Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18121 til 18140 af 77388
-
Hjælp med dansk genre?
ForumindlægHej Jeg er en pige i 9. klasse, som skal skrive et debatindlæg. Jeg er bare ikke sikker på, hvad det er? Efter lang tid på google, er jeg endda blevet mere forvirret. Så; hvad er det og hvordan skal layoutet være? Mange tak :) -
produkt til Søvn projektuge
ForumindlægHej vi er to piger fra 9. klasse som har om søvn. Vi er løbet lidt tør for ideer til produkt og ville lige høre om I havde nogle ideer til emnet søvn. Håber at I kan hjælpe. -
Underemne til projektopgave
ForumindlægHej allesammen. Mig og en ven skal lave 9. klasses projektopgave, og vi ved ikke hvad vi skal vælge som underemne. Vores overemne er kredsløb. Nogle som har nogle ideer? -
Gode projekt emner? (Samfundsfag)
ForumindlægSkal til at skrive en projektopgave på 9. klasses niveua. Nogle der har idéer til gode emner indefor samfundsvidenskab? Gerne med problemstillinger, der indeholder dillemaer eller et paradoks. Mvh -
Terminsprøve karakter
ForumindlægHej, jeg går 9. klasse og har lige haft terminsprøve, min terminsprøve gik ikke særlig godt. Så derfor ville jeg lige spørge om hvor meget din terminsprøve karakter tæller, hvis man gerne vil søge ind på gymnasium. -
Projektopgave - mobning
ForumindlægVi er to 9. klasses elever, der er i gang med at lave en projektopgave om mobning. Vi vil gerne spørge, om der er nogle, der har nogle historier om mobning. At I selv har mobbet eller har en historie. På forhånd tak. :-) -
Raport
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en raport til min projektopgave i 9. klasse, men der er bare det problem at jeg ikke kan huske hvad sådan en raport skal indeholde:-( Håber der er nogle der vil hjælpe mig. På forhånd tak -
Folkeskolens afgangsprøver, matematik, december 2013
ForumindlægEr der nogen, som har opgaverne fra den skriftlige afgangsprøve for 9. klasse i matematik fra december 2013? Hvis ikke, kan nogen så fortælle mig, hvor jeg kan få dem? Jeg er ikke interesseret i besvarelser, kun opgaverne. -
Billedanalyse- årsprøve
ForumindlægHej Jeg skal finde et godt billede at analysere, til min 9 klasse årsprøve. Er der nogen der vil hjælpe? Jeg har trukket 9;billeder gennem tiden9; -
Projektopgave børnesoldater
ForumindlægVi er tre piger i 9. klasse, som gerne ville have lidt hjælp til et kreativt produkt til vores projektopgave. Vores overemne er ondskab og vores underemne er børnesoldater. Bare kom med en masse ideer! -
Hjælp til min stil ;)
ForumindlægHei dejlige mennesker. En som lige vil kigge denne stil igennem for fejl? Jeg er virkelig blondine indenfor det tyskskriftlige ;) Kun 9. Klasse niveau, men tager gerne imod hjælp og gode fif !! -
Forberedelse til terminsprøve
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal snart op til terminsprøve i 9. klasse. Kan i give mig gode råd til hvad jeg skal gøre. Jeg skal op i Dansk og Matematik, skriftlig. Jo flere svar der er, jo bedre bliver det for mig ;-) haha. -
Fravalg af fransk
ForumindlægHej jeg har fravalgt fransk fra 9 klasse, fordi at jeg var dårlig til det og fik 00. Betyder det så at jeg ikke kan komme på gymnasiet? Vil meget gerne på gymnasiet. -
Pensum til diverse fag?
ForumindlægEr der nogen steder hvor jeg kan læse det overordnede pensum for de forskellige fag? -Helst for 8./9. klasse. -Har prøvet Google, men der kommer ikke så meget frem, -
Hjælp til projektopgave problem formulering - Atomkraft
ForumindlægHej, Jeg har valgt Atomkraft som underemne til 9. klasses projekopg. Overemnet er vendepunkter. Jeg har virkelig brug for hjælp til at lave en problemformulering til emnet. håber i kan hjælpe -
Projektopgave: En verden i forandring.
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til at lave projektopgave, her i 9. klasse, og vi ved ikke rigtig hvilket emne vi skal tage. Nogen som har et forslag, eller en ide til den? -
optagelsessamtale
ForumindlægHej...Er der nogen der ved hvad man laver til en optagelsessamtale? og er det ikke en "slags" prøve, altså ligesom optagelses prøve?? For skal op til optagelsessamtale og den varer ca. 20 min. -
HJÆÆÆÆÆLP TIL LIGNING.
Forumindlæghej jeg går i 8 klasse og skal aflevere en opgave. Så derfor vil jeg gerne have hjælp til en ligning..... hvordan regner man denne her? 2x+5 = x/2 + 8 -
forkort mest muligt er 45/55=
Forumindlæghej jeg er ny her håber i kan hjælpe mig. det er det der står på en af opgaverne. jeg gå i 7 klasse -
Tysk grammatik:)
ForumindlægInformationDer text handelt von ein Mann und ein junge Buchhändlerin. Der Mann wollte gern ein buch von die rede die Dürrenmatt für Havel (låne). Dann ging die junge Buchhändlerin zum der Computer und tippte „Dürrenmatt“ aber der Computer fand es nicht. Und dann sagte die Buchhändleri...
