Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18141 til 18160 af 52201
-
terminsprøve
ForumindlægEr der nogle der ved hvad det eksamensoplæg der var til den skriftlige eksamen i spansk sidste år? -
Arial eller Times new roman?
ForumindlægHvorfor skal skrift typen altid være på Times new roman hvorfor ikke Arial?? -
hvad betyder = med / igennem..??
ForumindlægHeheh ja spørgsmålet står i over skriften men bare for en god ordens skyld. hvad betyder = med / igennem..?? -
TYSK HJÆLP!!
ForumindlægEr der nogen her der ved hvad den skriftlige fremstilling i tysk FS10-prøven, fra december 2011, hedder?!!??!?! På forhånd tak! -
FS10
Forumindlæger der nogen der har sådan noget grammatik og den der skriftlige fs10 engelsk grammatik 2009..? -
haster
Forumindlæger der nogen der ved hvordan man skriver en større skriftlig opgave i engelsk og dansk? altså hvordan opbygningen skal være? -
Tekster - HF 2007?
ForumindlægHej, Er der nogle der kan fortælle mig, hvilke tekster der var i skriftlig eksamen 2007 HF? På forhånd tak! -
Dansk A supplering
ForumindlægJeg har fået 00 i både mundtligt og skriftligt dansk i årskarakter. I prøven kom jeg op i skriftligt dansk, der dumpede jeg også og fik 00. Jeg er i gang med supplere dansk, men tænkt på skal jeg både op i skriftligt og mundtligt dansk, eller kan jeg ikke bare nøjes med kom op i skriftligt dansk?... -
FSA DANSK 2009
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvad kravende var for FSA I Dansk skriftlig 2009 og, som kunne fortælle mig hvad kravende var for artiklen. :) det haster -
TERMINSPRØVE
ForumindlægEr terminsprøven i 3.g, den samme som afgangseleverne havde til deres skriftlige eksamen i Mat A ? -
Dansk A Mundtlig eksamen
ForumindlægHej med jer Er der ikke nogen der kan forklare mig hvordan skriftlig og mundtlig eksamen i hf foregår Tak -
God idé?
ForumindlægHvad kunne være en god idé at øve sig på, inden man skal op til skriftlig dansk, mht. retstavning og læseprøve? -
Eksamenssæt 2007
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der blev student sidste år 2007, og var op i skriftlige engelsk...?? -
Jeans for genes - nogle der har noget liggende med emnet?
Forumindlægeller bare kan hjælpe en smule, skal skrive en større skriftlig stil om emnet. tak (: -
FSA
ForumindlægNogle da har FSA prøven i skriftligt fra december? jeg ville blive meget glad hvis nogen vil lægge den ind -
FSA
ForumindlægNogle da har den skriftlige opgave fra December? ville blive meget glad hvis nogen havde den ;) -
Forståelsesproblem??
ForumindlægNår der står vinkelhalveringslinjen VA (hvor A = sænket skrift) vil det så sige vinkelhalveringslinjen af vinkel A?? -
Fsa 2012 engelsk?
ForumindlægNår der ved havd opgaven er i skriftlig engelsk er? (I år 2012 i detaljer tak) -
eksamensopgave
Forumindlæghej Er der nogen, der har dansk A skriftlig eksamen HTX for 2007 eller 2008. -
grænseværdier og ekstremumspunkter
Forumindlægsom over skriften lyder. Jeg skal finde det for denne funktion: f(x) = (x2 + x -2) / (2x-3) HJÆLP!!
