Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18041 til 18060 af 141881
-
Må jeg se din SRP?
ForumindlægJeg er ved at være færdig med min opgave, men er lidt i tvivl om hvordan layoutet skal se ud. Så er der en, som har en opgave som jeg må se? Emnet er lige meget, hvis bare alle opstillingsregler er overholdt :) -
kegleformet isvaffel - forklaring på hvordan den løses
ForumindlægJeg har vedhæftet en mat opgave jeg ikke kan se den røde tråd i. Er der en som kan fortælle mig hvordan jeg løser opgave 2.10 nr. 1 -
Matematikprøve
ForumindlægJeg har lige været til matematikprøve i dag, og det gik ikke helt efter forventningerne.En af årsagerne til det var at prøven var 100% identisk med et arbejdsark vi har haft for nogle uger siden. Jeg, og mange andre fra min klasse, blev meget forvirret over at resultaterne virkede som noget vi ha... -
Praktisk sprgs. (SSO)
ForumindlægHej...\nJeg skriver SSO i matematik og har i den forbindelse fået stillet 3 opgaver, som ønskes løste. Jeg er bare bange for at jeg ikke har plads til den sidste opgave (en tredjegradsligning). Må man lave opgaven på et bilag og henvise til det?\n\nPå forhånd tak. -
Stofskifte og kropsvægt hos pattedyr
Forumindlægj) Kan du se, hvordan følgende sætning afspejler konklusionerne i denne øvelse? Forklar. ”Hvis stofskiftet var proportionalt med kropsvægten, så ville en ko være kogende på overfladen eller en mus være nødt til at have en 20 cm tyk pels for at holde sig varm” Nogle der kan hjælpe? -
opgavesæt
ForumindlægHvor på undervisningsministeriets side kan jeg finde stilehæftet i spanske fra 1997,2000 og 2001. Altså de tidligere eksamener. -
Stalin
ForumindlægHejsa! Er der nogle af jer som lægger inde med en årsopgave om Stalins vej til magten? hvis ja, så skriv endelig tilbage! Eller hvis i ved hvor jeg finder noget om emnet.Ha' det godt:-) /Anja -
måling af ligevægtskonstant ved forskellige temperaturer
ForumindlægJeg sidder med en rapport om ovennævnte øvelse. Jeg er nået til syvende spørgsmål under "efterbehandling" i øvelsesvejledningen, og har brug for hjælp. Spørgsmålet lyder: Ved ligevægt indeholder opl. en ganske lille konc. af Pb(2+). Opl. er mættet både mht. PbI2 og PbSO4. Vis, at man ka... -
Noter!!!
ForumindlægEr der nogle som har pensum-noter liggende til fysik B-niveau!!! er helt på bar bund over mine egne notater som er meget rodet!!! takker på forhånd1 -
forslag
Forumindlægkan i ikke lave et forum eller lignende, hvor folk bare komme med gode ider til stile osv. for eksempel med opsætning. og farvevalg osv. det kunne være rart og smart! -
Aflagte facitlister
ForumindlægHej, er der nogle som ligger inde med aflagte facitlister fra matematikbutikken.dk? -
centerlinier
ForumindlægHjælp...tak Hvad er en centerlinje?og hvordan regner jeg den ud..?håber i kan hjælpe mig....på forhånd tak! -
SSO emneindgrænsning
ForumindlægPå fredag skal vil aflevere emneindgrænsning til sso. Jeg er lidt i tvil om hvad det indebære og hvor uddybende en sådan skal være???Er det nok blot at sige man fx. vil skrive om anden verdenskrig? er der nogle der har lavet en emneindgrænsning? Hvis ja, kan jeg så ikke få lov at se hvordan den s... -
SSO?????
ForumindlægHvad er SSO synes der står rimlig meget om det men fatter ikke hvad det er? er jo os lig begyndt på gymnasiet...... for ½ år siden!!! -
analysere drama
Forumindlæghej er der nogle som har analyseret drama før? Det mega svært -
Multiplikatoreffekten
ForumindlægHej^^ jeg har fået et spørgsmål der lyder: - Hvad er Keynes nationalregnskabsligning og multiplikatoreffekten? Jeg har fundet ud af, hvad de skal bruges til osv. men jeg har bruge for noget specifikt. Jeg vil gerne vide hvad det er. Håber der er nogen som kan hjælpe mig. -
HANDELSREGNING
ForumindlægEn vares pris sættes op fra 250 kr. til 300 kr. Hvad er prisen incl. og ekskl. moms? -
Oversættelse af Stop volden
Forumindlæg -
Opstille differentialligning.2
ForumindlægI forlængelse af https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=615536 er der et b) spørgsmål. For længerevarende operationer kan man opnå, at mængden af stoffet i blodet holder sig mellem 3 og 4 mg ved at foretage en passende indsprøjtning af stoffet, hver gang mængden er faldet til 3... -
SRO - overskrifter?
ForumindlægHej, jeg sidder og skriver SRO i engelsk og spansk, og er kommet i tvivl om et par ting. Skal man kalde overskrifterne noget andet end fx bare "analyse"? Måske navnet på den tekst man analyserer eller et vigtigt tema. Derudover er jeg også blevet i tvivl om man skal have underoverskri...
