Søgning på: srp engelsk og historie. Resultater: 17801 til 17820 af 43092
-
tvivl
ForumindlægHej, jeg er ret i tvivl på engelsk eksame nu hvor jeg skal lave en disposition i min lockout ferie hæhæ. Men vælger jeg selv emnet og underemnet?? -
Lektiehjælp
ForumindlægHjælp søges til ENG B, i engelsk Gramatik, mest ordstilling,kongruens og verbets bøjninger... skal snart til eksamen.. -
I've chosen this topic because
ForumindlægEr det nødvendigt til mundtlig eksamen i engelsk at fortælle, hvorfor man har valgt emnet? Det er jo lidt spild af tid... Tak på forhånd -
Haster :/ det aflevering til Mandag..
ForumindlægHAr 15 sætninger ssom jeg skulle oversætte fra dansk til engelsk det har jeg gjordt men ville spørger er der nogen søde mennesker som der ville rette den for mig ?? -
Læserhenvendelser
ForumindlægJeg er lidt på bar bund her, og det er internettet også... Er der nogen, der ved, hvordan man oversætter "læserhenvendelser" og "scensk fremstilling" til engelsk?? -
Bortvisning dagen før eksamen?!
ForumindlægHej, Jeg tjekkede i dag min postkasse for første gang i den her uge, og fandt ud af at jeg har modtaget et brev her i mandags den 19 (eller der står den 19. på brevet, det kan også være at den er blevet sendt den dato, og jeg først har modtaget brevet den 20) om at jeg er blevet udmeldt/bort... -
Krig,medier og teknologi.
ForumindlægJeg skal op i AT-årsprøve på tirsdag. Og jeg er hel blank, ang. hvordan jeg skal gøre til det mundtlige. Det er gruppe prøve.. Vi har lavet og afleveret vores synopsis. MEN JEG HAR HØRT AT DET MED METODER OG TEORI ER MEGA VIGTIGT? HVORDAN SKAL JEG SIGE NOGET OM DET? ER DER NOGEN DER HAR NOGLE RÅD... -
haster
ForumindlægHej Skal til AT eksamen imorgen og skal gerne vide noget om hvad det naturvidenskabelige i engelsk er. er der nogen der ved det? tænker om det er fremgangsmåden eller bare det at der er en fremgangs måde. eller hvad kan det være? håber på hurtigt svar. på forhånd tak -
optagelsesprøve - STX
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal til optagelsesprøve, jeg er meget nervøs. Hvad skal jeg gøre.. Jeg har fået at vide at man skal op i dansk, matematik, engelsk... HVAD SKAL JEG GØRE??? Håber I kan hjælpe mig... -
Hjælp til forberedelse!!
ForumindlægHej!Nogen der har et svar på min spørgsmål...Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksame i 10. klasse?Hvad skal man gøre til eksamen for at få gode karaktere?*Nørd* -
sso
Forumindlægskal skrive i sso, der står man skal skrive et kort resume på engelsk.. ?? Whaat? har ikke fattet hva det er for et resume . Nogen der kan hjælpe, bliver meget glad .. Hilsner ADEM:)) -
forklaring
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl der kunne tænke sig at læse min engelsk stil igennem og give kortfattet feedback - det tager kun 5 minutter.. :-) Bare skriv herinde, så sender jeg den afsted. -
Oversættelse af en enkel sætning
ForumindlægKære SP-brugere Jeg har lige en enkel sætning på engelsk, som jeg er i tvivl om. Er der én der vil hjælpe mig med at oversætte det? Så sender jeg sætningen i en privat-besked. -
Søger skriftligt opgavehæfte
ForumindlægHej Studieportalen Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B maj 2014 del 1 Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig. På forhånd tak. -
AT 2010 om Heroin
ForumindlægHej. Jeg vil gerne skrive om heroin i AT. Jeg har valgt fagene Biologi og Historie. Jeg vil i den biologiske del kigge på, hvordan heroinen påvirker kroppen og hvad der sker. Men jeg i tvivl om hvordan jeg skal få historie ind i emnet og om det overhovedet er muligt?? nogle der kan hjælpe lidt? -
AT metoder - HJÆLP TAK!
ForumindlægHej, Jeg skal skrive AT 6, "Grænser", og havde i tankerne at skrive om grænsen mellem hvad der er virkeligt og hvad der er falsk, sådan set som Viatual reality og Reality Shows. Jeg ville skrive danks-engelsk og vil gerne have hjælp til hvilke metoder jeg kan bruge og hvordan jeg kan g... -
HJÆLP! til oversættelses program (Offline mode)
ForumindlægHeeej alle her på studieportalen. Er der nogle der kender et program man kan bruge i offline mode (altså uden net forbindelse?) da jeg står og skal ti termins prøve i engelsk. så hvis der nogle kender et program der kan det. så vær venlig at skrive hvad programmet hedder eller link det her ind... -
Fair karakter?
ForumindlægHej Jeg sidder her med en bedømmelse på engelsk skriftlig opgave. ummidelbart er opgaven ikke noget der betyder noget vigtigt, men jeg ville dog gerne vide om folk syntes at karakteren til opgaven er fair eller om jeg burde klage. På forhånd tak til dem der tager sig tid til rent faktisk at læse... -
downloade opg
Forumindlæghej alle sidder og laver en stil om obesity i engelsk prøvet lige at søge på nogle opgave her på studieportalen, og fandt en jeg godt kunne tænke at læse men kan ikke åbne den hvergang jeg trykker på den ryger jeg til min egen forside. er der nogle der har prøvet dette og er der nogle der kan hjælpe -
stamtræ for menneskets udviking - hjælp plz
ForumindlægTegn et stamtræ for menneskets udvikling fra de første menneskeaber (Proconsul, Kenyapithecus, Dryopithecus m.v.) til nutidsmennesket (Homo sapiens sapiens). Sidegrene til nulevende og uddøde menneskeaber medtages. Bemærk, at apes på engelsk betyder menneskeaber, mens aber generelt hedder monkey...
