Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 17861 til 17880 af 156873
-
Statistik
ForumindlægHej. Jeg sidder med et spørgsmål, hvor der står at jeg skal give en statistisk beskrivelse af højden,h, målt i cm. Mit spørgsmål lyder så, hvad indebærer "en statistisk beskrivelse"? Vil det sige at jeg skal lave en tabel over frekvenser, finde middeltallet, lave en sumkruve og kumu... -
mønter
Forumindlægudtrykkene: B+C, B-C, A-B+C, A-B-C, A+B-C, A+B+C Hvis vi ser at vi har a mønter, derefter bruger b mønter og derefter får c mønter, så har vi A-B+C mønter. Hvis vi ser at vi har a mønter, derefter bruger b mønter og derefter bruger c mønter, så har vi brugt A-B-... -
Kemi A eller Fysik A
ForumindlægHej, jeg skal til at vælge valgfag her om et par måneder. Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvilket fag der er sværest? Personligt synes jeg at regne opgaver i fysik er meget nemt, men teorien er ikke særlig nem. I kemi synes jeg teorien er nem, men opgaverne kan godt være lige komplicer... -
MDT eksamen
ForumindlægJeg har aldrig været til mundtlig eksamen i matematik. Det er så blevet trukket ud til os i år, og jeg vil gerne vide hvordan det foregår.. Skal man forklare hvorfor og hvordan en formel "virker"? Skal man løse en opgave for derefter at vise lærer og censor hvordan man har gjort og hvor... -
Ligninger
ForumindlægHej Jeg har fået noget for i matematik som jeg virkelig sidder og knokler med. Jeg kan virkelig ikke huske hvordan man løste disse slags opgaver. Det er noget med jeg skal reducere to regneudtryk. De kommer her: a. x(x+2)+3x(x-2) b. 4(a-b)-5a-(a+b) Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjæ... -
Dansk årsprøve..
ForumindlægHejsa..Jeg skal til dansk årsprøve om noget tid(går i 2.g)Er der nogle der ved hvilket hæfte i var oppe i sidste år? Altså Eksamenshæftet fra sidste år?Ville gerne høre om man kan finde dem på uvm.dk eller hvor de kan findes?Og hvis der er nogle der ved hvor jeg kan finde hæftet fra Maj-Juni 1997... -
Analyse & fortolkning.
ForumindlægNu har jeg læst en del gode analyse- og fortolkningsstile herinde. Også var det, jeg funderede over, om den karakter, man fik i den stil? Ville man være i stand til at få den samme karakter i en mundtlig sammenhæng, for at nævne det, man har skrevet, eller ville man få en karakter lavere? -
HJÆLP ! Forslag til løsning af matematik A, 24 maj 2013
ForumindlægHJÆLP ! Forslag til løsning af matematik A, 24 maj 2013 -
Eksamensæt Hjælp 2005/2007
ForumindlægHejsa Søger folk som har lavet eksamensæt fra HTX 2005 og 2007. Da jeg skal bevis jeg har fået lavet dem imorgen til min matematik lærer. Grund til jeg ikke har fået lavet med, er pga for mange afleveringer og nogle personlige ting... 2005 Link: http://gupl.dk/55843/ 2007 Link: http://gupl.dk/55... -
Citathjælp
ForumindlægHejsa \n\nJeg har et spørgsmål. Hvis man skal citere noget fra fx en roman der er tale hvordan gør man så. \n\nFx hvis der i en bog en dreng der siger: "Jeg gider ikke skrive SSO mere" ;) \nSå er der jo allerede brugt ". \nSkal man så lave sine egne " eller skal man bare tage ... -
Skrifttype til SRP
ForumindlægEr der nogen der ved, om det er i orden at bruge skrifttypen 'Arial Narrow'? Jeg har brugt den, og den får lige min opgave til at fylde 2 sider mindre, så den holder sig inden for grænsen på 20 sider. Jeg er dog meget bekymret for, om det er okay. -
Bestemmelse af koordinater til et punkt i et 3D koordinatsystem.
ForumindlægHej, har lidt problemer med opgave 1. d), ved ikke om der er nogle der har en fiks idé? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/Proever%20og%20eksamen/110526%20102753%20%20htx111MATA25052011B60... -
Notater
ForumindlægHejsa, er der ikke nogen der ligger inde med notater til matematik???? Jeg går selv på HH, 2. års.. skal op i skriftlig matematik ;-( -
Årsprøve
ForumindlægSkal man også bevise sætninger i skriftlig matematik årsprøve (A-niveau 1.g)? Eller er det udelukkende opgaveregning man testes i? -
bio A eksamen!!
ForumindlægHej SP! :) Jeg hr liget et spørgsmål .. HVordan skal man øve sig til skriftlig biologi A eksamen???! plz hjælp.. -
Eksamen mat
ForumindlægHej SP jeg har lige et spørgsmål hvis man til den skriftlige matematik eksamen vil aflevere blankt får man bare -3 eller bliver man smidt ud? -
Mat og hvadså?
ForumindlægHej.Nogen der ved hvilke emner man uden tvivl kommer op i til eksamen?Hvad gi'r god karakter? -
Lige et spørgsmål til jer....?
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan jeg ska ku finde ud ag hvad "den onde lykke" kan stå for? Et sted hvor jeg kan slå betydningen op? -
forhold
ForumindlægI 9.A er forholdet mellem antallet af piger og drenge til 3 til 4. Der er 12 piger i 9.A Hvor mange drenge er der i 9.A? hvergang der er 3 piger er der 4 drenge. Så svaret er vel 16 drenge. Er der en nemmere metode? -
Afskrift??
Forumindlæg
