Søgning på: tysk analyse. Resultater: 17921 til 17940 af 38620
-
Brugen af symboler i Vernissage
ForumindlægHej er der nogen der har læst "vernissage" af Claire _anderston WHeeler, som kan forklare mig nogen af symbolerne i teksten? jeg forstår ik hvor symbolerne er"" -
SRP redegørelse sideantal?
ForumindlægHej! Jeg skal i min SRP redegøre for hele 1.verdenskrigs forløb samt baggrunden for det + inddrage kildemateriale. Jeg har allerede skrevet 4 sider, men mangler stadig (efter min egen plan) at redegøre for fem begivenheder, og vil have dette presset ind på to sider. Men er seks sider alt for meg... -
HJÆLP !!! til dansk
ForumindlægEr der nogen der har læst "king kong" af Benny Andersen?. Hvis ja så please skriv en lille resume af den. Det ville være rigtig stor hjælp. -
nogle gode ideer?
ForumindlægGod morgen Alle sammen Jeg skal til at have besluttet mig for hvad jeg vil skrive i min studieretningsprojekt på gymnasiet, men jeg ved ikke hvad jeg kan skrive om, Min studieretning er: Kemi A, biologi A, Mat B og selvf. Historie A, Dansk A Er der nogen der har nogle gode ideer? -
SRP - Valg af emne med spansk og eng som fag
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive SRP her i december. Har valgt fagene; spansk og engelsk. Har så derfor brug for hjælp til emne, som så mange andre. Har bare ikke kunnet et finde emne, hvor fagene spansk og engelsk indgår. Har i nogle idéer, udover mexicanske indvandere i USA og grænseproblemerne? -
der eller den
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvornår man bruger "den" i stedet for "der". Gerne med nogle brugbare eksempler. På forhånd tak -
Opgave der fylder for meget?
ForumindlægHar lige færdigskrevet min aflevering, men den fylder 6 sider. Er det for meget? :-S -
Eksamenssættet august 2009 Dansk STX A
ForumindlægHej, Er der nogen der har skrevet en stil fra det eksamensæt hvor man kunne vælge imellem: Lykke-Per, Nattestemninger, Dansk sprogpolitik, og Virkelighed og subjektet Hvis i har, vil jeg hører om i gad at sende det til mig? Hvis i skriver herinde at i godt kan sende det til mig, sender jeg min ... -
Noveller om identitet
ForumindlægHej allesammen. Jeg har idag trukket identitet - miljøvirkninger og opvækstbetingelser), som jeg skal op i til eksamen, og kan ikke finde en novelle el. noget som handler om identitet ? har i nogle forslag ? :) vh -
Dansk Skriftlig Fremstilling 8 klasse. Hjælp Tak!
ForumindlægHej, Jeg går i 8. Klasse, og om 5 dage eller noget skal jeg op i Dansk Skriftlig Fremstilling. Og desværre, aner jeg ikke hvad det er. Skal man skrive en histore eller novelle eller hvad? Har i nogen idéer, til hvad jeg kan øve mig på? Alt information er godt, jeg er nemlig ret blank. (: Tak :D -
rettelse af eksamens fremlæggelse
Forumindlægjeg har oprettet samme spørgsmål 2 gange for har fået af vide at nogle ikke kunne komme ind på mit andet indlæg hej alle sammen jeg skal til engelsk mundtlig afgangsprøve mandag og vil meget gerne få min fremlæggelse rettet, da jeg har planlagt at øve i morgen :) ... men her er så min fremlæggels... -
Psykologi - Naturvidenskabelig metode
ForumindlægHej venner, Jeg har i min AT synopsis brugt dansk som humanistisk metode. Men, hvordan inddrager jeg psykologi som en naturvidenskabelig metode, når jeg kun har læst noveller? (Jeg har også gjort brug af teorien, adfærdspsykologi) vh, -
synopsis
ForumindlægIndeholder en synopsis i samf det samme som i AT? Skal man have nogle problemstillinger, hvorefter man giver en delkonklusion på dem? -
mundtlig eksamen dansk
ForumindlægHej alle. Jeg står og skal op i mundtlig dansk (stx) på fredag, og ville høre om der var nogen der havde nogle gode råd? Hvordan foregår det, hvad skal jeg forberede mig på/til, hvordan gik det for jer osv. Jeg er rimelig nervøs for den eksamen eftersom jeg har hørt at den skulle være en af de ... -
Blues-, modal-, ellers funktionsharmonik?
ForumindlægHej alle ! Jeg har nu trukket min eksamenssang - og har derfor er spørgsmål, som helst skal besvares inden 24 timer!! :-) Min sang er skrevet i H-dur - men til allersidst i sangen skriver de alle H-akkorderne som H7 - netop denne akkord slutter sangen også på? Hvad betyder det? H7 - E - A - H7 - ... -
HJÆLP DET HASTER
ForumindlægNOgle der forstår budskabet? please hjjælpp!!!! Ey, ey homie, tjek ud det her øh, cool hvis du kunne gi mig 5 svin, siger tak for sangen der. respekt og alt det men øhh, men øh lad vær med at behandle mig som en fucking øh stjerne, eller en kendt som om det var en kvalitet i s... -
DHO forsvarelse??
ForumindlægHej folkens Jeg står i den situation at jeg på mandag skal forsvare min dansk historie opgave, men jeg er virkelig på bar bund, jeg skal snakke i 5 min, have min problemformulering med, metodiske overvejelser valg og fravalg, dansk metode, historie metode og min konklusion. Det eneste jeg ikke f... -
Hjælp til eksamensopgave
ForumindlægHej, jeg sidder i et problem da jeg ingen ide har om hvordan jeg skal starte den her opgave. Er der nogle der har nogle eksempler der kunne hjælpe mig igang? -
Hjælp
ForumindlægHvad betyder: "..at der ikke var flere veste, end hun selv kunne overkomme."? og hvad er en anarkist og en syndikalist? K. -
Eksamen - debatindlæg, hjælp!!
ForumindlægJeg skal oppe til danskeksamen og jeg har om debatindlæg. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare at det er et debatindlæg. Håber i vil hjælpe, ellers tak på forhånd!
