Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 18001 til 18020 af 39386
  • Rettelse af spansk opgave

    Forumindlæg
    Sidder her og knokler med en spansk aflevering, er der evt en venlig sjæl der vil kigge den igennem og evt, rette fejl for mig? Jeg sender opgaven til dig :) På forhånd tak //Drasoz
  • upolære kovalente, polære kovalente eller ionbindinger

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg har en kemi aflevering for til på mandag og jeg har virkelig svært ved de opgaver jeg har fået for. Jeg har vedhæftet opgaverne og sat billederne ind i dokumentet. Mange tak for hjælpen på forhånd! :-)))
  • Vigtige funktioner og regression

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :-) Jeg har fået en aflevering for til på fredag, som jeg har svært ved. Håber I kan hjælpe :) Jeg vedhæfter opgaven og de opgaver der er skrevet med grøn, har jeg lavet. På forhånd, tak!! :-)
  • Dato for opgave

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der ved om hvor lang tid før, en lærer har pligt til at give en skriftlig aflevering? Gerne et link, eller andre konkrete svar. Mvh.
  • Markedsposition

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er igang med en aflevering hvor jeg skal fortælle om B&O's markedsposition i den brance de er på. Så i dette tilfælde elektronik. Men kan slet ikke finde noget om det, er der nogle der kan hjælpe? :-)
  • Spørgsmål - Les Misérables, hjælp!

    Forumindlæg
    Hej. Har lige et spørgsmål om Les Miserables som jeg skal bruge i en aflevering. Which literary style is Victor Hugo using in Les Miserables? Håber nogen kan hjælpe. På forhånd tak!
  • spm. ift. udregning

    Forumindlæg
    i min aflevering har jeg fået en kommentar/et spørgsmål af min lærer, om hvorfor r=-2,04197 ikke er en mulig løsning. Dette forstår jeg ikke rigtig. Min bevsarelse af vedhæftet nedenfor.
  • Hjælp til genetik

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og sveder over en aflevering - i første omgang opgave 1.4-1.7 (se vedhæftet fil). Jeg har ingen idé om, hvad jeg skal, mon der er nogen, som kan hjælpe? :-)
  • Privatundervisning engelsk B i HF

    Forumindlæg
    Jeg søger en person som kan hjælpe mig, jeg har engelsk på b niveau og skal til eksamen til sommer. Har brug for hjælp til grammatisk, mundtligt og til afleveringer... bor i København [email protected]
  • Zinkplade og kuldespray

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har egentlig fysik på B-niveau, men tror det er en A-niveaus opgave jeg sidder fast i, i min aflevering - for ræference :) Opgaven er vedhæftet
  • Essay om novellen "The Pool"

    Forumindlæg
    Hej! Jeg tænkte på om der er en der kunne tænke sig at læse min aflevering igennem og give mig nogle fokuspunkter mht. min gramatik. Den skal ikke rettes, bare gives nogle fokuspunkter! På forhånd tak!
  • Beregning af toppunktet???

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg sidder og laver aflevering, og har et meget undrende spørgsmål.. Jeg skal beregne toppunktet, men skal man beregne y_t når man har beregnet x_t? altså er det nødvendigt??
  • Bestemmelse af H2O2 i OXYDOL

    Forumindlæg
    Hej! jeg har fået denne aflevering får (vedlagt), hvor jeg ikke helt kan finde ud af, hvordan jeg finder "% H2O2 i OXYDOL" (på side 2, skemaet. Er der nogle der kan hjælpe mig?
  • Hvad er forskellen?

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har en aflevering for, hvor jeg skal analysere en nyhedsartikel og en featureartikel, men jeg ved desværre ikke hvad forskellen mellem de to artikler er. Er der nogen som gider at forklare mig det? Tak på forhånd :-)
  • Rette franskstil

    Forumindlæg
    Hej. Håber der er nogle af jer, der gerne vil hjælpe mig med at rette min aflevering, eftersom jeg altid kommer til at overse nogle dumme fejl..
  • Dansk udenrigspolitik

    Forumindlæg
    Hej SP! :) Vil en af jer hurtig kigge på min aflevering om Dansk udenrigspolitik. Skal aflevere den den 15.10 - ved godt det er dårlig timing. Men bare hurtigt også rette hurtigt, hvis i finder nogle fejl.
  • Eks. på dansk interview

    Forumindlæg
    Nogle som har lavet et interview som dansk aflevering jeg kan kigge på? Jeg skal skrive om en klassekammerat, men er gået i stå og ved simpelthen ikke hvordan jeg skal starte :/
  • Argumentér ud fra en socialistisk grundholdning imod nedenstående syn på økonomisk lighed.

    Forumindlæg
    Hej derude sidder med en samfundsfags aflevering og kan ikke rigtig regne ud hvad den sociolistiske grundholding er og hvad det er jeg skal agumentere imod :( Håber derfor i kan hjælpe! Se tekst i vedhæftet fil lige nedenunder
  • Bestem mindsteværdien.

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg sidder med en aflevering hvori jeg skal besvare denne opgave. Funktionen f(x) - g(x) har en mindsteværdi for x=x1. Bestem x1. Hvad er det jeg skal gøre her?
  • Cos og sin ligning

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med en aflevering og skal løse den her ligning. Har prøvet diverse metoder men synes ikke at det virker rigtigt. Er der måske nogle derude der kunne forklare hvordan man kunne gribe den an? Tak på forhånd - Ryder

Søgninger relateret til matematik aflevering