Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17861 til 17880 af 60468
-
Gode råd tik dansk mundlig eksamen 9. Klasse
ForumindlægHej alle sammen. Der er ikke ret langt tid til jeg skal trække i mundligt dansk. Har i nogle gode råd til dansk mundlig, og det kunne være rart at vide hvad det var i ville ønske i vidste før i skulle til mundtlig dansk. -
Antal eksamener
Forumindlæghej :) Er der nogle der ved hvor mange eksamner man skal op til alt i alt på stx? og hvor mange mundtlige og skriflige det drejer sig om? -
Eksamenernes offentliggørelse
ForumindlægNåååår.. hvordan gik det? Som forventet eller af H-til :p ? -
Karakterer 2.års hhx
ForumindlægSituationen er at jeg afslutter 4 fag i år, jeg har afsluttet medie fag med et 7 tal og erhverscase med. Og jeg har netop været oppe til international økonomi / samfundsfag på b niveau. Jeg har desværre fået 00 mit spørgsmål er så bare kommer det på mit eksamens bevis eller tager de også den årsk... -
Skal alle op i dansk Termins stil i 3g?
ForumindlægSkal alle op i Dansk termins stil i 3g? Jeg ved at alle ikke skal op til eksamen men hvad med terminsprøver i slutningen af 3g? Tak -
selvstuderende
Forumindlægjeg har fået vide at jeg skal op til engelsk mundtligt (c nivaeu).. på den seddel som jeg har fået står der at der er 50 min forberedelse. Er der en der kan give mig nogle råd til selve eksamen jeg er skide nervøs. Det er 5 år siden jeg sidst har haft engelsk..... -
Hvad skal jeg gøre?
ForumindlægJeg er i den situation at jeg mangler at aflevere nogle opgaver i faget tysk A. Ellers har jeg afleveret "nok" i de andre fag. Betyder det fuldt pensum?, og hvad betyder fuldt pensum helt nøjagtigt. -
Uddannelse?
ForumindlægHej! Jeg er virkelig i tvivl om, hvad jeg vil uddanne mig til. Jeg vil gerne være en kirurg og bo i USA, men det virker som om, det kræver meget at få de to ønsker opfyldt. Desuden er jeg ikke 100% sikker på, at jeg vil være kirurg. Jeg er virkelig i tvivl. Jeg ved heller ikke hvilket gymnasium,... -
Essay
ForumindlægJeg synes det er lidt svært, at finde ud af hvad man skal stille op med et engelsk essay. Hvad er det endelig som forventes, hvis man ikke selv skal reflektere, som ved danske essays?Skal man blot genfortælle som ved et summary, eller skal man gå udfra læseren kender teksten og blot analysere den... -
Gymnasie Elever?
ForumindlægHej gymnasie elever .. (: Jeg vil bare spørge om, fx hvis jeg gern vil have matematik på C niveau, kan jeg få det i alle tre år? &' hvordan vil det være, altså er det næsten som folkeskole, er det sværer? Og er HHX nemmere end STX? -
Brug for eksamens-noter til religion og oldtidskundskab, illiaden, ødipus, medea, symposion. Og til religion er det om Islam, kristendommen og Budhisme.
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig med det jeg har bedt om. Hvis i ligger inde med nogle noter til hvilketsomhelst af ovenævnt, ville det være alletiders hvis i kunne sende dem til min mail [email protected]å forhånd 1000tak:) -
Sammenligne Danske resultater med Udenlandske?
ForumindlægJeg sidder i den situation at jeg kan tage til udlandet og studere, men for kunne gøre det ønsker skolen en slags forklaring hvad de forskellige niveauer mine fag dækker over, altså hvad MAt A dækker over, fagligt.. Karakteren forstår de, da det er det samme system der, men lige hvad Mat A dækk... -
dumpe i et fag
Forumindlæghej.... jeg tænkte på, hvis man nu dumpe i et fag, eks. engelsk B, også søge man på uni med et snit på 7,4 kan man godt kom ind, hvis man er dumpet i et fag????? -
Jeg har trukket emnet antisemitisme i mundtlig historie eksamen og jeg skal, i en synopsis, selv lave en problemformulering, brug for hjælp
ForumindlægJeg har trukket emnet antisemitisme i mundtlig historie eksamen og jeg skal, i en synopsis, selv lave en problemformulering, brug for hjælp -
Terminsprøver - én gang for alle!
ForumindlægJeg synes efterhånden mange af indlæggene om diverse terminsprøvestile er ved at være en smule uoverskuelige. Så måske kunne det være rart, at man én gang for alle kunne få sat på plads kort og præcist, hvilke stilehæfter/emner der er blevet brugt i hhv. dansk og engelsk til terminsprøverne i år.... -
eksamenskuller
Forumindlæghvis man har fået virkelig dårlig karakter til eksamen som jeg kun bestået(lærens begrundelse at jeg var nervøs og det ikke var særlig sammenhængende), så er mit spørgsmål hvis jeg var dumpet kunne jeg så tage den om? (uden at tage hele året om?) -
Hjælp til Datalogi (C++) ifm. kommende eksamen (1.års cbs stud.)
ForumindlægHej Jeg leder efter en erfaren person, som kan afsætte nogle timer - hvis ikke nogle dage - til at hjælpe med en kommende datalogi eksamens opgave, selvfølgelig mod betaling. Programmet skal skrives i C++. Skriv gerne tilbage herinde, eller til [email protected] Venlig hilsen... -
uddannelse til dyrlæge, men hvilken retning?
Forumindlægjeg er lige startet på STX og har valgt(indtil videre) den samfundsfaglige retning, med samfundsfag, matematik og naturgeografi..sagen er at jeg ville have valgt den naturvidenskabelige, da jeg gerne vil være dyrlæge, men min UU vejleder fik mig af sporet..da jeg kun er i gang med grundforløbet ... -
Vi laver en prøve eksamen. Jeg skal lave en analyse til teksten Fasaner af Helle Helle
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at finde symbolerne i teksten Fasaner. Jeg skal ikke op til den rigtige eksam. -
årsprøve
Forumindlægjeg har været op i mundtlig årsprøve i engelsk i går..og har fået et 6-tal..min lærer sagde at jeg skulle øve mig i at tale bedre engelsk..men hvordan gør jeg det, hvis der ikke er nogen jeg kan tale med hjemme??hun sagde desuden at hvis ikke jeg fik øvet mig til det ville jeg måske dumpe til eks...
