Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17841 til 17860 af 39512
-
Parabler
ForumindlægHej :) Jeg har en aflevering for hvor jeg skal bruge nogle formler osv. som jeg ikke har brugt før så hvis der er nogen der vil tjekke det igennem vil jeg blive rigtig super glad. :) De er vedlagt. -
Bekendelses- og kvindelitteratur
ForumindlægHej. Jeg synes det er lidt svært at finde noget om dette emne på internettet, så er der muligvis nogen der tilfældigvis ved noget om dette? Det behøver ikke at være vildt meget, mangler bare lidt om det til en aflevering. :) Mvh. Suppen. -
Hjælp med termins prøve !!
Forumindlæghej har trukket teksten "Wiedersehen mit vater" er der ikke nogen som har nogle opgaver/afleveringer med den, eller noget matariele skal bruge det i dag for har termins prøve i morgen (: tak på forhånd. -
Forkortelser i SRP'en?
ForumindlægHej, Normalt skal man jo helst undgå forkortelser i afleveringer, for at gøre sproget mere flydende - gælder det også SRP'en? Altså tænker på forkortelser som bl.a., f.eks. :) -
Tysk tekster på nettet?
ForumindlægHej Når jeg har en aflevering om en tysk test, kan jeg aldrig finde den. Har prøvet google 100 gange.. nogen der evt. kender et sted på nettet? På forhånd tak. -
titrering afphosphorsyre i cola
ForumindlægHej sidder med en aflevering om titrering af phosphorsyre i cola.Jeg er kommet til et spørgsmål om hvordan titreringskurven vil se ud hvis man ikke uddriver CO2 fra colaen. (med hensyn il ækvivalenspunkter, vil de ligge før eller efter...)Håber der er en der kan hjælpe mig... -
ligningssystem
Forumindlægaflevering til i morgen en opgave jeg ikke kan få til at passe bestem løsningen til ligningssystemet 4x+5y=13 x-y=1 hjælp -
indigosyntese og kypefarvning
ForumindlægHej er der nogle der evt. kunne hjælpe mig med en kemi aflevering elle ligger inde med en rapport som jeg kunne låne til at forstå forsøget. Hilsen Celina Mangler virkelig meget hjælp -
Rettelse
ForumindlægNogen som vil være søde at rette den spansk aflevering? Har ikke mulighedfor at indsætte den direkte, men den er vedhæftet som et word dokument! Skal afleveres i aften, så det kunne være super lækkert :-) -
VØ Designinventar A/S
ForumindlægHej, jeg er igang med en aflevering fra December 2012 om "Designinventar" A/S og håbede på nogle havde noget inspiration til mig. På forhånd tak hjælpende studerende! (Email = [email protected]) -
BNP
ForumindlægHej Jeg sidder med en aflevering, hvor jeg har to forskellige tabeller. 1 med befolkning målt i mio. og 1 med BNP målt i mia., men hvordan kan jeg beregne BNP pr. indbygger? -
Analyse af leder
ForumindlægJeg sidder her og skal lave en aflevering hvor jeg skal lave en analyse af en leder og jeg blver pludselig i tvivl om der her gælder den samme analysemodel som ved en artikel? Er der nogle der kan hjælpe mig? -
Ligningssystem
ForumindlægHalløj.. Sidder med en aflevering hvor man skal løse et ligningssystem som lyder sådan: Y=2x+18 2Y=x-4 Nogen der kan hjælpe til hvordan man overhovedet regner et ligningsystem ud ? -
ligninger o:
Forumindlæghåber der er nogle der kan hjælpe mig -har aflevering for. a) x2 -6x +7 = 0. b) -3x2 - 2x+ 16 = 0 + en ligning jeg har vedhæftet i word. på forhånd tak. -
OVERSÆTTELSE, HJÆLP søges
ForumindlægGoddag. Jeg har en aflevering for, hvor jeg skal oversætte nogle sætninger og jeg ved ikke helt om jeg har de rigtige kasus og bøjninger. Jeg ville blive glad hvis der var én der gad rette det! -
Areal regning af tag!! Skal afleveres i morgen!!
ForumindlægHey.. Jeg skal lave denne aflevering til i morgen (vedhæftet), men jeg ved ikke hvordan jeg regne opgave a og b i 1'erne.. Det ville være super med noget hjælp. - Christian -
hjælp til rettelse af litterær artikel
ForumindlægHej sp. er der en venlig sjæl, som måske, havde lyst til at rette min aflevering. tænker på, korrekturlæsning, komma, og selvfølgelig også alle mulig andre små fejl, hvis der er. det vil være en kæmpe hjælp!! -
Thomas Kingo salme?
ForumindlægHej er der nogen der har analyseret en salme af Thomas Kingo, men som ikke har sat ind her på studieportalen eller studienet? Har virkelig brug for en, har ingen anelese hvad jeg skal skive i den.. Ville være en kæmpe hjælp! Er ogs selv villig til og give afleveringer ud. -
KVARTILSÆT, BOKSPLOT OG SAMMENLIGNING
ForumindlægHej alle ! Har en aflevering hvori jeg skal lave et kvartilsæt og et boksplot af nogle dataer, men jeg kan ikke finde ud af det. Nogle der kan lave et boksplot og et kvatilsæt for mig? jeg indsætter dataerne som fil :) tak på forhånd -
økonomisk vækst
Forumindlæghej!Sidder og nørkler med en samf aflevering.. men har lige et spørgsmål, som jeg håber, at der er en som vil hjælpe mig med.. Hvilken økonomisk sammenhæng er der mellem det private og det offentlige forbrug og så en økonomisk vækst??
