Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 17901 til 17920 af 170164
-
Musik terminsprøve
ForumindlægHello.Skal op til skr. terminsprøve onsdag, så ville lige høre om hvad folk der har musik A-niveau herinde bruger, hvis der altså er nogen der bruger computer, af hjælpemidlier, altså hvilke programmer er gode at have til musik eksamen, og hvilke er ikke så gode?//Mads -
Bestået eller dumpet?
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvordan man udregner karakteren når et fag som fysik A består af både mundtlig og skriftlig eksamen. Hvad sker der, hvis man består den skriftlige men dumper den mundtlige? Har man så bestået faget hvis gennemsnittet er over 02 -
Krav til fagkombination.
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er allerede begyndt at spekulere over fagkombinationen til AT-eksamen i 3.g.. Mit problem er, jeg skal hæve et af min B-fag (står mellem kemi eller fysik), men jeg regner med at hæve kemi, dog ville jeg vide, om et af fagene skal være et A-fag? Da jeg gerne vil kombinere det ... -
Vedr. Mundtlig Kemieksamen?
ForumindlægHej.. Min lærer har givet os en liste med alle overskrifter, som vi kan komme op i. Men så skal han yderligere give os en liste med de spørgsmål vi kan komme op i mindst 5 dage inden eksamen. Vil det så sige at dét han har givet nu kun er emnerne, mens det han giver 5 dage inden er de specifikke ... -
ABC-Fag
ForumindlægHej Jeg går på HTX (1.g) og er i grundforløbet. Jeg er lidt forvirret over karaktersystemet. A-Fag = 3 år B-Fag = 2 år C-Fag = 1 år Men hvad er forskellen på årskarakterer og standpunktskaraterer? Jeg har hørt at lærere kun må evaluere os i en hvis periode og dermed vudere for at give en kar... -
et kort referat?
ForumindlægHej. Jeg har en tekst på spansk som jeg ikke rigtigt forstår :/ teksten lyder sådan: Cuando encontramos a Ernesto, también contactamos con mi familia. Al parecer en Sagunto vivía la madre de mi padre junto con su hija y su yerno. Ellos atestiguaron para Nini. Habían averiguado sobr... -
Div. olympiader og konkurrencer
ForumindlægHejEr der nogle, der har erfaring med følgende:Olympiader som: biologi, datalogi, fysik, kemi og matematik.Konkurrencer som: Forskerspirer, Georg Mohr og Månedens Elevopgave.Ja? Fortæl venligst os andre om det. -
et sp'rgsmaal
Forumindlæghvis man skal ha matematik paa B... skal man saa op til en skriftlig aarspr've... -
Eksempler på eksamenssæt (1.-2. semester) på medicin/statskundskab (AU og SDU)
ForumindlægHej Studieportalen, Ville spørge jeg om der var nogle, som havde nogle eksempler på eksamenssæt (1. år) på henholdsvis medicin og Statskundskab (AU og SDU). Vil bl.a. gerne have en ide om, hvordan eksamenssættene ser ud. Tak på forhånd og forsæt god dag :D -
Studier og prestige
ForumindlægI disse dage bliver folk enten optaget på deres drømmestudie eller ikke. Jeg undrede mig bare over, om der er nogen som har valgt studie efter prestige (jeg ville ikke selv gøre det). Jeg har hørt mange sige, at de enten vil læse medicin eller jura - og man får tit fornemmelsen af at de vælge net... -
makroøkonomi
ForumindlægStår overfor følgende opgave: Hvad er effekten på langt sigt af en éngangs-stigning i pengeudbuddet på realrente, inflationsrate og den nominelle rente i (i) en lukket økonomi, (ii) en lille åben økonomi og (iii) en stor åben økonomi? I en lukket økonomi vil jeg mene, at priserne blot også får... -
Skriftlige eksaminer igen igen :)
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål om de skriftlige eksaminer. Lad os sige, at en elev har fagene (hvor det kun er dem med skriftlige eksaminer, der er nævnt): Dansk A Mat B Eng B Fysik A Spansk A dvs. 4 A-fag. og en anden elev har fagene Dansk A Mat A Eng B Fysik A Spansk A dvs. 5 A-fag. Så skal den a... -
Link til tidligere eksamenssæt??
ForumindlægHey. Er det et sted hvor man kan se tidligere år's skriftlige eksamens opgaver for A niveau i matematik? Kan i evt. stikke mig et link? -
Eksamensplan
ForumindlægPå ministeriets hjemmeside står der at man ikke kan komme op i en mundtlig prøve før den 16. (på nær eks.projekt). Jeg går på HF enkeltfag, og derfor ligger min eksamen den 13 maj. Jeg skal til skr. mat. d. 14. og skr. engelsk d. 16. Min stidste skoledag er den 7. maj. Jeg har altså kun 5 dage ti... -
Søger efter skriftlig eksamenssæt
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig at øve på nogle gamle eksamener i fysik A-niveaum er der nogle, som har det? -
Fransk aflevering
ForumindlægHej.. er der et klogt hoved der kan hjælpe mig med en fransk aflevering. Den skal afleveres i morgen, så helst hurtigst muligt:)På forhånd tak.Les efforts d’Antonio pour libérer AïchaAntonio tout fait pour avoir Aïcha de retour, n’importe quoi .Antonio a écrit en tout des centaines de lettres au... -
Praktik - København
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig, at høre om I kendte til steder, hvor jeg kunne komme i praktik i, gerne helst i København nær Amager. Jeg går i folkeskole pt. og skal have fundet en ny praktikplads. Helst noget psykologisk anlagt, eller noget journalistisk. Jeg ønsker helst ikke at skulle i prakt... -
spørgsmål angående reglerne for at gange snittet
ForumindlægHej Jeg overvejer at søge ind på farmaci, hvor der er et adgangskrav som lyder, at man skal have et gennemsnit på 6,0 i fagene matematik A, fysik B og kemi B. Gælder det også for gennemsnittet af de 3 fag at man må gange det med 1,08, hvis man søger ind på uddannelsen inden 2 år eller er ens s... -
menneskerettigheder hjælp.
ForumindlægHEJ nogen der kan hjælpe mig med at besvare de to opgaver, som jeg har svært ved. - Kan man karakterisere menneskerettighederne ideologisk? + begrundelse Hvad betyder det, at menneskerettighederne ikke er juridisk bindende, og hvorfor er det internationale organisationer som FN, Europarådet o... -
Differentiation af en lineær funktion
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen, og et af spørgsmålene lyder: Redegør for hvordan en lineær funktion differentieres. Jeg har prøvet at redegjort dette, og jeg har vedhæftet dokumentet. Vil lige høre, hvad i synes?
