Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 17941 til 17960 af 141690
  • Hjælp

    Forumindlæg
    hjælp!!! jeg skal hav hjælp til emnet NYE BRANCHER I STATISTIKKEN!
  • Hvor finder jeg dem? Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej, Kan huske, at jeg engang læste herinde, at de havde lagt vejledende løsninger ind til kap. 15 osv i virksomhedsøkonomi, men kan ikke finde dem. Nogen som ved, hvor de ligger?
  • Værdimængden

    Forumindlæg
    Bestem værdimængden for funktionen f(x)=3lnx-x, Dm(f)=)1;5). f´(x)=3/(x)-1 f´(x)=0 3/(x)-1=0, x=3 Men hvordan finde man værdimængden??
  • Vektor igen igen...

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan lægger man et punkt og en vektor sammen: vektor a = (-1,3) + punkt A (5,2)? Somebody?
  • En differentialligning

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har en differentialligning, der lyder således: \frac{{dy}}{{dt}} = y^2 - 6y + 8,75 Hvordan dælen løser jeg den?
  • INTEGRAL?

    Forumindlæg
    F(x) til f(x)= 2x-4/x^2 der opfylder F`(2)=9... Hmm er der nogn derude der har en anelse om hvad jeg skal?. Ville være dybt taknemmelig hvis nign lii ville hjælpe
  • Færgefart

    Forumindlæg
    10 knob = 228 minutter. ved at 1knob = 1 sømil/time= 1,852 km/time skal sejle en strækning på 38 sømil hvad er 15knob i minutter???
  • Min lærer kunne ikke finde ud af den

    Forumindlæg
    http://peecee.dk/upload/view/95000
  • Produkt til OSO - Frisør

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg går i 10. klasse, og jeg skal til og lave OSO. Jeg skriver om frisør uddannelsen, men jeg mangler et produkt! Er fuldstændig blank, for jeg har så mange ideer... Kan i komme med nogle kreative ideer? :)
  • nogle der har en ???

    Forumindlæg
    nogle der har en arbejdsbeskrivelse til projektopgave eller ved hvor man kan finde en
  • DIO. HASTER

    Forumindlæg
    Nogen der vil læse min dio igennem, bare for at se om jeg evt. har de ting med som jeg skal have med, den er ikke så lang, da den jo ikke må være lang HÅBER NOGEN VIL HJÆLPE..! Vil gerne læse andres..!
  • Internationalt projekt

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive projekt om mexicanere der er immigreret fra Mexico til USA. Jeg skal herunder analysere personlige beretninger fra mexicanere og herfra udlede hvordan deres levevilkår osv. var. Jeg vil høre om der var nogen af jer derude der har skrevet et projekt om mexicanske immigranter...
  • Emnehjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg er virkelig i knibe, for jeg kan slet ikke finde ud af hvilket emne og hvilke fag jeg skal bruge til årets eksamen. Overemnet er Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Jeg har biologi A, fransk A, idræt B, religion C og musik B Ville gerne skrive i en kombinatio...
  • Matematik/historie/religion, nogle der kan hjaelpe?

    Forumindlæg
    Hey alle Jeg vil gerne skrive i enten matematik/historie, matematik/religion eller religion/historie. Kan bare ikke rigtig se om der er nogle emner hvor det kan lade sig göre? ville virkelig vaere fedt hvis der var nogen der gad at hjaelpe med nogle "mulige" emner. Skal senest vaelge fa...
  • haster!!!! omdannelse af nitrogenoxid til nitrogendioxid

    Forumindlæg
    vi betragter omdannelsen af nitrogenoxid til nitrogendioxid: 2NO + O2 => 2NO2 ?Em= -111,6 KJ/mol den anførte værdi for ?Em gælder ved 25?. Beregn ?Hm. har prøvet at regne ud, men kan ærligtalt ikke finde ud af at regne det ud, så nogen der kan evt. hjælpe? Tak
  • HJælp MATEMATIK REGNING

    Forumindlæg
    Hej nogen som kan hjælpe med følgende?? http://peecee.dk/upload/view/101961 hvis i kan så vær sød at sende mig en besvarelse på email: [email protected] 1000000000000000 tak! :)
  • Stil

    Forumindlæg
    Hey alle sammen, jeg har lavet en dansk stil, vil spørger om der en som vil læse den grundigt igennem og rette mine sproglige fejl osv.?
  • Cirkus

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har tegnet cirkus tæppe, som er et cirkel, og radiusen er 3 cm. Hvad er den virkelig radius af cirkus tæppe, hvis målestokforholdet er 1:150. Tak.
  • FSA Cirkus :D

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har lavet FSA eksamesæt om cirkus i matematik? Jeg er igang med at rette det, og ved simpelthen ikke hvad der er fejl ved det! Er der nogen der kan sende mig svarene og udregningerne? Vil bilve glad :) Tak..
  • SRP - hjælpppp

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg skrive en god diskussion til spøgsmålet ''Renæssancens betydning i England''? Jeg skriver SRP om Elizabeth den 1. og England under renæssancen... HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP MIGGGGG