Matematik

vedrørerende Matematik c Skriftlige Eksamen.

24. maj 2016 af andera (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej Folkens, jeg havde lige et spørgsmål vedrørerende Matematik c Skriftlige Eksamen. Er det typisk, de gamle eksamens opgaver man løser til matematik eksamen. Altså er det opgaver fra sidste år man få til eksamen. Matematik c skriftlig 2015 maj, eller der bliver lavet nogen nye opgaver til eksmanen hvert år. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. maj 2016 af peter lind

Det er nye opgaver


Svar #2
24. maj 2016 af andera (Slettet)

det mener du ik. Hvordan skal jeg have god karakter. Jeg har svært med bestå, hvordan skal jeg klare mig. Det var bedre, hvis det var gamle opgaver, så jeg kunne snyde.


Brugbart svar (0)

Svar #3
24. maj 2016 af Skaljeglavedinelektier

Prøv at løse nogle af de gamle opgavesæt. Opgavetyperne er ofte de samme, så hvis man forstår metoderne, kan man løse de fleste opgaver.


Brugbart svar (1)

Svar #4
24. maj 2016 af sjls

Det er aldrig en god idé at snyde^. 
Men eksamener er altid nye opgaver, ellers ville det jo ikke være en eksamen. Formålet er jo netop at se, hvad du kan UDEN hjælp eller forberedelse. 
Derudover, vil jeg opfordre dig til at forberede dig godt, hvis du er bange for ikke at bestå. Prøv at kig tilbage på alle de opgaver, du har lavet gennem året, og eventuelt lav dem som du finder sværest igen, så du kan få styr på metoderne. Der er desværre ikke andet at gøre end at øve dig for at blive bedre.
Alternativt kan du kigge på gamle eksamenssæt (hvis du kan finde dem online eller har dem) og løse dem. Opgavetyperne plejer at være de samme bare med forskellige beskrivelser/informationer.


Brugbart svar (0)

Svar #5
24. maj 2016 af MatHFlærer

Arh så stopper du. Du kan da ikke mene, at du tager en HF-eksamen for at snyde? Tænk hvis din læge gjorde det samme? Fik 12, hvor vedkommende måske bør have fået 4 eller 7? 

Dårlig idé. Du kan bruge tiden fornuftigt på at læse op til eksamen. Du kan også med foredele klikke ind på Restudy.dk --> matematik --> C-niveau

Mvh

Anders


Brugbart svar (0)

Svar #6
24. maj 2016 af PeterValberg

#2

Det var bedre, hvis det var gamle opgaver, så jeg kunne snyde.


Seriøst ???
Jeg enig med #3, #4 og #5 i deres betragninger.

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Skriv et svar til: vedrørerende Matematik c Skriftlige Eksamen.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.