Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17941 til 17960 af 35989
-
Dumt spørgsmål - Karaktergenemsnit
ForumindlægSom sagt: dumt spørgsmål. Jeg er en gammel hund som er kommet tilbage på skolebænken og vi har en diskussion i gang om hvordan man regner sit endelige gennemsnit ud. Jeg hævder at man tager karakterene man har været oppe i, lægger dem sammen og dividerer med antallet af fag = Vupti.. Der blive... -
notater...
Forumindlæghej. jeg skal snart op til fysik/kemi prøven i 9.klasse. er der nogle som har gode notater de kan sende til mig på [email protected]... Takker på forhånd. -
Metoder først eller tilsidst i sin fremlæggelse??
Forumindlæghey. jeg har et spørgsmål, som jeg håber kan besvares. jeg er meget usikker på hvordan jeg skal fremlægge min synopsis. Er det bedst at fortælle hvad for nogle metoder man har brugt først? og så derefter komme ind på delkonklusionerne og slutte af med sin konklusion? eller er der en anden måde... -
godt intryk fra start
ForumindlægNår man i mundtligt engelsk skal ind til sin lærer og sensor, er det godt at sige goddag på engelsk. Men hvordan kan man sige det på en lidt mere smart måde, altså at præsentere sig selv? så man fra start udsender blikket "jeg kan snakke engelsk". -
Er an aftale en beretning eller levning?
ForumindlægEr igang med at analysere en kilde om Sykes-Picot aftalerne og jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal kalde kilden... der står blot: ''i den hemmelige overenskomst står der følgende..''Er det ikke bare en beretning når det er selve aftalen? Og er forfatteren så Engalnd-Frankrig? -
60'erne
ForumindlægEr der nogle, der har nogle gode notater, der omhandler 60'erne og 70'erne? -
Mundtlig afgangsprøve
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i dansk, mundtlig. Jeg tænkte på om der var nogen som kunne giver mig nogle gode ideer, hvordan man kunne gøre det til en god samtale. -
bedømmelse af dansk stil
ForumindlægHej alle sammen Er der en der gider at kigge mit essay igennem og give en bedømmelse af den? Jeg har ikke prøvet at skrive essay før, så er meget spændt.. håber det går jer godt i eksamenstiden og på forhånd tak! Tale og samtale "God kommunikation er lige så stimulerende som sort kaffe, og d... -
Bærbar til Geo.mundtlig
ForumindlægHey.. skal op i geografi mundtligt imorgen.. Har skrevet en masse notater ned på bærbaren. nogle der ved om jegmå tage den med ind til forberedelse? eller skal jeg printe det ud? -
kan ikke huske dem!!
Forumindlægder er blevet opgivet nogle tekster fra 1.g som jeg hverken har noter til eller selve teksten, og jeg kan faktisk heller ikke huske dem..kan jeg leve uden, eller har jeg et problem? -
At bluffe
ForumindlægOrdet 'bluffe' har vel ikke noget med at snyde at gøre, vel?Vi er ved at flytte, så mine ordbøger ligger 150 km væk :) -
Truman, Marshall og kominform
ForumindlægI mit stress af historieeksamen og de utrolige antal side har jeg ikke nået at beskæfte mig så meget med overstående emner, så skulle nogle ligge inde med lidt noter til disse emner vil jeg gerne være den glade modtager af dem. -
Valg af lommeregner?
ForumindlægVed ikke om det er det rigtige sted at spørge om dette.Men er der nogle der kan vejlede mig til hvilken lommeregner jeg skal investerer i?Jeg er netop startet på matB og regner med at tage matA til sommer. Herefter på KU biokemi (håber jeg:-).Kigger i øjeblikket på TI-84 og TI-89 men ved ikke om... -
Bestået/ikke bestået
ForumindlægEfter de nye regler, hvad skal gennemsnittet så være, for man har bestået stx inkl. årskarakterer og eksamenskarakterer? Regner man det ud efter den gamle skala eller den nye? Mine årskarakterer har nemlig været elendige de sidste måneder pga. fravær pga. sygdom. Mit gennemsnit (uden de eksaminer... -
Eksamensprojekt
ForumindlægHey drenge og piger! Jeg er igang med min eksamensprojekt i billedkunst. Mit overemne er identitet. Måske kunne nogen af jer, som har haft billedkunst tænke sig at dele deres ideer med mig. Jeg er slet ikke kommet igang - prøver lige nu på at finde ideer, men ja jo flere ideer, desto bedre er de... -
Eksamensangst - Video 11 - Afstemningen er afsluttet
ForumindlægFilmen er lavet af Johannes Schultz-Lorentzen, Victor Ørskov og Mads Fridolin fra Frederiksbergs Gymnasium og Ørestad Gymnasium. Stem på denne video ved at sende VIDEO 11 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takstDette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde Festival 2009. Se... -
Hvad skal I op i? :-)
ForumindlægHej folkens, Nu har man i dag fået offentliggjort eksamensplanerne for de skriftlige eksaminer. Ville lige høre hvad I skal op i :-)? Jeg skal op i dansk, engelsk, samfundsfag og matematik. Hav en god forlænget weekend ;-) -
Årskarakter i 3.g
ForumindlægHey :) Har et spørgsmål ang. den skriftlige årskarakter, der gives i 3.g. Min lærer giver årskarakteren således, at den er gennemsnittet af terminsprøven og den sidste opgave, der afleveres efter terminsprøven. Terminsprøven tæller to gange i dette snit. Det vil sige, at alt det man har knoklet... -
MUNDTLIG MATEMATIK PRØVE 10. KLASSE! DET HASTER! ;-)
ForumindlægHeeeeej guys! :-) Jeg skal til mundtlig prøve i matematik i næste uge.. & det kunne være rart at vide hvilke ting man kan risikere at skulle lave noget om... Så her er det så hvor mit spørgsmål kommer ind: Ved I hvilke ting man kan komme op i til en mundtlig matematik prøve i 10... -
Tysk sidste sekund..
ForumindlægHej Alle! Nogle som kan har nogle guld-korns-tysk-sætninger, som jeg kan gøre brug af til tysk-skriftlig i morgen? PÅ forhånd tak
