Søgning på: matematik fp10 december 2020. Resultater: 17841 til 17860 af 33233
-
Søger matematiklærer !
ForumindlægHej : ) , Ville lige høre om der var nogle, som muligvis kendte en der gerne ville hjælpe mig med nogle matematik -opgaver, ? - går i 1g. I kan skrive til mig via studieportal, hvis I er interresseret! Kh SOHK -
sammenhængen mellem a og vækstrate ekspotentielle funktioner
Forumindlæghar fået en opgave for i matematik, og har et spørgmål jeg ikke kan finde svar på. spørgsmålet er: hvad er sammenhængene mellem a og vækstraten. ved ihverfald at a må være fremskrivningsfaktoren da det er om ekspotentielle funktioner -
Vil du læse min SRP? plz.
ForumindlægHej :) Er der nogen der nogen der gider at læse min opgave igennem når den er færdig, og evt. også give noget respons? Jeg skriver i kemi og matematik. Det vil være et stort hjælp:) -
Konkurrencer
ForumindlægHey, jeg har en kammarat der bliver ved med at snakke om memory.. jeg forstår ikke så meget af det han siger, men er der konkurrencer i den gren? Der er konkurrencer i Fysik, Matematik, Datalogi osv.. er der noget i memory? -
Stud.scient?
ForumindlægHvad vil det sige at være stud.scient? Er det en der er er studerende på enten en Bachelor of scient eller en candidat of scient? Jeg studere selv matematik på første år, er jeg så Stud.scient? -
Potens & reducerings opgaver - HJÆLP! :)
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp til en matematik aflevering imorgen. Jeg er ikke særlig matematisk, så ville være dejligt med lidt hjælp til disse 2 opgaver, som er vedhæftet i et worddokument.. :) håber i vil hjælpe.! -
Mat opgave om bølger på dybt vand
ForumindlægHej en der kan hjælpe mig med denne matematik opgave? Jeg er helt lost og det er den sidste opgave jeg mangler at regne før jeg kan aflevere den... Opgaven er vedhæftet -
HJÆLP HASTER!! MAT B 1.g.
ForumindlægTraditionel afleveringsopgave nr. 1 Matematik B 1.g Jeg skal aflevere den i morgen og jeg er slet ikke færdig en som kan hjælpe mig ??!!!!!! Fra opgave 1 til og med 5!! -
omkreds af en bane
ForumindlægHjælp mig!!!! matematik aflevering til idag og er gået i stå i denne opgave: Beregn omkredsen af Jordens bane, når det andtages, at banen er en cirkel. afstenden fra solen til jorden er 150mia.meter. -
nogen der er på hjemmebane i det her ?
ForumindlægHej Nogen der er god til ægyptisk matematik, det kører ikke lige for mig... En der evt. kan finde ud af at regne hældningen af en sideflade på en pyramide der er 157 alen høj, og siden er 230 alen ? -
"faktorials"
Forumindlæghey derude.. hvad betyder det engelske ord: faktorials, inden for matematik? det står på følgende hjemmeside: http://mathrefresher.blogspot.com/2005/08/factorials.html på forhånd taaaaaak. -
hjælp i mat!!
Forumindlæghej, er der en venlig sjæl, som godt vil lave min matematik aflevering, om potensiel sammenhæng for mig? Den er ret nem, på c-niveau og der er kun 6 korte opgaver. Skal nok betale for det. pls hjælp!!! -
hvorfor Pi er irrational
ForumindlægHey kloge mennesker Jeg sidder med en ret svær opgave i matematik, hvor jeg skal benytte modstridsbeviset til at bevise, at π er irrational. Nogle der kan hjælpe? -
Nogle eksamenssæt?
ForumindlægHejsa allesammen :) Er der nogle herinde, der står med nogle eksamensæts fra STX i matematik, som jeg kan øve mig på? Vil helt vildt gerne øve på nogle eksamenssæt. MVH Pokemonorm -
Problemregning
ForumindlægHej buddys, har problemregning på mandag, jeg har brug for nogle notater. Der er vel ikke nogle der har nogle notater omkring det. Eller matematik generalt. Smid mig en besked hvis i har. Hav en god dag :) -
Betalt hjælpelærer-job!
ForumindlægNogen der kunne tænke sig at undervise en 18-årig pige (2g, Århus) i matematik på B-niveau? Det drejer sig til at starte med om differentialtregning en time eller to om ugen. Kom selv med et forslag til timeløn! -
Hvornår får man bedømmelse?
ForumindlægHej folkens Jeg har lige været til skriftlig eksamen i matematik A, d. 11/12. Er der nogle der ved hvornår man får sin karakter? Er det før eller efter nytår? -
funktion
ForumindlægHvis jeg har fundet ud af, at en linies ligning er: y=x+5 (den er jo voksende) kan man så godt skrive: f(x)=x+5 <-- hvilket jo er mere "matematik sprog" ?? -
SRP om kameraet
ForumindlægHvis der en som godt kunne tænke sig at læse min srp og give en kommentar. Så skriv lige her, så sender jeg den via e-mail. Min srp er i fagene matematik og fysik. -
lektiehjælp søges..!
ForumindlægHejsa.. Jeg er en pige, der går i 3.g og har brug for lektiehjælp til bla matematik og kemi. Er der nogle der er interesseret, eller ved hvordan jeg kan finde en, så skriv venligst privat!! På forhånd tak.
