Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18001 til 18020 af 153957
-
lock out
ForumindlægHejsa Jeg skal på ferie med min kæreste, vi planlage hele ferien længe før der var tale om en muligvis Lock out. Nu er jeg så bange for de udskyder prøverne. Så jeg ikke kan komme på ferie. Der er stor bekymring fordi min k&a... -
Hvad er et essay på engelsk
ForumindlægHar en aflevering som jeg skal no at få lavet ret hurtig. Jeg kan ikke huske hvad et essay er på englesk og hvordan de laves. Men jeg mener de er ligesom danske litterær artikler. Hvis nogen kunne hjælpe ville det være super siden jeg skal nå at aflevere dem ASAP : / -
Hjælp, tak.
ForumindlægHej, Mon der er nogle, der kan give nogle eksempler på, hvornår eller hvor man bruger eksponentielvækst, potensvækst, andengradspolynomier og vektorer i det virkelige liv? Det ville være super, hvis der var nogle, der ville hjælpe. :) -
Rigssamlingen
ForumindlægHejsa . Er der nogen der forklare mig lidt om "rigssamlingen", har prøvet at google den, men der kommer nogle forskellige svar og eksempler på, hvad det er. På forhånd tak :) -
Lektiehjælp
ForumindlægHjælp søges til ENG B, i engelsk Gramatik, mest ordstilling,kongruens og verbets bøjninger... skal snart til eksamen.. -
Er jeg blevet droppe !!!!!!!!!
ForumindlægHej skal på stx næste år men mit eksamensbordet lå på 4,8 så nu skal jeg ind til samtale men jeg er ikke blevet indkaldt endnu og på sedlen står der man bliver i skaldet hurtigst mugeligt efter de har fået karaktererne -og tæller min reserveret plads stadig eller kan de droppemig nu? -
Hjælpelære i fransk
ForumindlægJeg ska til eksamen i fransk i 2.g ville høre om der er nogle som ville undervise mig i fransk selvfølgelig med betaling mvh Laura Kornerup -
Kildekritik til historie eksamen
ForumindlægJeg skal op i historie mundtlig imorgen (24-timers prøve). Har trukket emnet "det nye rige i ægypten", men har lidt svært ved hvilken slags kildekritik jeg skal bruge på de tekster og billeder jeg har, da de er fra ca. 1550 f.kr., hvor man ved mange af dem end ikke ved hvem der har sk... -
Inde eller ej?!?
ForumindlægHej Alle. Jeg søgte engang i marts følgende prioriteter som kvote 2 ansøger. (Men bliver jo alligevel først vægtet i kvote 1, så det betyder ingenting). 1: Interkulturel Markedskommunikation / CBS 2: International Virksomhedskommunikation med amerikanske studier / CBS 3: International Virksomhe... -
Nervøs for lektier på gymnasiet?
ForumindlægSkal starte på gymnasiet, hvor mange lektier skal jeg se frem til at lave hver dag?? ER super dårlig til matematik og alle de andre naturvidenskabelige fag.. -
rettelse af tysk
ForumindlægNogle, som kan hjælpe mig med, at rette mit tysk? -
AT 2013 kampen for det gode liv
ForumindlægEr der nogen, der kender til en hjemmeside eller en god bog, hvor man kan finde analysemodeller til selvbiografier? I forbindelse med min AT-eksamen skal jeg arbejde med kønsskifte og skal derfor analysere bogen "Ham og mig". Nogen, der har arbejdet med denne bog? Pft. -
Sletning af gamle opgaver
ForumindlægJeg har som så mange andre herinde opdaget, at mine opgaver, mit navn, klasse osv. dukker op som søgeresultater, hvis man googler mit navn. Opgaverne er ikke relevante for mig at have på studieportalen længere, og jeg ønsker at få dem fjernet, ligesom så mange andre har fået deres fjernet. Kan I... -
kemieksamen
ForumindlægHej. Var I til kemieksamen i dag, og hvordan synes I sættet var? Jeg har været til kemieksamen i dag. Sættet var lidt svært, men jeg håber på det bedste. Sprang 2 spørgsmål over. Er der stadig chance for at få 10? Hilsen stargirl5. -
HJÆLP
ForumindlægJeg er lost. Jeg kan ikke finde ud af hvilken metode jeg bruger i problemstillingen: 1,2) Hvordan argumenterer politikerne for og imod homovielser - og hvilke ideologiske positioner fremgår i debatten? Jeg ville selv sige det er induktiv metode samt komparativ metode. Jeg har noget e... -
Hvilepuls
ForumindlægNogen som kan forklare hvorfor hvilepulsen bedst bestemmes om morgenen, inden man rejser sig? -
spørgsmål om gennemsnit på CBS.
Forumindlæghvad betyder sætningen " der udregnes et gennemsnit af alle de afgivne karakterer i faget"? betyder det at de kun regner gennemsnittet ud for de fag man skal bruge på den pågældende uddannelse? hjælp mig please -
Bøjninger på fransk
ForumindlægHar brug for hjælp til nedestående fransk bøjninger i nutid. -
Optagelsesprøve!
ForumindlægHvornår får man et brev, om hvornår man skal op til optagelsesprøve? :) -
hjælp til hvad jeg kan komme i prøve
Forumindlæghej, jeg skal snart til en optagelses prøve til stx, men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal forberede mig i eller hvordan. Derfor vil jeg gerne spørger om nogle af jer ved hvad jeg kan komme op i og hvordan jeg kan forberede mig. Jeg har fået at vide at i Dansk er det godt at have styr på de fors...
