Søgning på: Andet. Resultater: 18001 til 18020 af 91205
  • WORD, og indholdsfortegnelse

    Forumindlæg
    Hej alle computer-nørder. Ville lige høre om nogen af jer ved hvordan man får word til at lave en indholdsfortegnelse for en?? Altså hvor man trykker et eller andet, og så laver word den selv. (det er den gamle udgave af word)
  • FSU

    Forumindlæg
    Hej Sp'er! Er der nogen af jer, som har været igennem FSU maj-juni 2004, som blandt andet omhandler Øresundregionen, som har resultaterne. Eller i det mindste hjælpe med nogle få opg. ??
  • Separation af variabel

    Forumindlæg
    hvordan kom man frem til fra den ene ligning til den anden? :/ dy/dz = -Da * y^2/(2-y)^2 til: int (2-y)^2/y^2 * dy = -Da int dz + C
  • matematik opgave

    Forumindlæg
    Jeg er ikke helt sikker på denne, så er der nogle som vil hjælpe? den ene rod i X2+6x+a=0 er -2. bestem a og den anden rod. Ved godt det er en 2 - gradsligning, men forstår det ikke helt alligevel?
  • Hvad sker der for mathcad?

    Forumindlæg
    Når der er enheder på, får jeg et andet resultat. Men det er jo de samme værdier? Tjek vedhæftet. Fandt lige ud af det. Mathcad laver L om til m^3. Har glemt at bruge SI enheder.
  • HJÆLP - Symmetrisk sandsynlighedsfordeling

    Forumindlæg
    Hej.. Har oprettet et andet indlæg, med en specifik opgave jeg skal have hjælp til. Men er der bare nogen der kan hjælpe med forståelsen af et symmetrisk sandsynlighedsfelt og sandsynlighedsfordeling, så skriv gerne.. Mangler virkelig hjælp!!!! Mvh Lea
  • Væksthastighed(Differentialligning)

    Forumindlæg
    Hej Jeg har problemer, med denne opgave som er vedhæftet, jeg skal bestemm væksthastigheden, skal jeg så differentiere den og sætte den lige 0 eller noget andet? På forhånd tak:) vh. Hans C
  • Synopsis af kortfilm

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en synopsis i dansk og der er blevet opgivet filmen "Eat, Shit and Die" og "Under bæltestedet" Nogle der kan sende et eksempel?
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hvordan vil I oversætte det her: The full replication machinery in a cell comprises more than 20 proteins engaged in intricate and coordinated interplay.
  • FOSTERDIAGNOSTIK! Hjælp..

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Her i 9.klasse har en anden og mig valgt et emne som hedder: Fosterdiagnostik.. Vi har gode idéer til hvad fremlæggelsen skal handle om, men vi mangler et produkt! Kan nogen hjælpe?? på forhånn TAK. :D
  • De ældre

    Forumindlæg
    Hej spørgsmål agående de ældre: Hvilke konsekvenser kan det give samfundet, andet end at staten kommer til at tabe mange penge på bla medicin, behandling...
  • ½ side stil.

    Forumindlæg
    Hello alle. Jeg håber I har haft et godt nytår, men da det er tilbage til skolebænken igen, vil jeg høre om en eller anden lige vil kigge min stil igennem? Det drejer sig om en halv side. :)
  • 1.sætning Haster!

    Forumindlæg
    HEj. !. The mountain has laboured and brought forth a mouse. Er der nogen, som kan finden en dansk oversættelse til denne sætning, der kan ramme betydningen af den. Haster!
  • Esterdnnelse

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvad det andet produkt ud over esteren bliver? Skriv med strukturformler reaktionsskemaet for syntesen af esteren methylsalicylat, idet du denne gang bruger carboxylgruppen i salicylsyren til esterdannelsen.
  • Matricer

    Forumindlæg
    Find to 2 × 2 matrices A and B such that A · B \= B · A. Hvordan går man lige det???
  • Perspektivering af Hemmeligheder

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket kim fupz aakeson noveller og har valgt Hemmeligheder det kunne være nice hvis i gad at hjælpe med at perspektivere denne tekst til noget andet Tak fra nu
  • pyt

    Forumindlæg
    Hvis jeg skal finde side c, bruger jeg den første formel. hvis jeg skal finde side a bruger jeg så den anden formel? http://www064.thinkquest.dk/Pyth.html
  • Hvad betyder symbiose ?

    Forumindlæg
    Hvad betyder det ord i den sammenhæng : Finde en balance mellem behovet for afhængighed og symbiose med omsorgsgiveren. Måske hvis i kan hjælpe med et andet ord, der betyder det samme. På forhånd tak
  • Ebbe Skammelsøn

    Forumindlæg
    Hejj ! Nogle som kan give mig et link eller noter, oversættelser eller en anden (læse venlig) udgave af Ebbe Skammelsøn (riddervisen) :) ville være alle tideres, og guldkorn er klassé :D
  • hjælp til boganmeldelse

    Forumindlæg
    villehøre om der var en der lå inde med en boganmeldelse, over en fanastisk roman. dvs. harry potter eller lign. kunne være nice hvis jeg lige kunne låne en af en eller anden :) ville være en rigtig stor hjælp. gymnasie niveau.. hilsen asser :)