Søgning på: Andet. Resultater: 17901 til 17920 af 91205
-
Perspektivering
ForumindlægNår man skal perspektivere til en anden tekst, til sin dansk eksamen, hvad skal man så sige?? Skal man sige ''Jeg har valgt at perspektivere til ..... fordi .....'' eller hvad skal man? HJÆLP TAK! SKAL OP IMORGEN :-( -
NV og AP ny reform
ForumindlægHej Når jeg går ind på mine karakter på lectio, så står der at karakteren i NV og AP nedtællingen. Det forstår jeg dog ikke, da man ellers har hørt andet -
Hvad skal power point indeholde ??
ForumindlægHej jeg forstår ikke hvad et power point til teknologi B eksamen skal indeholde ? Er det bare en gentagelse af rapporten man fremlægger eller noget andet? PLEASE HJÆLP alle former for råd er super vigtige -
Historiske metoder og teorier
ForumindlægHej Jeg sidder og skriver Historie opgave i 2g og skal bruge noget om historiske metoder og teorier. Jeg kan ikke komme på andet en klide kritik. Nogen der har andre forslag? -
Differentialligning
ForumindlægHejsa, Jeg bøvler lidt med differentialligningen: dy/dx = 3x-2y Jeg kan simpelthen ikke lige dreje den - og jeg har læst Epsilons indlæg i en anden tråd, men den hjalp bestemt ikke. Tak på forhånd. -
Søger digte!
ForumindlægHej alle sammen søger digte, med temaet sorg! Kender i ikke nogle? De skal some nævnt omhandle sorg. Kan umiddelbart ikke lige finde nogle på nettet? De skal kunne analyseres! Håber en eller anden vil se på det! PÅ forhånd tak! -
Kemisk energi
ForumindlægHej Hvordan definerer man kemisk energi? Når jeg læser rundt omkring, står der bare, at noget energi er bundet til et eller andet stof, som kan frigives. Er der en bedre forklaring? -
Integral / MEGET SVÆR
ForumindlægHey derude :) Kan simpelthen ikke finde ud af den her opgave, men det er noget med at den ene funktion er arealfunktion til den anden.. http://peecee.dk/?id=36426 Mange tak for hjælpen på forhånd :) -
Den fede frue
ForumindlægHej, er der nogen der har læst novellen, Den fede frue af jesper wung sung. og som eventuelt har en opgave til den? skal nemlig bruge den til noget eksamens ting, har problemer med perspektiving til en anden novelle. Og går i niende. -
Iliaden
ForumindlægMin lærer har blandt andet stillet et spørgsmål omkring Iliadens 22. sang, der lyder: - Find nogle karakteristiske oralpoetiske/mundtlige træk Hvad tror I der menes med det? :S -
Eksamen fysik
ForumindlægHej. Skal op i fysik i næste uge. Hvilken måde er vigtig at studere på og om der er noget andet man skal ha' med fx disposition. Kom gerne med flere forslag eller eksempler! På forhånd tak! -
Kernereaktion
Forumindlægjeg mangler hjælpe til denne opgave: a) opstil reaktionsskemaet for kernereaktionen mellem en proton og en (7/3)Li-kerne, når der udover en neutron dannes netop en anden kerne -
Beregne løn i tid
ForumindlægJeg har to eksponentielle ligninger indtegnet i et enkeltlogaritmisk koordinatsysten. Derefter skal jeg finde ud af hvornår den ene løn overgår den anden. Men det ses endnu ikke på koordinatsystemet. Er der en beregningsmetode til det? -
forfølgelse
ForumindlægHvis man nu ligesom jødeførfølgelsen skal give et andet eksempel, kan man bruger det der skete mod de sorte i år 2003 i sudan: www.trane.dk/tilbuds_pdf/hmh.pdf - side 2 -
Ligevægt.
ForumindlægEr der nogle der kan fortælle mig hvad produkterne af denne reaktion bliver? Fe(NO3)3+3KSCN+AgNO3 Jeg ved der bliver dannet AgSCN, men jeg ved ikke med det andet. -
Rettelse af spansk en sætning
ForumindlægSpansk: Más tarde contraer matrimonio con Juan Dansk: Senere hen giftede hun sig med John Jeg tror der et eller andet galt, men kan ikke se hvad... tak på forhånd -
Hjælp kan en forældre med blodtype A få et barn med blodtype B
ForumindlægHej..... Jeg har et spørgsmål: Kan en et forældrepar, hvor den ene blodtype A få et barn med blodtype B, hvis genotypen for A er IAi, og den anden har blodtypen B??? Mvh Mille -
Længsel
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en dansk stil - et essay om menneskets længsel. Er der en, som har et par idéer til problemstillinger eller andet jeg kunne gribe fat i, for mangler lidt idéer? Tak for hjælpen :) -
Partikulær løsning?? (differentialeligninger)
ForumindlægHej, når nu jeg skriver desolve(y'=-0.2*y and y(0)=50,x,y) Er det så en partikuløsning (altså en løsning der går gennem punktet (0,50))?? -
Finde konstanten a i udtrykket N = b *a^50
ForumindlægHej håber i vil hjælpe... jeg skal finde konstanten a når vi ved at fordoblingstiden er 50, og vi får ikke opgivet andet end det... N = antal rotter på forhånd tak...
