges på engelsk. Har I evt. en bedre måde, ... -
Eksamenskarakterer og årskarakterer
ForumindlægHej folkens! Jeg fik i sidste måned mine årskarakterer i 2g. På eksamensbeviset står dog kun karakterne for de fag jeg ikke skal op i. Et eksempel her er Engelsk. Som årskarakterer fik jeg 10/10, men da jeg trak engelsk mundtlig og ikke har været oppe endnu, er det kun engelsk skriftlig som er k... -
Desperat brug for hjælp til Outline
ForumindlægJeg skal på til engelsk mundtligt eksamen, og jeg har valgt emnet racisme, og der fortæller jeg noget om KKK, martin luther king, hvorfor der er racisme osv. også skal jeg samligne Dk med et engelsk talende land, ja, og der har jeg så brug for jeres hjælp. Hvad kan jeg smalinge Dk med, med et eng... -
Oversættelser af apparatur
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en kemirapport på engelsk, og jeg kender ikke rigtigt de engelske ord for apparaturet, og ordbogen.dk kan ikke hjælpe mig. Det jeg ikke kender det engelske ord for er: Fuldpipette Magnetomrører Jeg går ud fra, at et pH-meter bare hedder pH meter? :) . Mvh. Anne -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en kemirapport på engelsk, og jeg kender ikke rigtigt de engelske ord for apparaturet, og ordbogen.dk kan ikke hjælpe mig. Det jeg ikke kender det engelske ord for er: Fuldpipette Magnetomrører Jeg går ud fra, at et pH-meter bare hedder pH meter? :) . Mvh. Anne -
bsc economics and business administration
ForumindlægHej derude. Jeg har overvejet at søge ind på denne uddannelse til sommer, dog er jeg lidt i tvivl om den bliver for svært - da det hele er på engelsk. I min tid på gym. var jeg god nok til engelsk (fik 10/10) - men jeg ved slet ikke, hvor meget det kræver på uni. Er der nogen som har erfaring/el... -
Essay
ForumindlægJeg skal skrive et essay på engelsk, men jeg har fået af vide, at det ikke har de samme krav som det danske essay. Jeg har kigget på videoerne herinde, men det er til gymnasie nivuaet. Jeg vil spørge, om der er nogle der kan fortælle mig hvad et engelsk essay er for noget. I det danske, skal man... -
Spørgsmål om universitet
ForumindlægHej. Jeg går i 9. klasse og har lige fået de standpunktskarakterer, som man skal søge ind på gymnasiet med. Derfor har jeg selvfølgelig tanker om, hvad jeg skal vælge. Grunden til at titlen på mit spørgsmål er "Spørgsmål om universitet" og ikke "Spørgsmål om gymnasiet" er fo...
