Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 18001 til 18020 af 39386
-
Rettelse af spansk opgave
ForumindlægSidder her og knokler med en spansk aflevering, er der evt en venlig sjæl der vil kigge den igennem og evt, rette fejl for mig? Jeg sender opgaven til dig :) På forhånd tak //Drasoz -
upolære kovalente, polære kovalente eller ionbindinger
ForumindlægHej alle! Jeg har en kemi aflevering for til på mandag og jeg har virkelig svært ved de opgaver jeg har fået for. Jeg har vedhæftet opgaverne og sat billederne ind i dokumentet. Mange tak for hjælpen på forhånd! :-))) -
Vigtige funktioner og regression
ForumindlægHej alle sammen :-) Jeg har fået en aflevering for til på fredag, som jeg har svært ved. Håber I kan hjælpe :) Jeg vedhæfter opgaven og de opgaver der er skrevet med grøn, har jeg lavet. På forhånd, tak!! :-) -
Dato for opgave
ForumindlægHej. Er der nogen der ved om hvor lang tid før, en lærer har pligt til at give en skriftlig aflevering? Gerne et link, eller andre konkrete svar. Mvh. -
Markedsposition
ForumindlægHej alle. Jeg er igang med en aflevering hvor jeg skal fortælle om B&O's markedsposition i den brance de er på. Så i dette tilfælde elektronik. Men kan slet ikke finde noget om det, er der nogle der kan hjælpe? :-) -
Spørgsmål - Les Misérables, hjælp!
ForumindlægHej. Har lige et spørgsmål om Les Miserables som jeg skal bruge i en aflevering. Which literary style is Victor Hugo using in Les Miserables? Håber nogen kan hjælpe. På forhånd tak! -
spm. ift. udregning
Forumindlægi min aflevering har jeg fået en kommentar/et spørgsmål af min lærer, om hvorfor r=-2,04197 ikke er en mulig løsning. Dette forstår jeg ikke rigtig. Min bevsarelse af vedhæftet nedenfor. -
Hjælp til genetik
ForumindlægHej! Jeg sidder og sveder over en aflevering - i første omgang opgave 1.4-1.7 (se vedhæftet fil). Jeg har ingen idé om, hvad jeg skal, mon der er nogen, som kan hjælpe? :-) -
Privatundervisning engelsk B i HF
ForumindlægJeg søger en person som kan hjælpe mig, jeg har engelsk på b niveau og skal til eksamen til sommer. Har brug for hjælp til grammatisk, mundtligt og til afleveringer... bor i København [email protected] -
Zinkplade og kuldespray
ForumindlægHej! Jeg har egentlig fysik på B-niveau, men tror det er en A-niveaus opgave jeg sidder fast i, i min aflevering - for ræference :) Opgaven er vedhæftet -
Essay om novellen "The Pool"
ForumindlægHej! Jeg tænkte på om der er en der kunne tænke sig at læse min aflevering igennem og give mig nogle fokuspunkter mht. min gramatik. Den skal ikke rettes, bare gives nogle fokuspunkter! På forhånd tak! -
Beregning af toppunktet???
ForumindlægHej alle :) Jeg sidder og laver aflevering, og har et meget undrende spørgsmål.. Jeg skal beregne toppunktet, men skal man beregne y_t når man har beregnet x_t? altså er det nødvendigt?? -
Bestemmelse af H2O2 i OXYDOL
ForumindlægHej! jeg har fået denne aflevering får (vedlagt), hvor jeg ikke helt kan finde ud af, hvordan jeg finder "% H2O2 i OXYDOL" (på side 2, skemaet. Er der nogle der kan hjælpe mig? -
Hvad er forskellen?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har en aflevering for, hvor jeg skal analysere en nyhedsartikel og en featureartikel, men jeg ved desværre ikke hvad forskellen mellem de to artikler er. Er der nogen som gider at forklare mig det? Tak på forhånd :-) -
Rette franskstil
ForumindlægHej. Håber der er nogle af jer, der gerne vil hjælpe mig med at rette min aflevering, eftersom jeg altid kommer til at overse nogle dumme fejl.. -
Dansk udenrigspolitik
ForumindlægHej SP! :) Vil en af jer hurtig kigge på min aflevering om Dansk udenrigspolitik. Skal aflevere den den 15.10 - ved godt det er dårlig timing. Men bare hurtigt også rette hurtigt, hvis i finder nogle fejl. -
Eks. på dansk interview
ForumindlægNogle som har lavet et interview som dansk aflevering jeg kan kigge på? Jeg skal skrive om en klassekammerat, men er gået i stå og ved simpelthen ikke hvordan jeg skal starte :/ -
Argumentér ud fra en socialistisk grundholdning imod nedenstående syn på økonomisk lighed.
ForumindlægHej derude sidder med en samfundsfags aflevering og kan ikke rigtig regne ud hvad den sociolistiske grundholding er og hvad det er jeg skal agumentere imod :( Håber derfor i kan hjælpe! Se tekst i vedhæftet fil lige nedenunder -
Bestem mindsteværdien.
ForumindlægHej derude! Jeg sidder med en aflevering hvori jeg skal besvare denne opgave. Funktionen f(x) - g(x) har en mindsteværdi for x=x1. Bestem x1. Hvad er det jeg skal gøre her? -
Cos og sin ligning
ForumindlægHej jeg er igang med en aflevering og skal løse den her ligning. Har prøvet diverse metoder men synes ikke at det virker rigtigt. Er der måske nogle derude der kunne forklare hvordan man kunne gribe den an? Tak på forhånd - Ryder
