Søgning på: Andet. Resultater: 18181 til 18200 af 91205
  • SRO - betaling

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg er villig til at betale en eller anden for at kigge, rette og derefter vurdere min SRO! Emne: radioaktivitet. Fag: fysik/matematik
  • Karl Marx - kvalitativ metode?

    Forumindlæg
    I mit AT bruger jeg Karl Marx's samfundssyn (arbjedere og kapitalister), gør jeg så brug af en kvalitativ metode eller hedder det noget helt andet?
  • Fransk eksamensoplæg - hvordan?

    Forumindlæg
    Jeg er til fransk eksamen lige nu, med 24 timers forberedelse. jeg har trukket en tekst om anden verdens krig, og har også en tekst fra timerne vi har læst om samme emne - men hvordan skal man opbygge oplægget???
  • Problemformulering til projektopgave

    Forumindlæg
    Jeg er lidt forvirret omkring problemformulering til min projektopgave. Jeg har om plastik, og jeg har valgt problemformuleringen: Hvordan ender plastik i naturen og havene? Dur det, eller skal jeg finde en anden?
  • Bevis for differentialkvotient for f(x)^n

    Forumindlæg
    Hej..jeg har prøvet at lave beviset forfra og bagfra, men når de mødes på midten er der ingen sammenhæng. Det er forfra at et eller andet fuldstændig kikser.. Hvad er det der er galt?
  • Desperat hjælp til mundtligt spg. eksame

    Forumindlæg
    Hej venner har fået dette spørgsmål (se billede), og er lidt forvirret over det nogle der kan hjælpe, tænker om der er andet man kan vise udover det de siger for skal gerne op og runde de 15 minutter :)
  • Varelager

    Forumindlæg
    En virksomhed har en høj lagerbinding (3½ mio. kr.) Hvad kan virksomheden gøre for at mindske denne høje lagerbinding, så de kan bruge pengene på noget andet?
  • Hjælp !!! Nogen der har en analyse af: En morder uden skygge

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i Dansk på fredag og har trykket en krimi af Ander Bodelsen "En morder uden skygge" Men kan bare ikke finde ud af den historiske tid, det fysiske miljø ? nogen der kan hjælpe ?
  • !!!Vindcirkulation!!!

    Forumindlæg
    Hej hej! Nogen der kan forklare mig noget om jordensvindcirkaulation, højtryk og lavtryk? eller eventuelt sende mig et link til en animation eller noget andet brugbart forklarende stof? Hilsen Katrine
  • Antal elektroner

    Forumindlæg
    Hvordan kan man se at i relation 2 at der er 2 elektroner jeg kan godt se det i først reaktion at der kun er 1 elektron menkan ikke se hvordan man få den anden reaktion til 2 elektroner
  • engelsk

    Forumindlæg
    hej jeg skal op engelsk mundligt og jeg har valgt emnet Grow up. og underemne hvordan det er at flytte fra et andet land til england og er I der ude og er der nogen der har valgt det samme..
  • Hvordan finder man en sidelængde af et kvadrat når man kun kender diagonalen?

    Forumindlæg
    Jeg har fået en matematikopgave for, hvor jeg skal finde sidelængden af et kvadrat hvor diagonalen er 26 cm. Hvordan udregnes dette og kan du/i evt lave et eksempel hvor diagonal er noget andet?
  • Harmonisk Analyse

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere Layla af Eric Clapton. Jeg ved dog ikke, hvordan man laver harmonisk analyse. Jeg tror det er bluesharmonik. Please hjælp... Mvh Mig PS: Er der andet, der er godt at analysere?
  • Pastiche ? Forklaring, HJÆLP TAK! HastER!

    Forumindlæg
    Hej alle, Hvad betyder pastiche? Jeg skal bruge det til dansk eksamen mundlig. Er der en som kan forklare mig? Som jeg tror det betyder er, man skriver den samme handling af en anden kunster, men der er mere som jeg ved. Tak på forhånd.
  • Forskel på sonate og menuet.

    Forumindlæg
    Hej! I morgen skal jeg til musik eksamen og ét af emnerne er wienerklassiken. Mit spørgsmål lyder på: Hvordan kan jeg se forskel på om det er en sonate eller en menuet? Håber, at en eller anden kan hjælpe!
  • Fordybelsesområde i 9.. :)

    Forumindlæg
    Heej. Jeg har lige trukket mit fordybelsesområde til dansk eksamen. Jeg trak H.C. Andersen hvad er det nu lige man skal der? Analyse af en tekst? Sammenligne den med en anden? Andre ting? Tusind tak :)
  • 1984 HJÆLPPP

    Forumindlæg
    nogen som kan forklare hvad jeg skal make a characterisation of the setting think about both the physical setting and the psychological setting
  • writning

    Forumindlæg
    Kevin thought how pleasant it would be to visit foreign (country) ... and meet new, interesting people. skal der ikke stå countryes istedet for countryes
  • sandsynlighedsfordelingen for en stokastisk variabel

    Forumindlæg
    Jeg har af en eller anden grund utroligt svært ved denne opgave, selv om det måske virker ret simpelt :/ Hvis et matematikgeni lige kunne hjælpe mig her, så ville jeg blive rigtig glad! Vedhæfter billede af opgaven.
  • HJÆÆÆLP! REDUKTION!!!

    Forumindlæg
    Hej alle! Følgende udtryk skal reduceres: (2x+3)2 + 6(1-2x) Jeg får det til 4x2 + 15 - 12x MEN lommeregneren giver et andet forslag.. NOGLE DER KAN HJÆLPEEE??