Søgning på: Andet. Resultater: 17961 til 17980 af 91205
  • Et svært spørgsmål:

    Forumindlæg
    Hvad er mest stabil? 1) trans-2-buten? 2) cis-2-buten? Jeg tror det er 2, fordi den er svær at skille ad kemisk, end den anden
  • usa og sovjetunionen

    Forumindlæg
    hej er der nogle der ved hvoledes argumenteres der i hhv. USA og Sovjetunionen for at en konflikt efter anden verdenskrig var uundgåelig? håber I kan hjæpe, da jeg gerne vil vide det.
  • Muldbund & Morbund

    Forumindlæg
    Hej alle. Er igang med at lave et Powerpoint til en Biologi fremlæggelse. Har søgt alt om Muldbund & Morbund og har virkelig brug for at vide hvad det er. Håber i kan hjælpe.. MVH. Anders
  • Et svært spørgsmål:

    Forumindlæg
    Hvad er mest stabil? 1) trans-2-buten? 2) cis-2-buten? Jeg tror det er 2, fordi den er svær at skille ad kemisk, end den anden
  • Hello

    Forumindlæg
    i have to find out how fast a wheel rolls. It roll one round on 2.5 sec and it have a diameter on 3,6
  • Integralregning - bestemt integral

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har lige et spørgsmål angående bestemt integrale. Hvordan integrer man det følgende: ex^2+1 dx Det giver ikke mening. Har også prøvet på maple, men den siger noget helt andet.
  • Beregning af formel.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med en formel der hedder CH(0,69)O(0,17). (0,69) og (0,17) er sænket. Hvordan finder jeg frem til en formel med hele tal? Anders.
  • Opgave C. Reaktionsskemaer

    Forumindlæg
    Nogle der kan forklare mig, hvordan man kan afstemme den sidste reaktionsskema?? Den første kan afstemme ligesom en redox-reaktion Men den anden kan jeg ikke få til at gå op :((
  • 15 gode tips om vektorer

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle af jer der kan bidrage med 15 gode tips om vektorer? Jeg snakker om ligninger, og alt andet der har med vektorer at gøre. :) På forhånd tak
  • Hva' er forskellen?

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen mellem naturalismen og impressionismen? Litterært er de to – ismer jo tæt forbundne. Udgangspunktet for dem begge er stræben efter objektivitet. Har sikkert overset et eller andet, men ved bare ikke hva’ det sku’ være? HEEELP?
  • Argon !

    Forumindlæg
    Hvilke egenskaber har argon ? (ved godt man kan finde meget på nettet, men synes det er det samme og det samme) og hvis du ved et eller andet sjovt om argon, må det os gerne tilføjes ! Tak!
  • Boganmeldelse til i dag

    Forumindlæg
    Jeg har en boganmeldelse for til i dag, og jeg har ikke læst min bog. Så hvis der er en der et rigtigt sød og har en andmedelse af en eller anden bog så jeg må få er hun/hun virkelig sød! Og det er lige meget hvilken det er :)
  • Metaphor or metonym?

    Forumindlæg
    'Let us roll all our Strength, and all Our sweetness, up into one Ball' Ville I kalde det en metafor eller et metonym? -Josefine.
  • Problemre.... Excel hjælp.

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan vise mig hvordan, man finder den der boks op med alle de der små tegn og afrundelses tegn frem. Og hvordan man laver en pil der ovenover tallene der går fra det ene tal til det andet... På forhånd tak.
  • Lineær vækst Y=ax+b?

    Forumindlæg
    har fået denne opgave : Gør rede for lineære funktion Y= ax+b Du skal bladt andet komme ind på betydningen af tallene a og b på, hvordan a og b kan bestemmes?
  • 2 Pærer i en seriekobling..

    Forumindlæg
    Hej Vi har et elektrisk kredsløb som består af 2 pærer og en spændings forsyning. pærerne er seriekoblet. Hvad vil der sker, hvis den ene pære gik ud..?! Vil den anden ikke slukke? og hvorfor vil den så gøre det,,?
  • Hjælp til Lara und Justus

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for hjælp til en beksrivelse af Lara og Justus fra bogen "Lara und Justus - Oder die unsichtbare grenze". Så er der nogle der har nogle notater, eller andet der kunne bruges, ville det være til stor hjælp ..
  • Bestemme derivatet af en funktion

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal finde derivatet for funktionen: 1/x+1 Og af en eller anden grund kan jeg ikke komme i nærheden af resultatet: -1/(x+1)^2 Nogen der vil skubbe mig i den rigtige retning? :)
  • Stilistiske forskelle hjælp

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle herinde, som kan hjælpe mig med at beskrive stilistiske forskelle mellem to romanuddrag, som er på engelsk? De er meget korte, den ene er på 9 linjer, og den anden er på 7 linjer. Besvarelsen skal være på dansk.
  • findes det?

    Forumindlæg
    jeg leder efter et stof der kan ændre lysets bølgelængde, hvor ændringen ikke kan ses ved det blotte øje, men kun gennem en form for linse eller andet. findes det, og hvordan fungere det?