Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 18021 til 18040 af 135334
-
Musik eksamen c - analyse
ForumindlægHalløj! Jeg har været så svineheldig, at jeg skal op i musik i år. Jeg har trukket sangen Bad, af Michael Jackson. Men jeg kan simpelhen ikke finde ud af, hvordan jeg skal få den analyseret. Jeg har prøvet at sidde og læse om hvordan det skal gøres, men det har ikke gjort mig klogere på det overh... -
Old, skal til eksamen i morgen.
ForumindlægHej vil høre om der lige er nogen der kan hjælpe mig med at få sat det sidste på plads. Har to spørgsmål til Apologien (sokrates forsvarstale)1) Sokraes benytter den sokratiske/dialektiske metode, men hvad går det ud på og hvilket formål tjener det.2) Er der en bestemt grund til at han indrager H... -
mundtlig mat-eksamen??
Forumindlæghej..jeg skal snart op i matematik og er ikke helt sikker på hvordan det foregår...skal man bare bevise en formel...eller...på forhånd tak :-) -
Der har været eksamen i dag
ForumindlægDet lader til, at der har været eksamener i dag, håber ikke jeg har hjulpet nogle til at snyde.... -
eksamen 3-årigt u. hjælpemidler
ForumindlægEr vi ikke enige om, at den var utrolig nem? Nå, men vil høre hvad I fik i sidste opgave 10? -
EU vigtig Eksamen
ForumindlægHej alle :-) Jeg har lige brug for lidt hjælp. hvad er de vigtigste grunde til det nar været nødvendigt med traktatændringer? og hvad taler for og imod tyrkisk medlemskab? på forhånd tak :-) -
Freddie Freeloader - Musik eksamen
ForumindlægHej alle sammen,! Kunne godt tænke mig at få lidt hjælp, til hvad i synes jeg skal komme ind på med nummeret: Miles Davis - Freddie Freeloader Hvordan skal jeg gribbe det hele an, er meget i tvivl! Mvh. Mikkel -
Dansk mundtlig eksamen - Novelle
ForumindlægHvad er de typiske kendetegn for Naja Marie Aidt noveller? -
Spansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej allesammen, Er der nogen derude der skal op i spansk mundtlig og har fundet en god metode til at læse op på? Hvis der er vil jeg meget gerne høre hvad i/du gør? -
Hjælp til syrer og baser eksamen haster.
ForumindlægHej.. Skal til fysik/kemi mundtlig 9. klasse på tirsdag og ved stadig ikke hvordan man fremstiller et salt og base.? Hvordan stiller man det op i et forsøg? nogle ideer?(: på forhånd tak. -
Eksamen årgang 2008 august
Forumindlæghej igen er der en der ud som vil hjælpe mig igen med mat ? For mønter gælder følgende sammenhæng mellem vægten m (målt i gram), diameteren d(målt i mm) og tykkelsen h(målt i mm) m= k*d2* h hvor k er et tal, der afhænger af materialet. Danske ti-krone-mønter vejer 7,0 gram, har diameteren 23,3... -
figur biologi eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal forklare hvordan rygning kan virke afstressende ved hjælp af den her figur: http://www.biologitiltiden.dk/bogensfigurer/pdf/85.pdf Jeg forstår bare intet af figuren. Nogen der kan forklare mig den? -
HASTER Historie eksamen imorgen
ForumindlægHej, jeg sidder i mine 24-timers forberedelse med emnet "DK i verden, udenrigspolitik, EU og globalisering". Jeg er heeeelt lost, for det er jo mange ting man skal ha' styr på her, så jeg tænkte om i havde nogle råd til nogle problemstillinger? Tak på forhånd -
DANSK EKSAMEN HJÆLP :D
ForumindlægHey alle sammen. Jeg sidder her idag og ser det hele igennem igen og øver.. Hvor efter jeg tænker over.. På min Disposition har jeg skrevet "Indentitet, Et Kort resume, Analyse og fortolkning, Perspektivering, og min egen mening. Neden under har jeg så skriver "Analyse- og fortolkning... -
Dansk mundtlig eksamen-Eksistentialisme
ForumindlægEr der nogle som har et eller flere forslag til nogen gode forfattere når man har emnet Eksistentialisme? Må gerne svares hurtigt :D -
Eksamen A - EU
ForumindlægHej folkens! Jeg har til samfundsfagseksamen fået udleveret de "obligatoriske ark" om beslutningsprocessen, herefter en model om lobbyisme. Dernæst kommer der nogle ark om kødklister sagen og slutningvis noget om de tre EU-forbehold. Det overordnede emne er "De Store medlemsland... -
videoer i bioteknologi eksamen?
ForumindlægHej, er der nogen der ved, hvornår videoer i opgavesættene for bioteknologi A blev indført? -
Samfundsfag A-niveau - eksamen 2002
ForumindlægJa, så er turen såmænd nået til samfundsfag. Kan en venlig sjæl oplyse mig om titlen på eksamensopgaven fra maj 2002? Såfremt det er muligt, kunne det også være rart med information om opgavens problemstillinger?På forhånd tak. -
Benyt tabellen data til at bestemme a og b??
ForumindlægHvordan benytter man en tabel til at bestemme a og b? hvad er det man skal gøre helt konkret -
Kemi-eksamen -Tips og tricks
ForumindlægJeg skal til kemi-eksamen C-niveau i morgen, og tænkte om der måske var nogen der havde nogle gode tips og tricks? Fx. Hvad er det mest basale/vigtige at kunne? Hvad trækker MEGET ned, hvis man ikke kan det? eller: Hvordan bruger man bedst tiden i forberedelseslokalet? Ville være dejligt hvis nog...
