Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 17881 til 17900 af 141690
-
1.årigt A-niveau 2006
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp til eksamenssættet fra 5. aug. 2006, 1. arigt A-niveau STANDARD FORSØG... Håber der er nogen som evt. har besvarelserne... -
Drejeskive...
ForumindlægHej.. Jeg finder opg. b meget svært og ville gerne have lidt inspiration til hvordan den skulle løses.. http://peecee.dk/?id=34997 På forhånd tak.. -
Matematik
ForumindlægStørrelsen af hele byen Fredericia er 15 km2. Vis at Fredericias bykerne udgør ca. 9% af hele Fredericia. Når Fredericias bykernes areal er 7km2 i areal -
Vækstrate opg.
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opg? Ved ikke hvor jeg skal starte. Skal jeg bruge formellen: K=K*(1+r)^n ? Hvordan skal jeg gøre? http://i26.photobucket.com/albums/c129/voodoo-doll/Opg.jpg Tak på forhånd. -
Fortegnsvariations ananalyse
ForumindlægHej, Nogen som ved hvordan man laver en fortegnsvariation analyse i Maple. Har fulgt diverse guides på Youtube, men kan ikke få det til at fungerer, der står bare '' Warning, solutions may have been lost'' Har vedhæftet filen til vores Maple dokument. -
romantikken
ForumindlægRomantikken fra 1800-1870 tallet. Romatikken - havde den opfattelse at alt i naturen havde guddommelige egenskaber. alle er forelskede og alt er perfekt. hvad mere kan man sige om den tid???? -
Hjælp til differentiering!
Forumindlægf(t)=9,4*sin(0,26*t+0,99)+17,0 f'(t)= ? Hvem kan hjælpe? -
Ubestemt integral
ForumindlægHej, Hvor meget forventes der, at man fortæller om det ubestemte integral til mundtlig MatB eksamen, når der i eksamensspørgsmålet står, at man skal "definere det ubestemte integrale"? Inkluderer dette regnereglerne? Tak -
A Trip to Grand Rapids
ForumindlægHej, Nogen der har læst "A trip to Grand Rapids"? Jeg skal karakterisere Roger Hedlund og hans forhold til hans familie - og det har jeg brug for hjælp til :) Så hvis nogen har nogle guldkorn, så skriv endelig :) -
mat opg.
ForumindlægEn tank er fuld af vand. Hanen åbnes og vandet begynder at løbe ud. Antallet q af liter vand i tanken t minutter efter at hanen er åbnet er q = 800(30-t)^2. Hvor meget vand var der oprindeligt i tanken? Hvor meget er der efter 10 minutters forløb? Hvornår er tanken tom? Med hvilken hastighed, mål... -
inspiration søges!
ForumindlægHej.. er der nogen son har lavet en samfundsfagsopgave der hedder "Danskerne i verden"? Kunne godt bruge noget inspiration! mvh Mark -
dansk landbrugs udvikling
Forumindlæger der nogen der kan svare på/komme med links til hvordan dansk landbrug bliver i fremtiden ??? -
sollotion
ForumindlægHej Er der nogle der kan komme på gode navne til en solcreme? Har en helt serie, som jeg skal navngive.. Mangler inspiration. Skriv alt i kan komme i tanke om:-) På forhånd tak! -
hejsa.
Forumindlægjeg mangler et svar på, hvor nora gik hen da hun gik ud? skal skrive en fortsættelse på "et dukkehjem". -
kommentar
Forumindlæghej Hvordan skriver man en god kommentar? -
Argumenter - Liberalistisk grundholdning
ForumindlægSidder og skriver en samfundsfagsaflevering, er stødt på et lille problem da jeg er gået i stå, hjælp søges derfor.. Evt. nogle fif :) Takker på forhånd. 1b) Argumenter ud fra en liberalistisk grundholdning imod nedenstående udsagn: ”Hvis man for alvor laver et turnaround i forhold t... -
Hjælp ! Det Haster :(
ForumindlægNogen der har læst og set Jeppe på bjerget af Ludvig Holberg .. Nogen der gider gi mig et kort "analysering" af skuespillet .. Tusind Tak -
Markedsrente på obligation
ForumindlægPålydende værdi: 1000 Kr Låntype: Stående lån Nominel årlig rente på 5% Facitlisten siger 1.018,6192 Kr ved en løbetid på 5 år. Hvordan kommer man frem til det resultat? På forhånd tak. -
hjælp
Forumindlægpå afslutningsaftenen afholdtes en rafle- konkurrence. hver af drengene får lov at kaste en gang med 2 terninger. a)HVOR STOR ER CHANCEN FOR AT VINDE EN SODAVAND ? B)HVOR STOR ER CHANCEN FOR AT VINDE EN POSE SLIK ?? C)HVOR STOR ER CAHANCE FOR AT VNDE BÅDE EN SODAVAND OG EN POSE SLIK I SAMME KAST ... -
8. og 17.sang
Forumindlægmangler hjælp til disse to kapitler. hvad er vigtigt at hive fat i? Hvis der er nogen som har noter må i meget gerne sende dem
