Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17961 til 17980 af 39386
-
hjæælp med rettelse, haster!!!
ForumindlægEr der nogle som vil kigge min stil igennem, det er en tysk stil. Håber virkelig jeg får noget hjælp, da det er den sidste og vigtigeste aflevering!!! taaak på forhånd -
Eddikesyre indholdet i husholdnings eddike
ForumindlægHej, jeg sider med en kemi aflevering, og er virkelig i tvivl med dette spørgsmål, så håber der er nogen der kan hjælpe mig? Spørgsmål: Hvilken indikator ville i have valgt hvis der skulle udføres en kolorimetrisk titrering? Hvorfor? -
afbøjningsvinklen
ForumindlægHej alle jeg sidder med en aflevering og sidder fast i det her spørgsmål er der nogle der kan hjælpe. Beregn afbøjningsvinklen, når l=1,60m og s=75,0cm. Er der en formel for at finde ud af afbøjningsvinklen??? På forhånd tak:) -
Rette en kronik. PLEASE :-/
ForumindlægJeg kunne virkelig godt bruge en til at rette min aflevering! Jeg er virkelig i nød, og min sidste udvej er SP. Jeg vil sætte utrolig meget pris på hjælpen! På forhånd tak! :-) -
Hvad er n progressiv, legitimerende og regressiv ideologi?
ForumindlægJeg har fået det her spørgsmål i min samfundsfags aflevering og ideologierne om hvad progressiv, legitimerende og regressiv ideologi er, og kan simphelthen ikke finde svaret nogle steder :-( Nogle der kan fortælle mig hvad det er for noget? :-) -
Im Juli oversættelse… Hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har netop færdiggjort min tysk aflevering. Det er 14 sætning som jeg har oversæt til tysk fra dansk. Vil være meget glad, hvis der var en der gad rette mine fejl :) Tak på forhånd. -
Lidt forskelligt
ForumindlægJeg har vedhæftet en aflevering, som jeg har fået rettet, men der er nogle opgaver, jeg ikke lige ved hvordan skal laves. 6 , 8a, 8c og 16. Dette ville være dejligt om nogle ville lave disse :) -
HJÆLP!
ForumindlægHejsa! sidder og laver en aflevering der skal laves til i aften, og jeg skal lave denne opgave, som jeg virkelig ikke ved hvordan jeg skal gribe an. Opgave skal løses i Nspire, -
HJÆLP!
ForumindlægHejsa! Sidder og laver en aflevering der skal laves til i aften, og jeg skal lave denne opgave, som jeg virkelig ikke ved hvordan jeg skal gribe an. Opgave skal løses i Nspire. mange tusind tak på forhånd -
Min Island artikel
ForumindlægHej Er der nogle der ville være sød at læse min artikel igennem som er en aflevering her i morgen? Endelig sig til hvis der er noget som kan gøres bedre eller om jeg har gjort noget forkert... - Rigtig mange tak!! -
Artikel - Afslutning - Hjælp hurtig!
ForumindlægHej! Jeg laver en aflevering som er en artikel, og den handler om unge og fritidsjobs, men jeg ved ikke hvordan man afslutter en artikel... Nogle forslag? Svar venligst hurtig, da den skal afleveres i morgen... På forhånd - tak! :-) -
Biologi A 2013 juni (eksamenssæt)
ForumindlægHej, jeg har problemer med at besvare opgave 1,2 og 4 i dette eksamenssæt, det skal laves som aflevering. Håber nogen kan hjælpe, selvom jeg ikke har stillet nogle konkrete spørgsmål... :) -
Andengradspolynomier
ForumindlægHej, Jeg har disse to opgaver i min aflevering der handler om andengradspolynomier. Har svært ved at forstå hvordan jeg skal løse dem... Opgaverne er vedhæftet som en fil.. På forhånd tak for hjælp -
Kemi
ForumindlægHejsa har dette spørgsmål for, i min aflevering og det har virkelig vakt mig problemer, håber nogen kan hjælpe mig herinde! Tak på forhånd :-) Tegn strukturformel for 4chlorpent-2-en hvor mange stereoisomerer bliver der? -
Analyse af filmen Bænken
ForumindlægJeg sidder her med en aflevering jeg skal have lavet færdig. Hvor jeg skal analysere filmen "Bænken". Er der nogen der har lavet berettermodellen til den?? Alt kan bruges som hjælp. Tak på forhånd! -
engelsk essay, low visibility
Forumindlægjeg har brug for hjælp, jeg kan ikke finde ud af at lave et essay. har en aflevering hvor jeg ska lave delopgave B, håber i kan hjælpe mvh molo -
SAMFUNDSFAG HJÆLP!
ForumindlægHej, nogen herinde der er søde og gerne ville kigge min samfunsfags aflevering igennem? Helst en med en samfunds faglig viden. Det er stx, samfundsfag A niveau :) -
Hardy-Weinberg ligevægten
ForumindlægHejsa, jeg sidder med denne opgave som jeg fatter ingenting af, håber i ville kunne hjælpe mig hurtigst muligt, da min aflevering skla afleveres i aften... På forhånd tak:) -
HJÆLP!! organeller lyser rødt?!
ForumindlægHej Jeg sidder med en aflevering til i morgen og er i tvivl om: Hvilke organeller lyser rødt når vi belyser med UV? Jeg vil tro, det har noget med fluorescens at gøre, men er i tvivl. Tak på forhånd -
Organisk kemi (strukturformler)
ForumindlægHej derude, jeg sidder med en kemi aflevering til imorgen og har svært ved opgave 131 og 132 i den vedhæftet fil. Er der en som er skarp i strukturformler som kan hjælpe? På forhånd tak!
