Matematik

matemamtik

06. december 2019 af kasper321123 - Niveau: B-niveau

please hjælp mig med så mange som muligt, har lagt fil ind sidder til eksamen lige nu pls

Vedhæftet fil: skriftli eksamen.pdf

Brugbart svar (3)

Svar #1
06. december 2019 af mathon

Studieportalens hjælpere ekselerer ikke i eksamensSNYD!

Det er dig, som skal bevise kompetence. Ellers er eksamen spild af tid og penge.


Svar #2
06. december 2019 af kasper321123

shit, vidste jeg ikke skulle nævne eksamensdelen, oh well


Brugbart svar (2)

Svar #3
06. december 2019 af KneeKreeKey

Jeg har selv været til netop samme eksamen i samme opgavesæt.

Håber du bliver bortvist når du forsøger at snyde. Det er fandme dårlig stil overfor os andre der kæmper for at lære pensum samtidig med man arbejder fuldtid! Skam dig


Svar #4
07. december 2019 af kasper321123

hør her, for at være helt ærlig, jeg hader matematik men uheldigvis kræver den uddannelse jeg har tænkt mig at tage (software ingenør) desværre matematik på A.

Jeg har prøvet at tage mig sammen, jeg har prøvet at øve mig op til eksamener, om det så gælder folkeskole, gymnasie eller whatever.

Jeg er bare blevet træt af den her lortefag, plus jeg står også inden for at man ikke nødvendigvis behøver at tage en skide eksamen bare for at tage den uddannelse man gerne vil ind på, nejnej, jeg synes personlig man skulle vise sine kompetencer på en anden måde... Legit alle andre faglige eksamener er nemmere end matematik og det er der flere grunde til

1. du må kigge i din skide noter, og det er ikke fuld tavleundervisning

2. de er nemmere at forstå, (især dansk og engelsk)

3. de er mere bruglige i daglig livet, hvem fanden bruger nogensinde noget af matematik i hverdagslivet bortset fra de basis kedelige ting såsom renter skat eller whatever økonomiske ting der er.


Brugbart svar (1)

Svar #5
07. december 2019 af PeterValberg

#4

Rigtig god fornøjelse med dit videregående studie....
Der er forøvrigt masser af matematik i softwareudvikling,
så du kan lige så godt begynde at synes om det med det samme :-)

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Brugbart svar (0)

Svar #6
07. december 2019 af ringstedLC

#4, 3.: Det gør blandt andet softwareingenører. Det er noget naivt at tro på, at universiteterne tilfældigt udvælger, at fx matematik skal være bestået på A-niveau og ikke dansk eller oldtidskundskab. Det er gode solide fag, men de er bare ikke relevante på en teknisk uddannelse.


Brugbart svar (0)

Svar #7
07. december 2019 af KneeKreeKey

Tvivler kraftigt på du kommer igennem Software Ingeniør uddannelsen hvis du ikke er matematisk skarp og direkte hader det. Du ved godt at meget af uddannelsen er matematisk kompleks ikke? Forståelse for programmering er noget du udvikler ved intuitiv matematisk forståelse kombineret med logisk sans og evne for parameter og faktor-tænkning. Prøv og giv dig i kast med C++ eller binær programmering og se hvor langt du kommer.


Hvordan skulle du komme igennem Matematik A hvis du på B niveau har så svært ved de basale ting som du endda kunne have skrevet noter til. Gør dig selv en stor tjeneste og find en anden studieretning istedetfor at indse de her ting senere og så knække nakken på nederlaget.

Du skal vælge din uddannelsesretning udfra hvad du er god til og finder interessant, og har en realistisk chance for at gennemføre, ikke bare fordi titlen lyder tiltalende.


Brugbart svar (1)

Svar #8
07. december 2019 af PeterValberg

#7 Enig 

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Skriv et svar til: matemamtik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.