Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 17921 til 17940 af 48931
-
NEWTON
ForumindlægVi hænger et lod på 60g i en fjeder. Hverved forlænges fjederen med 3,6 cm. Derefter trækkes loddet 1,4 cm fra ligevægtsstillingen. Loddet slippes og det udføre en harmonisk svningning a ) Beregn fjederkonstanten b) Beregn loddets hastighed, når det passer ligevægstillingen Håber i bare kan gi... -
Er i nød
ForumindlægHejsa, Hvad vil det sige at " og perspektiverer til kunst og litteratur i samtiden"? Kan i komme med et par eksempler? Mvh Sophie -
Vindmøller
ForumindlægHvilke forsøg kan man vise til en eksame hvis emnet er "vindmøller"? Og hvad skal man vide omkring vindmøller, og hvilke spørgsmål kan læreren finde på at spørge om? Tak på forhånd:) -
danskernes brug af medier
Forumindlæghej.jeg skal lave en opgave om medier. og så skal jeg skrive opgaven ud fra nogen tabeller også. det første gang såå ved slet ik hvordan j skal skrive den eller sæt den op plllzzzz hjælp nogen der har skrevet det før eller ved hvordan den skal skrives kuu hjælp miig vil være taknemlig for den p... -
reaktionshastighed
Forumindlæghej. I opgave 2 jeg skal beregne reaktionshastigheden til tiden 60 min. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/ke/STX071-KEA%20V_vejl1.pdf hvordan finder jeg A og k? jeg ved jeg skal bruge formlen v=k(gange)A -
hjæp
Forumindlæghej. er der nogen som helst herinde som kan fortælle/guide mig til hvordan jeg vedhæfter en fil til en besked jeg skal sende herinde? -
er der nogen som helst som ved ..
ForumindlægHej . jeg ville bare høre om der er en herinde som har læst eller set filmen : " Es Geschah am hellichten Tag" ? - en som muligvis ved noget om "eine ausführliche Beschreibung von den Indizien, die auf Jacquier deuten und von der Auslegung der Zeichnung Gritlis durch Professor ... -
To verdener
ForumindlægEr der nogle, der har skrevet "To verdener", som vil sende mig den? Til: [email protected]om -
Pllz help
ForumindlægMængden af et bestemt radioaktivt stof aftager eksponentielt som funktionen af tiden med en halveringstid på 21 år. Med f(t) betegnes det antal gram af det radioaktive stof, der er tilbage til tiden t (målt i år). Det oplyses, at f(0) = 120 Hvor mange gram af stoffet er der tilbage til tiden t=... -
er lost være sød at hjælpe....
Forumindlægjeg beder jer virkelig at hjælpe....jeg kan ikke finde ud af det..... I firkant ABCD er /_A= /_D=85grader, /_ C=90grader og /AB/=8 og /AD/=12. beregn /BD/. Beregn /BC/ og /CD/ samt arealet af firkant ABCD. forstil jer firkanten: AD=12 AB=8 A=85 grader og D=85grader og C=90 grader... ... -
Er der en venlig sjæl der vil hjælpe med nogle bio-spørgsmål på denne kolde vinterdag? På forhånd tak!:)
ForumindlægHej :) I forbindelse med en biorapport (A-niveau), skal jeg bl.a. svare på følgende spørgsmål, som jeg har meget svært ved! Derfor håber jeg at der er en venlig (og klog) sjæl derude der kan hjælpe mig :) I glykolysen sker der en redoxreaktion, der reducerer NAD+ til NADH. Beskriv detaljeret denn... -
oersæt én sætning
ForumindlægDenne sætninger giver ingen mening for mig: No tienen que levantarse a la hora de siempre y, por eso, vuelven al ritmo biológico Mit forsøg: (De bliver nød til ikke at blive vækket på samme tid og derfor vender de tilbage til den biologiske rytme). -
Overskrift fortolkning...
ForumindlægGodaften, Hvordan vil i fortolke overskriften "Og hele månen blev som blod" - Det er i sammenhæng med 9/11.. Mange tak. -
Reklamer med nøgne mænd
Forumindlæghttp://blog.tv2.dk/thomas.rimmer/entry178576.html Hvad mener du? -
Hvad gør jeg? Teknologi A eksamen
ForumindlægJeg har ikke lavet noget i teknologi.. Hvordan består jeg eksamen alligevel? -
Ethanolindholdet i vin
ForumindlægHej! Jeg har lavet et kemiforsøg, hvis formål var at bestemme ethanolindholdet i vin, men jeg må indrømme, at jeg er en anelse i tvivl om teoriafsnittet. Er der nogen, som har skrevet denne rapport eller kender teorien bag? -
Metode i samf og naturgeografi.. Help!
ForumindlægHej.. Jeg er i gang med at skrive opgave om global opvarmning, og bruger fagene samfundsfag og naturgeografi, men hvilke metoder skal jeg bruge? Jeg skriver om forholdet mellem ilande og ulande og hvilke konsekvenser den globale opvarmning giver. Please hjælp snarest! Tak :) -
Global opvarmning effekt på flora
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som jeg har svært ved at finde svar til og tænke på om det var muligt at få noget hjælp. Mit spørgsmål er: Hvilken effekt vil global opvarmning få på jordens flora? Jeg ved at effekten af global opvarmning vil variere fra plante til plante men der vil stadig være en del... -
Eksamen Mat C
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i mat C 9. juni, og jeg sigter efter et 10-tal, da jeg gerne vil hæve mit dovenskabs-gennemsnit. Hvor meget af det stof, man er oppe i, skal man kunne og vide for at få 10? -
Masse af opløst jern
ForumindlægHej, jeg er i tvivl om denne opgave: Jern reagerer med saltsyre efter reaktionen: Fe (s) + 2HCl (aq) → FeCl2 (aq) + H2 (g) Der tilsættes 50,0 ml 1,00 M saltsyre. Hvor stor en masse af jern opløses, hvis reaktionen forløber fuldstændigt og der er overskud af Fe(s)? Jeg ved ikke, hel...
