Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 18141 til 18160 af 23138
-
Sætningsled
ForumindlægHej.. Har i en aflevere fået til opgave at bestemme sætningsled i følgende sætninger.. Og er totalt lost! Experts believe companies will increasingly focus part of their recruitment effort on schools. ..the firm does not offer them a chance to join the scheme until they have completed their G... -
analyse med henblik på krig
Forumindlæghejj.. Er der nogen herinde, der har noter om en tekst, skrevet af Marcus Tullius Cicero. Dette omhandler om et uddrag af "Om samfundet" hvor kan beskriveer om hvordan krige kan defineres. Der er nemlig også et respons til hans tekst af Laelius. Også er der en tekst af Josefus, "... -
Sælger Kemi 2000 A niveau 2, B niveau og C niveau
ForumindlægSælger disse 3 kemibøger: Mygind Helge, Kemi 2000 C niveau - ISBN 87-559-0992-2 Mygin Helge, Kemi 2000 B niveau - ISBN 87-559-0998-1 Mygind Helge, Kemi 2000 A niveau 2 - ISBN 87-559-1021-1 Alle bøger er helt som nye + de er hardbacks. Der er ingen noter eller krøllede sider, blot et stemp... -
rette en sætning?
ForumindlægHej, Er der nogen som lige kan rette denne her sætning? Jeg synes at den lyder fuldstændig forkert! - Dog kan hjernen ikke rigtig sammenlignes med en computer, da hjernen kan tænkte abstrakt, hvilket en computer under ingen omstændighed kan. - However the brain can not really be compared with ... -
Fast english help. Thankx
ForumindlægHe.. Hey. I need help to a written exercise. It's not really a written exercise.. or maybe: What's the difference of being a faithful and a fanatical fan? <------------------------ QUESTION! - FROM THE BOOK: Hooligans - Tim Sanders. Well, thankx! :) Martin. -
U2 - sometimes you cant make it on your own
ForumindlægHej. Jeg skal lave en opgave hvor jeg skal analysere U2's sang: Sometimes You Can't Make It On Your Own. Jeg skal både analysere teksten og selve arrangementet med specielt henblik på far-søn forholdet. Jeg skal også analysere sangen "Daddy I'm Fine" med Sinéad O'Con... -
ØKONOMI OECON
ForumindlægHej folkens! Da jeg er blevet optaget på økonomi uddannelsen i SDU(Erhvervsøkonomisk linje) ville jeg hører om folk herinde kan hjælpe mig lidt på vej? Først og fremmest ville jeg hører om hvilke matematiske emner jeg skal øve på/opfriske før studiet start ? Og om nogen af jer evt. har nogle ... -
Eksamenslæsning
ForumindlægEr så heldig at skulle op i historie til min afsluttende studentereksamen. Er ved at planlægge min læseferie, og kunne godt bruge nogle råd til, hvordan man griber det an, når man skla læse til en historieeksamen ? Har tænkt mig at starte med et emne. Skal man så læse det kronologisk? ELler førs... -
9.kl. sidste skoledag
ForumindlægHej jeg hedder Rebekka, er 15 år og går i 9.kl. Her den 4. juni har vi sidste skoledag og jeg ved bare not hvad jeg skal klædes ud som. Nogen der har et forslag som en meget gennert pige der hader at klæde sig ud kan være? Alle de andre i min klasse har enten kæreste eller bedste ven som de skal ... -
Engelsk A-Niveau 3G
ForumindlægNu skal jeg op i engelsk på A-niveau i morgen, og som sagt skal vi skrive et essay som vi normalt gør (: .. Nogen der har nogle gode noter, eller fine opgaver man kunne se igennem? Gode råd & vink evt. Jeg har altid været en dør til at skrive essays, nogen der kan komme med nogle gode råd? ogs... -
Spektroskopi til skriftlig ex.
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til skriftlig kemi standardforsøg, dvs. med spektroskopi. Vi har brugt bogen "Spektroskopi - molekylernes fingeraftryk" i undervisningen, men jeg synes ikke bogen forklarer tingene særligt godt. Er der nogen, der har nogle gode noter, eller ved hvor jeg kan fin... -
Øjnenes betydning i Ødipus
ForumindlægJeg prøver at formulere nogle noter til øjnenes/synets betydning i Ødipus. Noget i stil med: Ødipus kan se, men han ser ikke sandheden. Teiresias (den blinde spåmand) kan ikke se, men dog ser han alligevel sandheden. Da Ødipus ser sandheden, stikker han sine øjne ud. Så selvom han er fysisk blin... -
Pseudoinverse Bevis.
ForumindlægHej Derude. Jeg har en opgave, der er rimeligt svært, især for mig. Min bogen hjælper ikke med beviset, og derfor har brug for hjælp. Vil nogen hjælpe med denne svær opgave. Det vil være hjælpsome, hvis nogen kan finde beviset, som en "Lecture Note" . Opgaven lyder som: Bevis at ps... -
Tydning
ForumindlægJeg har noteret det ned som læreren har sagt og jeg kan se, at det nu ikke rigtig giver mening. Er der muligvis nogen der kan tyde hvad der skal stå? Muskelvæv tilsvarende, muskelvæv er f.eks. vores ??? som vi går med, hvor hurtigt vi bevæger os rundt, men det er også vores hjertemuskulatur, ... -
Vektor
ForumindlægJeg har om vektor regning lige nu, jeg har kigget mine noter i gennem og læst kapitlet om vektorer i min bog flere gange, og jeg kan stadig ikke rigtig forstå det. Opgave lyder følgende: Overfør figuren til ternet papir og tegn en repræsentant for vektor b.( Jeg har lavet en skitse, se vedl... -
Hunds regel
ForumindlægEvt. nogen, der kan hjælpe mig med at oversætte det jeg har markeret med ( ) : Hund’s (first) rule: “in a set of orbitals with equal energy (degenerate orbitals), electrons may not be spin-paired in an orbital until each orbital in the set contains one electron; (electrons singl... -
Numerical Analysis.
ForumindlægHej derude. Jeg vil løse en problem i Numeriske analysis, men har ingen ide, hvordan kunne jeg starte med opgaven. Opgaven er lidt for abstrakt for mig. Opgaven er en trænings opgave (exercise). Vil nogen derude hjælpe med at forstå opgaven. Opgaven lyder: If the marc marc-32 did not round off n... -
Permutation
ForumindlægHej. Jeg kæmper med at forstå en definition. Vil nogen derude hjælpe med at forstå definitionen med et eksampel. Der er også et eksempel i bogen, men er ikke i stand til at forstå den. Definition finder på side 134 http://www.math.ku.dk/noter/filer/dis2013.pdf Definitionen lyder: Definition 393... -
Dansk eksamen/årsprøve (ny reform)
ForumindlægHej alle. Jeg skal på onsdag op til en mundtlig dansk årsprøve, og er meget i vildrede. Vores lærer har valgt at vi kun kan komme op i kendte tekster, hvilket er meget rart, dog utrolig meget man skal nå at læse op på, og meget man gerne skal have gode noter til, hvilket jeg ikke har til det hel... -
den kolde krig
ForumindlægHvem gik USSR sammen med under anden verdenskrig? Hvem var Den røde hær? Hvad var Jalta konferencen= (Hvem mødtes og hvorfor? Hvad blev de enige om?) Hvad skal der ske med Berlin? Opret et dokument, hvor du noterer hvilke ledere igennem...
