Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17881 til 17900 af 39512
-
Tysk - mådeudsagnsord ??
ForumindlægHej mennesker ? .. Jeg har en aflevering for til i morgen om mådeudsagnsord. vil gerne lige have at en kan få kigget på det. Det er kun 6 sætninger ? kun 6 og ikke andet. Jeg har vedhæftet det som fil. Tusind tak på forhånd. -
Offentlige indtægter
ForumindlægVi har et spørgsmål til samfundsfag aflevering. Hvordan kan Danmark finanserer et underskud (forårsaget af bygning af bro) Jeg har allerede været inde på obligationer, men hvad er der ellers? -
Diskriminantformlen
ForumindlægSidder med en afleveringen om ligninger og bliver i tvivl om man kan benytte diskriminantformlen når andengradsligningen ikke er = 0, men fx = 11 Opgaven lyder: 3x^2 - 6x + 2 = 11 På forhånd tak -
Regneudtryk
ForumindlægHej, jeg sidder med en aflevering til i morgen og kan ikke finde ud af mellemregninger til de følgende regneudtryk, nogen der kan hjælpe? 1. (3*2)2 2. (3+2)3 Tak på forhånd :-) -
hvad er interessenter ?
Forumindlæghej er i gang med en aflevering og ved ikke hvad interessenter er. ps spørgsmålet lyder sådan. nævn mindst 4 interessenter for virksomheden ”Novo Nordisk A/S” (gerne konkret)? -
Et vakkert barn
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en dansk aflevering om Pia Juuls - Et vakkert barn?Har svært ved at finde ud af hvad den dobbelte fortæller betyder (hvilke effekter den giver)...På forhånd tak. -
HJÆLP
ForumindlægHej jeg jar en fysik aflevering til i aften, der er en opgave jeg ikke kan finde ud af er der nogen som vil hjælpe??? Jeg har vedhæftet opgaven. 2. a jeg ikke kan lave. Please hjælp mig:) -
Rettelse af franskaflevering
ForumindlægHej alle.Jeg ville blive virkelig glad hvis en eller anden med styr på det franske havde lyst til at kigge på min aflevering. Den er til tirsdag den 7.På forhånd tak, her kommer den:: -
Ekstrema
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder med en aflevering, og jeg har nogle spørgsmål omkring ekstrema. Det eneste problem jeg har, er at jeg har glemt hvordan jeg skal stille det op i en opgave, så please hjælp mig! -
Referat af 'Trümmerkutte'
ForumindlægHej med jer, Har tysk aflevering for, og vil lige høre om, der er en herinde, der gider tjekke den igennem for fejl og evt kommentere den, så jeg kan lære af mine fejl og blive bedre? :) På forhånd tak! -
netside
ForumindlægMin ven og jeg diskuterer om det er rigtigt at lærerne har en webside, hvor alle opgaver (stile, afleveringer, rapporter, sso'er etc.) bliver lagt ud. Så kan de se om elever snyder. Er det ikke rigtigt? -
Grammar assignment
ForumindlægHej :-) Er der en der vil rette denne engelsk aflevering for mig? Den er ikke særlig lang. Det er en nogle engelske sætninger, hvor vi skulle rette fejlene i dem og skrive hvad fejlen er, og så er det en oversættelse fra dansk til engelsk. -
SARS opgave
ForumindlægHej jeg har fået en aflevering for. Den store opgave handler om SARS, er der evt. nogen der selv har lavet den, som kunne tænke sig at hjælpe mig. Synes den er svær og kan ikke lige hitte ud af den. -
Osmose og diffusion
ForumindlægHvilken NaCl-koncentration, modsvarer koncentrationen af opløste stoffer i en karoffel? 0%, 1%, 3% eller 6%. Det er til en aflevering, men jeg ville umiddelbart sige 0 %, men er meget i tvivl, så please hjælp -
Present tense? Hvad vil det sige...
ForumindlægHej allesammen! Jeg har fået til opgave, at skrive min næste engelsk aflevering i "present tense", men hvad betyder det overhovedet? Hvilke endelser tilføjes der? -
Baglæns regning..
ForumindlægHej. Jeg har aflevering for til i morgen, og jeg kan absolut ikke finde ud af denne opgave:y=735*x^2,1Bestem x-værdien når y er = 925På forhånd tak,Mvh Jakob. -
Rette
ForumindlægHejsa Jeg har skrevet en aflevering, som skal afleveres mandag klokken 12, men jeg mangler lige at få den læst og rettet igennem af en. Håber der er en som kan hjælpe. -
Forskellige måder...
ForumindlægDorte, Maria og Sofia er i finalen i en konkurrence. Man kan få guld, sølv eller bronze. På hvor mange forskellige måder kan finalen slutte? Tror det er 9, men det er til aflevering, så vil gerne være sikker :) -
Skriftlig engelsk eksamen
ForumindlægHej:) Jeg skal til stx skriftlige engelsk eksamen tirsdag, og vil høre om der er nogen der har en idé til hvordan man kan forberede sig? Har kigget gamle afleveringer igennem osv, men hvad ellers? -
Vektorer i rummet
ForumindlægHej! Kan ikke få startet på min aflevering så søger derfor hjælp.. Hvordan skal jeg kunen finde punktet G? Er helt lost lige pt. om det er pga. sygdommen eller trætheden vides ikke. Vedhæftet er et billede af opgaven.
