Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 18141 til 18160 af 47925
-
iq er ikke det samme som at være klog
ForumindlægHej, jeg er en pige på nu 16 år som snart er færdig i folkeskolen. jer har i et stykke tid, haft det dårlig med mig selv, fordi jeg ikke mener jeg er klog nok. Det skal ikke på nogen måde forstås som mon jeg er dum. Nej faktisk har jeg en utrolig høj rumlig og logisk intelligens. Og en iq på ca. ... -
Kan jeg komme ind på 2 årig STX?
ForumindlægHej folkens. Jeg har for nylig afsluttet min elektriker uddannelse, som jeg aldrig har brændt for. Jeg tog kun uddannelsen fordi, jeg ingen interesse havde for noget som helst, på det pågældende tidspunkt. Nu har jeg en plan, eller rettere en "drøm" om det (i mine øjne) perfekte stu... -
Tillykke folkeskole elever!
ForumindlægJa, nu var der en tråd der hyldede De nye Studenter, men det er da også på tide, at hylde os (tidl. folkeskole elver). Hurra! Tillykke! Men hvordan er det så gået i De forskellige eksamner? Jeg selv har været vidt omkring på karakter-skalaen. Vi starter i bunden: Dansk mdt: 2 F/K: 4 Engelsk mdt... -
HASTER ..hjælp
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til min AT-eksamen. og har haft en laaaaaaang diskussion med en veninde, om hvorledes AT-mundtlig skal foregå. hun mener nemlig, at synopsen er en springbræt til en selvvalgt vinkel, man snakker om til eksamen. men jeg mener at man bare skal uddybe de vigtigste ... -
TYSK årsprøve! hjælp
ForumindlægJeg skal til tyskårsprøve i morgen, og dvs at det ikke er en 24 timersprøve. Jeg får 24 min, til at forberede mig på. Men jeg er lidt i tvivl omkring, hvordan eksamen foregår. Foregår eksamen på dansk eller tysk? Skal man refere teksten på dansk, også snakke om budskab osv. på tysk? Please hjæl... -
Skal have AP igen???
ForumindlægHej derude. Sidste år startede jeg på STX og var oppe i NV og AP ligeefter nytår. Nu er jeg startet forfra, men skal have AP igen?? Men jeg har været oppe til eksamen i AP for et halv år siden?? Må man godt tage en eksamen om igen, nu hvor jeg har været oppe før??? -
gennemsnit...:0(
ForumindlæghejNu er jeg en af dem som er ret uheldig til eksamen.. har eksamens angst.. bange for eksamen, at lige så snart jeg kommer derind glemmer jeg alt..Ville lige høre om det er årskarakteren eller eksamenskarakteren der i vigtigst i år (2.g)Har hørt at man skal tag klassen om, hvis man har et gennem... -
Tips til 9 klasse
ForumindlægHej! Jeg er en pige, som herefter sommerferien skal i 9. klasse. Jeg har et mål, at jeg virkelig gerne vil kunne blive indstillet til gymnasiet (STX) og derfor vil jeg gerne bedst muligt få en god motivation til at kunne give den en skalle, og muligvis kunne/måske få ok karakterer. Men det afhæng... -
idræt mdtl.
ForumindlægHejsaJeg skal til teoridelen af idrætseksamen i morgen.Hvis jeg f.eks trækker noget anatomi...ville det så være bevægelsesanalyse el. lign man skulle fokusere på?jeg er fuldstændig lost i denne mundtlige eksamen! -
Religion hjælp
ForumindlægNogen som har prøvet at være op i religion? I så fald, hvordan var det. Hvad forventes der? Skal snart selv til eksamen og er ret så nervøs da jeg har hørt det er rigtig svært at få en så nogenlunde karakter i. -
Årsprøve
ForumindlægHey alle. Jeg kom lige til at tænke over, hvis man har været til mundtlig årsprøve i 2 fag i 1.g (matematik og tysk) er der så en mindre chance for at man komme op i den rigtige eksamen i 2.g? :-) -
STRESS
ForumindlægHej , hvordan plejer i at forberede til eksamerne? Hvor lang tid , og terper i hele pensumet ? Er virkelig stresset over det... Og hvordan holder i orden i jeres ting osv.. tager i noter på com. eller hånden? -
Tæller årskarakter med til eksamensbeivs i 2019?
ForumindlægHvis jeg fik 02 i både skriftlig og mundlig i årskarakter, men får 12 både til skriftlig og mundligt eksamme. Vil mit snit bliver trækket ned af min årskarakter? -
Fysikprøven :O
ForumindlægJeg skal op i fysik på tirsdag. Jeg er gået i gang med at lave dispositioner til alle de emner, jeg kan komme op i. 1) Når man læser eksempler af dispositioner til fysik (Studienet.dk) kan man se både nogle forklaringer og eksempler på forsøg. Disse forsøg skal laves mens lærerne ikke er hos en ... -
Den ”oversete” elite?
ForumindlægGymnasiet har traditionelt været en institution forbeholdt de 5-10 % mest bogligt egnede af en ungdomsårgang. Denne situation har ændret sig. I dag optager det – mere end nogensinde før – ”almene” gymnasium hele 30 % af en ungdomsårgang. Og hvordan har gymnasieskolen mere eller mindre bevidst oms... -
Cement egenskaber
ForumindlægHvilke egenskaber (kemisk/fysik) har cement? -
Lyd og Bølger
ForumindlægHJÆLP!!! Mangler forsøg til lyd og bølger i fysik!! -
Hej
ForumindlægHar brug for hjælp i fysik... er der nogen der kan hjælpe? -
Opgave
ForumindlægEr der nogen som har løsningerne på maj 2003 i fysik? -
Syren er stærk hvis reaktionslinjen kører den ene vej. →
ForumindlægJeg er ikke den skarpeste til fysik/kemi men hvad er en reaktionslinje??
