Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17801 til 17820 af 39386
-
Frøkenen - perspektivering
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive aflevering om Herman Bangs Frøkenen, men jeg mangler en perspektivering der placerer novellen litteraturhistorisk - nogen der kan hjælpe? :) -
Reducering - igen
ForumindlægHej, jeg har igen lidt probemer med reducering. Har en aflevering med opgaverne: (2a-b)(2a+b)-4(a+3b)2+4b(6a-1) og 3/4*-5/12*+1/2 -
LEKTIE-HJÆLP
ForumindlægHvis nogen herinde har brug for "hjælp" med deres afleveringer, så smid en besked til min indbakke! :p - ER hele tiden opdateret på beskeder. Go dag :-D -
Matematikhjælp 1.g
ForumindlægHej. Jeg har en aflevering for til imorgen, og har brug for hjælp til opgaverne 3 og 5. de kan findes på dette link http://peecee.dk/?id=39167 Håber i kan hjælpe ! -
Hjælp til 2 små opgaver (ligning, forskrift og trekanter)
ForumindlægKunne ikke løse de 2 opgaver i den aflevering jeg fik tilbage for 2 uger siden... har brug for hjælp til udregninger og løsninger, da jeg ikke kan finde ud af det :( Opgaver er vedhæftet i word dokument -
EU-skeptiske
ForumindlægHej, jeg har fået en aflevering for, som går ud fra en artikel (er vedhæftet) og den aller sidste opgave som står under artiklen, den har jeg lidt problemer med. Er der muligvis en der kan hjælpe? -
EU-skeptiske
ForumindlægHej, jeg har fået en aflevering for, som går ud fra en artikel (er vedhæftet) og den aller sidste opgave som står under artiklen, den har jeg lidt problemer med. Er der muligvis en der kan hjælpe? </p> -
Opløslighed
ForumindlægHej .. Jeg har fået stillet en opgave i en kemi aflevering: Bereng opløsligheden af Mg(OH)2 i 0,10M NaOH Og jeg er fuldstændig på par bund .. -
Ligefrem proportionalitet - HJÆLP
ForumindlægHej alle Er i gang med en mat aflevering og jeg forstår simpelthen ikke den her opgave!! Er der nogen, der kan hjælpe mig på vej?? Vi har ikke rigtig haft om ligefrem proportionalitet, kun omvendt -
Regneforskrift for andengradspolynomium
ForumindlægEn opgave i min aflevering lyder: Et andengradspolynomium f opfylder, at . Bestem en regneforskrift for f. Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal gøre. Kan I hjælpe mig? På forhånd tak. -
Find skæriingspunkt?
ForumindlægHej. Jeg får oplyst min x1 og y1 (10,12) men hvordan finder jeg x2 og y2? :) Det drejer sig om afleverings opgave 2 se vedhæftet billede. :) -
Hvorfor har planter flere farvepigmenter i deres thylakoidmembraner?
ForumindlægJeg sidder lige med en bio-aflevering, og er kan ikke finde noget sted, hvor grunden til overstående spørgsmål er oplyst.. Er der nogen som kan hjælpe? Hvorfor har planter flere farvepigmenter? -
Forklaring Kolde Krig
Forumindlægheej sidder her og har en aflevering for om de kolde krig: har læst lidt om den; men har stadig meget svært ved at forstå det: så hvis der er nogen der kunne være søde og give mig en kort redegørelse (alle hv ordene) så ville de bare være super dejligt: -
Naturgeografi: 4) Hvorfor vil der ofte forekomme ørkendannelse i de områder der er præget af dynamiske højtryk?
ForumindlægHej Jeg sidder med en aflevering i naturgeografi og vil meget gerne, hvis der er nogen der vil hjælpe mig med at besvare spørgsmålet: Hvorfor vil der ofte forekomme ørkendannelse i de områder der er præget af dynamiske højtryk? På forhånd tak! :) -
24 timers eksamen
Forumindlæghej alle Er der nogen herinde som har haft eller evt skrevet en aflevering om "Die Welt mit Opas Augen" af Maxi Wander ? Det kunne være herligt med lidt ekstra hjælp :) .. /Hilo -
Find a og b i andengradspolynomie
ForumindlægHaii der ud e- kan I ikke lige hjælpe mig. Jeg sidder med en aflevering og skal finde a og b.Funktionen f(x)=ax^2+4x+b den har et minimum i (1,-1). Hjælp mig . plz -
Værdikædeanalyse
ForumindlægHej, jeg har en aflevering for om Montana. Jeg har fået til opgave at lave en værdikæde analyse. Jeg er lidt i tvivl om, hvad det er. Er det selve modellen, eller skal man bare skrive løst uden værdikædemodellen. Mvh -
bestem vinklen
ForumindlægHej, jeg sidder med en sidste opgave i en aflevering som jeg ikke rigitg kan få løst. nogle der kan give en hjælpende hånd? Det er opgave b i den vedhæftede fil. -
Vinklet eller lineært molekyle?? Haster
Forumindlæghej har en aflevering der skal afleveres imorgen, og er sådan set færdig, men kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man kan se om et molekyle er lineært eller vinklet??? Det drejer sig om Nitrosylchlorid, er det vinklet eller lineært og hvordan kan jeg se det?? På forhånd tak Mvh -
Diskussion og Konklusion ?? hjælp
ForumindlægHej . jeg er i gang med at lave en kemi aflevering . men til sidst står der at jeg skal skrive konklution og diskussion, men hvad betyder det ? . jeg har om : Formål: At bestemme saltkoncentration i en havvandsprøve
