Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 17801 til 17820 af 170164
-
Vægte på fagene
ForumindlægI et fag som engB skal man obligatorisk op i skriftlig eksamen. Hvis man derudover trækker engelsk som mundtlig eksamen, så vægter den mundtlige karakter 0,75. I et fortsættersprog på B-niveau vægter den mundtlige karakter altid for 1,5, hvis men trækker den som eksamen. Er det ikke uhensigtsmæ... -
1/2 år mere?
ForumindlægHej! Jeg har hørt at hvis man går på HF og man gerne vil på universitetet, så skal man gå der 1/2 mere, hvis 2 HF slutter til sommer i 2019 og man skal gå der i et 1/2 mere, hvornår er man så færdig med gymnasiet? -
ligning
ForumindlægHej, jeg sider hjemme over øver mig til skriftlig matematik som begynder om 3 dage og jeg vil spørge hvorfor min lommeregner ikke gider at løse dette spørgsmål. S(x) = 195 * 17^-0,20 Har jeg skrevet forkert? -
Matematikbog med opgaver
ForumindlægDa jeg har opgraderet matematik fra c til b, kunne jeg godt tænke mig en matematikbog med opgaver i og løsninger. Dels pga. at min tidligere matlærer ikke var særlig god til at lære fra sig, og pga. at jeg afsluttede mat c i 1.g, og jeg skal nu op i 3.g, og jeg har derved ikke haft matematik i ... -
Hurtigt kildespørgsmål
ForumindlægMå man bruge kilder, som man har gennemgået i undervisningen, til en 24-timers historie eksamen hvor man jo skal finde nogle kilder til at suplere med ? -
Input til valg af B-fag
ForumindlægHejsa, Håber på lidt god input. Jeg har været i gang med at afslutte en HF via online fag. Pga. fejl/forvirring omkring merit, så har jeg fået at vide, at jeg mangler at gennemføre et B-fag. Jeg havde ellers fået at vide jeg nu var jeg færdig. Derfor er jeg ved at kigge på et B-fag jeg kan genn... -
Realistisk udenrigspolitik?
ForumindlægEr der andre end "madsbs" og "7419", der har en holdning til, hvorvidt dansk udenrigspolitik har bevæget sig fra en passiv og idealistisk udenrigspolitik til en mere aktiv og realistisk?(Begreberne idealistisk og realistisk refererer til hovedteorierne i international politik)... -
Spansk oversættelse
ForumindlægDav har været en tur i spanien, hvor jeg var indlagt. Nu har jeg fået et brev på spansk, og forstår kun lidt, ved hjælp af google translate. En der kan hjælpe, så det giver mere mening. Tak på forhånd. Spansk brev con motivo de la asistencia sanitaria que Vd. recibio en el Hospital Gereral... -
matemamtik
Forumindlægplease hjælp mig med så mange som muligt, har lagt fil ind sidder til eksamen lige nu pls -
UVM? Eksamensæt
ForumindlægHej, jeg vil gerne øve mig på gamle eksamensæt fra sidste år, men kan ikke få fat i dem! Hvis der er nogen af jer, som har en af dem liggende ville det være super! :) -
Opgavesæt i fysik
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i skriftlig fysik om nogle dage og vil derfor gerne øve mig på nogle opgaver fra gamle eksamenssæt. Dog kan jeg ikke få adgang til nogen af sættene, heller ikke gennem EMU. Er der nogen, der ved, hvordan jeg får adgang til dem hjemmefra. -
Hjælp til tale papiret...!
ForumindlægHar tre fag: Matematik, Oldtidskunskab og Samfundsfag. Min Problemformulering er: Hvilke problemer løser det athenske demokrati i forhold til det daværende samfund og hvilke problemer løser det danske demokrati? Oversigt over de væsentlige problemstillinger: 1. Hvilke personer stod bag tanken... -
AT karaktere i 2g
Forumindlægjeg undrede mig over om man får en AT-karaktere, som en standpunkskaraktere i 2g, samg 3g? -
Eksempler
Forumindlægpå lineær og eksponentiel regression, er det nogen som har nogle som jeg må få en kopi af. -
hf med overbygning og stx forskel
ForumindlægHej, jeg gik for nyligt ud af htx efter halvandet år så jeg kunne starte på en hf, da fagene på htx ikke interesserede mig. Jeg havde hørt at jeg kunne tage en hf med overbygning, eller en stx, og begge dele kunne tage mig til universitetet. Jeg er bare ikke sikker på hvad forskellen på de to er... -
Vi får ingen læseferie
ForumindlægHej med jer På min uddannelse har vi fået afvide at vores læseferie bliver aflyst, og vi skal i almindelig skole helt til vi bliver studenter. Det vil altså sige at vi skal lave almindelige lektier og afleveringer imens vi skal forbrede vores 7 eksamner. Vi synes ikke det er fair, og vi vil... -
Ekspontentiel funktion! + excel!
ForumindlægHej :) Jeg sidder med en opgave hvor (jeg tror) jeg skal finde den eksponentielle funktion .. Mit ene problem er at jeg er i tvivl om det overhovedet er en ekspontentiel funktion da jeg lige er startet med funktioner, men når jeg prøver med de andre formler, går det bare ikke op! Jeg vedhæfter ... -
Antal point (uni)
ForumindlægVar til eksame og har prøvet at tælle min point sammen. Jeg har dog ikke svaret så godt på noget og er i tvivl om hvad en censor vil give. Det er disse jeg er i tvivl om: M=||> Højreside > For en bestemt værdi af a giver Maple: > LinearSolve(M) Bestem den værdi af a som svarer til o... -
At finde ud af hvad man vil læse?
ForumindlægHej allesammen, denne post kommer noget sent grundet søvnløshed. Har i længere tid spekuleret på om studiet er det rigtige for mig. Jeg blev student i sommeren 2007, og holdte et sabbat år hvor jeg arbejdede lidt. Valget har i de senere år altid stået imellem Statskundskab og Økonomi, valget fald... -
KVOTE 2
ForumindlægHej jeg er lige blevet student i år, og mener at jeg har et gennemsnit på 8,2 trist, fordi jeg gerne vil læse til læge.. jeg prøver at søge ind i år, på de tre universiteter i dk der tilbyder det, men hvis jeg ikke kommer ind, kan jeg søge kvote 2, til marts? eller var det sidste gang i år man ku...
