Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 161 til 180 af 181596
  • Matematik A - Eksamen, min karakter?

    Forumindlæg
    Hej, jeg var til skriftlig eksamen i dag, og jeg kunne godt tænke mig at vide ca. hvilken karakter jeg kan forvente, og hvor meget jeg skal tage mig sammen til den mundtlige. Jeg skal blot bestå faget, er kommet ind på universitetet. Tak på forhånd! (Er sikker på jeg fik 5/5 rigtige i den uden ...
  • Engelsk skriftlig A niveau eksamen

    Forumindlæg
    Hej.... er der nogen der ved hvad engelsk skriftlig eksamenssættet hed i 2006,2007,2008 ? :)....
  • Skriftlig biologi A eksamen 2014

    Forumindlæg
    Er mon nogen som ligger inde med eksamenssættene fra skriftlig biologi A 2014 eller opgaver der fra?
  • B-Niveau skriftlig eksamen - bedømmelseskriterier?

    Forumindlæg
    Hej Studieprotalen! Jeg skal til skriftlig eksamen på tirsdag i skriftlig matematik. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan pointsystemet er? Hvor kan jeg finde en oversigt over hvordan der bedømmes`? På Forhånd tak!
  • KARAKTERER: Spørgsmål ang skriftlig eksamen i kemi A stx

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogle herinde der ved hvordan karaktererne i kemi skriftlig på stx gives? Altså er der en form for tabel ligesom i matematik og i så fald, hvor kan man se den?
  • Musik A skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    jeg skal til skriftlig musik i morgen, men har lige fundet ud af, at jeg har smidt min oversigt over de ting, man skal komme ind på i en-timesprøven under melodisk analyse. det er ting som fx brudte akkorder, skalatrin, vippe/dreje-bevægelser osv. er der nogen, der ligger inde med en oversigt ell...
  • matematik skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Må man gerne medbringe eksempler på forskellige matematikopgaver, som man tidligere har udregnet til den skriftlige matematik eksamen på STX? Mvh. Martin
  • vedrørerende Matematik c Skriftlige Eksamen.

    Forumindlæg
    Hej Folkens, jeg havde lige et spørgsmål vedrørerende Matematik c Skriftlige Eksamen. Er det typisk, de gamle eksamens opgaver man løser til matematik eksamen. Altså er det opgaver fra sidste år man få til eksamen. Matematik c skriftlig 2015 maj, eller der bliver lavet nogen nye opgaver til eksma...
  • Mat A - skriftlig eksamen stx

    Forumindlæg
    Kære alle, Har i nogle gode råd til hvordan man skal øve sig til Mat A skriftlig eksamen. Ville rart med nogle tips, da jeg gerne vil have en god karakter til eksamen. Tak på forhånd mvh Katja
  • Opgavesæt til kemi A skriftlig eksamen?

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne regne på nogle kemi A opgaver fra tidligere eksamenssæt. Er der en, der lige sidder med PDF-filer af eksamenssættene fra det sidste par år? Hvis i også har en vejledende besvarelse/facit vil det være fantastisk :) På forhånd tak.
  • Facit og point skriftlig mat A-niveau 2008

    Forumindlæg
    Hej Hej... Nogen der kender facit og point/karakterer til den skriftlige eksamen i matematikA-niveau 2008??? MVH Sabrina
  • Matematik Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg tænkte på, hvilke opgaver der kunne komme til den skriftlige del af matematik uden hjælpemidler ?? Matematik på B-niveau.
  • Samfundsfag A skriftlig eksamen 2011

    Forumindlæg
    Er der nogen der har nogen ideér om hvilke emner der er i år i samfundsfags eksamen A niveau ? Skal op på mandag (d.23) og er meget i tvivl om, hvordan jeg skal forberede mig samt hvad jeg skal læse op. nogen der kan hjælpe ? Vh
  • eksamen skriftligt

    Forumindlæg
    Hej igen allesammen Da jeg jo skal til den skriftlige eksamen på tirsdag, har jeg siddet og øvet mig på delen uden hjælpemidler, men jeg er alligevel bange for at jeg har glemt noget. Jeg har igennem de sidste dage lært dette: Stamfunktioner (ligning til tangent) f(x) = F(x) og omvendt at differ...
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Er der ikke nogen der har en titel på opgave A fra STX engelsk B -niveau 2008. Jeg ved opgave B var The dress, men hvad med opgave A :) VH. Ditte
  • Skriftlig eksamen.

    Forumindlæg
    Jeg har i dag fået min skriftlige karakter tilbage og har fået 8 (A niveau) jeg er utrolig skuffet over min karakter da jeg plejer at få 10, hvilket jeg også har fået i årskarakter! Jeg har derfor tænkt mig at klage, men ville først høre om der var nogle der ville læse den igennem og give deres ...
  • skriftlig eksamen stx A , hvonår skal i op?

    Forumindlæg
    hej allesammen, hvonår skal i op i mat stx A?
  • matematik skriftlig

    Forumindlæg
    Nogen der kender til et link, hvor der står beskrevet, hvad man skal kunne til Matematik A i del uden hjælpemidler? jeg har prøvet at kigge på UVM og EMU men kan finde en oversigt over hvad man skal kunne. på forhånd tak.
  • Matematik Eksamen B-niveau skriftligt

    Forumindlæg
    Jeg skal op til skriftlig eksamen i matematik på tirsdag - hvordan forbedreder jeg mig bedst muligt?
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der har været til tysk skriftlig eksamen idag? Hvordan er det gået?