Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 18161 til 18180 af 47925
-
noter
Forumindlæger der nogen, der har fysik noter, som de vil dele med mig. På forhånd tak :) -
Kalk
ForumindlægHvad er den egentlige begrundelse for kalk i fysik/kemi? -
Bette fysikopgave? (NEM)
ForumindlægVil I hjælpe med en ganske lille fysik opgave ? -
hjælp det haster virkeligt meget.
Forumindlæghvad betyder ordet Hypotese inden for fysik. -
Enheder
ForumindlægSkriv de grundlæggende enheder i fysikken?? :S -
vurdering
ForumindlægHej! Hvad ville i vurdere den her opgave til? Niveauet er fysik C -
SI-enheder
ForumindlægEr der nogen, der har en liste med SI-enheder til fysik? -
Dybde i vand - Tyngdekraft og opdrift
ForumindlægEr der en der kan hjælpe med denne fysik opgave? Den er vedhæftet -
Hvad står R for?
ForumindlægHvad står R for i fysik? Er det noget med modstand. -
hjælp
Forumindlæghej. er der nogle der har en fysik rapport om sæbe og vand??? -
Afvigelse
ForumindlægSkal man regne med enheder når man finder afvigelsen i fysik? -
Dårlige resultater efter hård sved og tåre
ForumindlægHej.. Jeg er optaget på et suppleringskursus, hvor jeg skal læse Fysik B, Mat B og Eng B... Jeg har nok været den uheldigste på mit gym, tja med lavt gennemsnit selvom mine årskarakter var 10 alle sammen og ja, jeg gentager 10 i alle fag. Jeg har været til mange eksamner hvor det slet ikke har gå... -
Elektronens specifikke ladning
ForumindlægHej alle Jeg er så småt ved at være færdig med 3.g hvori jeg mangler 2 eksaminer. Jeg skal i næste uge op til Fysik A mundtlig eksamen, hvori den første del af eksamen går ud på, at jeg skal forsvare mit "selvstændige projekt" som omhandlede "Elektronens specifikke ladning". ... -
10. Klasse... Dumt?
ForumindlægHej, Som nogen nok ved så valgte jeg at tage 10.klasse for at løfte nogle karakter, så jeg i fremtid med nogenlunde sikkerhed kan komme ind på medicinstudiet... Men for et stykke tid siden hørte jeg nogen tale om, at 10. Klasse var for de ikke-egnet elever samt med at det var for mekaniker. For ... -
musik i gym
Forumindlæghejsa folkens ! Er der en der ved hvordan musik undervisning foregår i gym ? Skal nemlig hav det når jeg starter om 20 dage.. håber på rigtig mange svare På forhånd tak -
Har VILJEN, men IKKE snittet til at studie Medicin :(
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg vil virkelig gerne læse medicin, men problemmet er mit snit. Jeg går i 2.g, og har et snit på 5,6. Jeg kan umuligt komme i nærheden af et snit på 10 :(. Jeg ved man kan komme ind gennem Kvote 2, men hvad lægger de vægt på..? Jeg har en del erfaringer bl.a. hospital (ren... -
læge
Forumindlægheej, jeg skal begynde i 1.g efter sommerferien :D jeg vil gerne vide hvilken linje jeg have for at blive læge, og hvad mit snit skal være på for at blive læge ? :D mit andet spørgesmål er hvor meget skal mit gennemsnit være på for for at komme ind på københavns universitet. svar..... taaak :D -
Hvilken tekst skrev du om?
ForumindlægHejsa kære venner. Jeg håber i alle sammen har det godt. Den her tråd henvender sig mest til de folkens som har været til skriftlig dansk (studentereksamen) d 22/05-06. Jeg er bare vildt nysgerrig efter at vide, hvilken tekst de forskellige personer har valgt at skrive om. Jeg kan starte med at... -
Skuffet, trist, sur??
ForumindlægHvilken følelse får I når I får et skod karakterer som I ikke selv havde forventet at få?Her kan I evt. komme frem med jeres følelser omkring dårlige karakterer.. -
SSO ???
ForumindlægHejVi skal snart vælge hvilket fag og område vi vil skrive SSO om.Jeg har været meget i tvivl om hvilket fag jeg vil skrive i... Valget har stået mellem dansk, engelsk, matematik og fysik.Jeg er dog kommet frem til at det nok bliver i fysik, da det er dette fag som jeg synes kunne være mest inter...
