Søgning på: sso historie opgave. Resultater: 17921 til 17940 af 153151
-
Tjen 5000 kr!
ForumindlægSå er der mulighed for at tjene lidt lommepenge: http://www.emu.dk/gym/fag/hi/foreningen/historiekonkurrencen/index.html God fornøjelse -
AT karaktere i 2g
Forumindlægjeg undrede mig over om man får en AT-karaktere, som en standpunkskaraktere i 2g, samg 3g? -
Dansk synopse
ForumindlægHej jeg er igang med at lave dansk synopse og har valgt eventyret Hans og Grete. Jeg er noget til hvad temaet/budskabet er og perspektivering. Jeg er ikke helt så god til det, så hvis i ville hjælpe mig ville det være perfekt. -
Tid
ForumindlægHej derude! vi er igang med en projektopgave med overemnet Tid. Vi er igang med at finde fakta om emnet, så hvis i har nogen form for viden om tid ville det være super ( fx metoder man brugte til at måle tid i gamle dage, og hvordan tiden påvirker os idag i forhold til i gamle dage) -
Regnskab
ForumindlægHvor skal løse opgaven? -
AT emne?
ForumindlægHej Er der nogen som har en ide til et emne som er under fagene billedkunst og historie? Overemnet er Fremtiden – visioner og forudsigelser. -
Haster, METODER
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til mundtlig eksamen i AT og ved at lærerne går meget op i metoder, men hvilke metoder bruger man egentlig i historie og hvornår??? -
Brintsamfundet
ForumindlægJeg har tænkt mig at skrive om brintsamfundet i fagene historie og fysik. Dette emne er meget stort og ville egentlig høre, om der var nogen, der havde gode idéer til, hvad jeg skulle inddrage? Hvis nogen evt. kender hjemmesider eller gode bøger, som er skrevet om dette emne, vil jeg gerne have ... -
HJÆLP - SRP!!
ForumindlægJeg har lige fundet ud af at jeg ikke har nogen anelse om hvor mange kilder jeg skal bruge samlet i mit SRP projekt. Jeg har valgt at skrive i historie og fysik, og ved godt at jeg skal bruge omkring 2-3 kilder i historie delen, men er det også nødvendigt i fysik delen at have kilder? -
Herodot
Forumindlæghey jeg skal op i old her til eksamen, og har styr på det meste, men de små historier i Herodot forvir' mig en hel del. Jeg mener her To historier under LOGOI Polykrates ring og Nilen. Nogen der har læst dem som kan hjælpe til med hvad man skal snakke om i sådan en tekst? perspektivering og a... -
Srp - velfærdsstaten
ForumindlægHej , Jeg skal skrive Studieretningsprojekt i Samf/historie og vil gerne have om velfærdsstaten! Men jeg ved ikke hvordan jeg skal vinkle det! nogen ideer? -
Niels Bohr-foredrag
ForumindlægJeg skal holde foredrag om Niels Bohr, så jeg ville bare høre om nogle havde en opgave eller noget viden om hans teorier?? -
Hjælp til et spørgsmål
ForumindlægHej nogen kan hjælpe med besvare dette spørgsmål! Opgave: Find tidspunktet for den trojanske krig! Hvad kaldes den epoke (periode, tidsalder)? -
Hvor mange sider må man skrive?
ForumindlægHvis man nu får at vide at man skal skrive ca. 15 til 20s. Kan man så godt skrive lidt med til? Vil det trække ned? -
Hurtig hjælp til hurtig spørgsmål
ForumindlægTæller fodnoter med i antal sider man må srkive i sso? -
Sidetal
ForumindlægIndgår indholdsfortegnelsen i de 15 sider man må skrive i SSO? -
"hjælp"
ForumindlægEr der nogen der har skrevet SSO om bestseller / Jack and jones? -
Hjælp hvordan opstiller man en diskussion
Forumindlæger igang med at skrive SSO og mangler kun diskussion. hvordan opstiller man det ? -
Armstrækninger
ForumindlægLidt sært spørgsmål jeg lige sad og tænkte over. Er der nogen decideret fordel ved at lave armstrækninger på knoerne? Man ser det tit i hæren og til under forskellige kamport træning. Er der nogen kropslig forskel ved at gøre det sådan, elelr hærdes knoerne bare? -
statskundskab(KU)
ForumindlægJeg er efter et endt og i øvrigt vellykket HF-forløb begyndt, at overveje de forskellige uddannelsesmuligheder. Og statskundskab er bestemt en størrelse, som jeg finder yderst tiltrækkende. Jeg vil egentlig gerne forhøre mig om, hvilket materiale i har læst igennem det første semester, så jeg kun...
